Jij hebt toch een uitkaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Willem II voor mij ook aub! Ben bereid een biertje te betalen.
Morgen trouwens niet vergeten kaarten voor AZ-uit te halen.
Az ga ik niet heen. Fuck de combi!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Willem II voor mij ook aub! Ben bereid een biertje te betalen.
Morgen trouwens niet vergeten kaarten voor AZ-uit te halen.
Ja, maar geen auto.quote:
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Net in het Ajax journaal (RTV-NH) een sneer van raf VDV naar Koeman: "Nou maar hopen dat Ajax kampioen wordt want als Koeman weer kampioen wordt, dat lijkt me niks."
Het scheelt weer een vorstelijk salaris. En nu kan een jeugdspeler ervaring opdoen inplaats van Rosales.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.
Bremen moet wel Frank Baumann missen, ook een belangrijke speler daar. Maar het gaat verschrikkelijk lastig worden ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach van de wedstrijden tegen Werder heb ik geen hoge verwachtingen.
Persoonlijke favoriet van Henk Spaan. Verwacht maar een lyrische column binnenkort van Henk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef denthemen het volgende:
Ajax contracteert Jan-Arie van der Heijden
Amsterdam, 09 feb 2007
Ajax heeft jeugdspeler Jan-Arie van der Heijden gecontracteerd. De linkermiddenvelder tekende een contract dat loopt van 1 juli 2007 tot en met 30 juni 2009.
Jan-Arie van der Heijden, die op 3 maart 1988 werd geboren, kwam op 18 juli 2001 bij de jeugdopleiding van Ajax terecht. In het najaar van 2005 won Van der Heijden brons met het Nederlands Elftal onder 17.
Als Werder zonder Klose was had ik Ajax nog wel zien winnen maar nu denk ik dat Werder wint.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bremen moet wel Frank Baumann missen, ook een belangrijke speler daar. Maar het gaat verschrikkelijk lastig worden ja!
Juist niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Werder heeft vitesse toch wel eens verslagen of niet?
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Juist niet.![]()
3-3 in Duitsland dacht ik, en 2-1 gewonnen thuis.
Reden nummer 1 voor mij waarom ik hoop dat HSV idd degradeertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef denthemen het volgende:
Ajax contracteert Jan-Arie van der Heijden
Argentijnse maffiaaaaquote:Van Geel: River zegt nog een week de tijd te hebben
In het Algemeen Dagblad laat Van Geel weten zelf ook verrast te zijn van de mededeling van River Plate dat ze nog een week hebben om de transfer van Rosales rond te maken. "Volgens River hebben ze op hun binnenlandse markt ook komende week nog de tijd. Eerder zeiden ze dat de deadline al deze week afliep, maar dat blijkt nu weer anders. Wij wachten het rustig af."
VdV echter nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.
Pasanen konden we nu wel gebruiken met al die blessure's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef jna het volgende:
Staat trouwens wel aardig interview met Pasanen in de Ajax life. Over dat ie het geweldig vond bij Ajax en dat ie liever terug naar Nederland gaat dan terug naar Finland.
Wow, 2 oefenduelsquote:Ajax is niet van plan om de vraagprijs voor aanvaller Mauro Rosales te verlagen. Dit liet technische directeur Martin van Geel vandaag weten tegenover AT5. Rosales staat al weken op het punt om de overstap te maken naar River Plate, in zijn vaderland Argentinië.
Volgens Van Geel is River Plate bereid om de vraagprijs van Ajax te betalen, maar de Amsterdammers willen het bedrag in één keer ontvangen óf een bankgarantie bij een betaling in termijnen.
Volgens de Argentijnse krant Clarín zou Ajax 1,8 miljoen euro contant willen hebben. Los Millonarios boden 1,4 miljoen én twee oefenduels, waarvan alle inkomsten naar de Amsterdammers zouden gaan. Hierover is men dus nog in onderhandeling.
De 25-jarige Rosales staat officieel al ingeschreven bij River, waardoor beide clubs nog kunnen onderhandelen over de voorwaarden voor de transfer. De transfermarkt in Argentinië is namelijk donderdagnacht afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |