Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
Heitinga back, Stam centraal met Maduro(?) en Lindenbergh links dan?
Ik moet er bijna van huilen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
neeeeeeeequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar is toch geschorst???
Virus opgelopen in Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar heeft die nou weer last van dan?
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
Nog genakt door dat virus.quote:
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Maduro is weer fit toch, hij speelde ook met Jong Oranje.
Tja, het is hoedanook behelpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Madine het volgende:
[..]
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
Beter van niet, ondanks de blessures.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Schiettent!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
we hebben er niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.
Een middenveld met Sneijder, Perez en Roger is natuurlijk wel enorm kwetsbaar. Geen een controlerende man.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Da's zelfmoord, met dat middenveld win je geen oorlog. Maar ja, wat zeik ik ook... die 11 spelers zijn nog zo'n beetje alles wat we hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |