komt het stadion niet meer in ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef Doc het volgende:
Wordt het Bloody Sunday spandoek ook nog voor komende thuiswedstrijd uit de kast gehaald? Zou ik wel van humor getuigen![]()
Hij moest toch weg?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
Dat denk ik ook - maar wat een miezerig gemierenzeik toch om dat doek. Zelf dan misschien voor die wedstrijd in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
komt het stadion niet meer in ben ik bang.
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moest niet weg hoor.
Mij ook niet.quote:
Dat lag toch echt aan Koetjeboe hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.
Tsja, het is ook een beetje geluk hebben. Deze keer was alles gelijk toen ze aangemeld waren al weg. En met feyenoord uit hadden we wel 4 kaarten in één keer terwijl anderen weer gelijk niks hadden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij ook niet.Gvd, baal hier stevig van.
Denk dat we er voor Twente-uit ook héél vroeg bij moeten zijn.
Maybquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog mensen die in de stad Werder Bremen - AJAX gaan kijken woensdag?
quote:10/2/2007 - Sneijder bestbetaalde Ajax-speler
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Uit de door Sportweek gepubliceerde Inkomstens Top 100 van Nederlandse sporters blijkt dat Wesley Sneijder vorig seizoen de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied was en de best betaalde Nederlander op de Nederlandse voetbalvelden. Met 2,6 miljoen euro (zonder premies en reclamecontracten) komt hij op nummer 20 in de Sportweek Inkomens Top 100. Klaas-Jan Huntelaar volgt op nummer 26 met 2,15 miljoen euro. De andere Nederlanders van Ajax verdienden vorig seizoen onder de 1 miljoen euro. Dit seizoen komen in de topcategorie van salarissen bij Ajax uiteraard Stam en Davids. Zij verdienden vorig seizoen bij hu vorige club meer dan 3 miljoen euro.
extra balen dat we nu zoveel verdedigers missen. maar werder heeft nog nooit van een nederlandse club gewonnen dus wie weet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:37 schreef Jasza het volgende:
Werder 3-1 achter trouwens, lijken een beetje uit vorm te zijn maargoed.
[..]
![]()
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
VdV hoeft niet terug te komen. Sneijder en Perez zijn beter.
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Sneijder is toch stukken beter dan VDV hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef jna het volgende:
Maar dat hele "Heitinga op Diego zetten" verhaal gaat nu lastig worden door al die afwezigen.
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ik zie het ook zwaar somber in ....
Davids mag niet spelen in de UEFA cup.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
Jammer genoeg mag Davids niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Jij kijkt nooit Oranje toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Verdediging is niet echt snel van hun nee, daar liggen zeker kansen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Dat ze vier doelpunten tegen krijgen zegt wel iets i.i.g.
Daar moeten we met Babel, Huntelaar, De Mul, Leo en de rest toch iets mee kunnen lijkt mij.
Dat lijkt me duidelijk, maargoed ze krijgen toch 2x flink op de klote.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Vergeet niet dat Stuttgart en Schalke niet de minste ploegen zijn he.
Nee Ogararu wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Was Huntelaar niet geschorst de eerste wedstrijd?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.
Stam en Heitinga alleenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat meen je niet. Dan blijft er geen verdediging over.
Kloptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat meen je niet. Dan blijft er geen verdediging over.
Oh jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Davids mag niet spelen in de UEFA cup.![]()
Maduro kan ook niet spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
Heitinga back, Stam centraal met Maduro(?) en Lindenbergh links dan?
Ik moet er bijna van huilen
Die spits van ze kan ook soms raar goed spelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
Want?quote:
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
neeeeeeeequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar is toch geschorst???
Virus opgelopen in Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar heeft die nou weer last van dan?
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
Nog genakt door dat virus.quote:
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Maduro is weer fit toch, hij speelde ook met Jong Oranje.
Tja, het is hoedanook behelpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Madine het volgende:
[..]
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
Beter van niet, ondanks de blessures.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Schiettent!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
we hebben er niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.
Een middenveld met Sneijder, Perez en Roger is natuurlijk wel enorm kwetsbaar. Geen een controlerende man.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Da's zelfmoord, met dat middenveld win je geen oorlog. Maar ja, wat zeik ik ook... die 11 spelers zijn nog zo'n beetje alles wat we hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
Denk het wel, anders gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
is Grygera er thuis wel weer bij? dan is het al beter met ook nog Ogararu en misschien Urby
Goede research heb je gedaan manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Urby is ook geblesseerd he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
urby is gebleseerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat Ajax een aantal Jong-Ajax spelers meeneemt naar Den Haag om te laten invallen als de wedstrijd het toelaat. Misschien maakt er één zo'n indruk dat we hem voor de leeuwen kunnen gooien in Bremen.
Bij Oranje verpest 'r eentje op links anders iedere wedstrijd mijn zin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef Jajong het volgende:
Timisela en Supusepa opstellen. Met 2 Molukkers op de backposities kan 't niet mis gaan!
Ziet er best aardig uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
ik zou het zo doen.
Stam, Heitinga en Maduro achterin.
Daarvoor Gabri en Lindenbergh controlerend.
links Sneijder en rechts Perez
Voorin Leonardo of Babel, Babel of Huntelaar en de Mul.
Een controleur voor het middenveld (Donald?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
Anita, Goossens en Sarpong lijkt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Top idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |