Toch niet, die vegaballetjes waren niet te doen, misschien als ze zijn verdronken in de pindasaus, maar dat wil ik qua lijnen niet eten. Heb ze maar ingevroren. Heb nu rijstnoedels gegeten met wokgroenten en mager gehakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef conleche het volgende:
Vanavond: vegetarische gehaktballetjes met spaghetti denk ik
Kreeg je dat allemaal in je eentje op?quote:
wat lief!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
ik had twee van die broodjes maar dan rond en met verse eiersalade
momenteel heb ik groene thee met jasmijn onder het genot van jasmijn wierook en dat alles omdat mijn vriendin (jasmijn) er niet is
calorieenbomquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Dit eet ik nu, met een lekkere kop rooibos erbij![]()
het zijn halve worstjes, ik had er 10, dus p.p 5, maar meestal schuif ik ze al naar binnen voor ze op het broodje belandenquote:
Gewoon AH knaks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
calorieenbom
maar wel lekker
zijn het frankfurters of gewonen knaks?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:24 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond eten we sate ( van kalkoen), met uiteraard pindasaus, verse frieten, en als toetje griesmeelpudding.
Dat ziet er goed uit. Nu heb ik honger.quote:
die heb ik ook pas opquote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef reclamedoos het volgende:
Ik at net een Bounty puur......OOOH wat lekker
Ja! Afstaan!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Kippenpoten uit de oven
Ik heb toch maar soep gehaaltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef Qwea het volgende:
ik ben mezelf te buiten gegaan vandaagheb weer veel slechte tussendoortjes op
Anyway strax : Slavink met rode kool en vla.
Ik wilde soep,maar er is alleenuiensoep
en ben te lui om naar de winkel te fietsen
Een beetje een ratjetoe, maar wel erg lekker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Curiosity het volgende:
Hier wordt het mexicaanse koolvis met rode bonen.
ziet er (op de bonen na) lekker uit!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Een beetje een ratjetoe, maar wel erg lekker.
[afbeelding]
Ravioli?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef Muck het volgende:
van die gevulde pastarondjes (hoe heten die dingen ook alweer?) met een roomsausje
tortelliniquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef Muck het volgende:
van die gevulde pastarondjes (hoe heten die dingen ook alweer?) met een roomsausje
dan stuur je je vrouw erop uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:43 schreef iamredleader het volgende:
Kopje koffie nu, straks weet ik nog niet. Ben aan de ene kant geneigd even naar C1000 te gaan voor een lekkere maaltijd voor met m'n vrouw, aan de andere kant ben ik nog wat verkouden en het is koud en nat buiten...
zo danquote:
Is het nou kip of kalkoen, ziet er in elk geval sappig uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Thanks!Het was ook erg lekker. Jammer dat het snel op was.
omfg. Please,vertel me wat er allemaal op zit!quote:
oh my god.... dat klinkt echt heerlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
Eigenlijk niet zo heel veel.Cheapass afbak-stokbrood van de Edah (31ct voor 2 stokbroodjes), een kipfilet gesneden in repen, sla, tomaat, ui (lekkere grote stukken) en wat mayo om het niet al te droog te maken.
Bíjna net zo goed als Subwayquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
oh my god.... dat klinkt echt heerlijk
Jaquote:
waar bak je de kipfilet in'? Was de filet warm of koud?quote:
mja, naar Ikea gaan nu is een beetje lastigquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
Net nog even wat Zweedse gehaktballetjes de oven ingegooid.![]()
Die zak lijkt oneindig als je eens in de zoveel dagen 3 balletjes eruit haalt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, naar Ikea gaan nu is een beetje lastig
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:39 schreef golfer het volgende:
Die zak lijkt oneindig als je eens in de zoveel dagen 3 balletjes eruit haalt.
dit klinkt wat raar, nu ik het teruglees
die jaquote:
Beetje vloeibare boter, hij was half warm/half koud.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar bak je de kipfilet in'? Was de filet warm of koud?
Dat heet lauwquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Beetje vloeibare boter, hij was half warm/half koud.![]()
Foto.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
2 witte pistoletjes met zelfgemaakte ei/bacon salade
Ik ook, maar dan zonder de sambal en boterquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef misslady83 het volgende:
andijviestampot met spekjes, sambal drdoor en some butter![]()
Wat is een subway-broodje? Woon je in Londen of New York en heb je het bij een metrostation gekocht of is het een broodje met speciaal beleg? Heb er nog nooit van gehoord..quote:
De zaak waar je die broodjes kan kopen heet Subway, ze verkopen belegde warme stokbroodjes/broden met sauzen en warm vlees. (ik heb er een keer iets van gegeten, dat is wat ik me herinner)quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is een subway-broodje? Woon je in Londen of New York en heb je het bij een metrostation gekocht of is het een broodje met speciaal beleg? Heb er nog nooit van gehoord..
Subway is ook een fastfoodketen, netzoals MacDonalds..quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is een subway-broodje? Woon je in Londen of New York en heb je het bij een metrostation gekocht of is het een broodje met speciaal beleg? Heb er nog nooit van gehoord..
Ik had er ook nog nooit van gehoord, tot ik het een keer probeerdequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
ja,ik liep er laatst langs. De subway is best duurquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, tot ik het een keer probeerdeHeerlijk
Ze maken de broodjes hoe je ze wilt hebben, en waar je bij staat
Echt eens proberen
![]()
![]()
Ga ik doen, ik zag dat ze er een hier in de stad hebben, (gegoogled) dus als ik daar eens in de buurt ben...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, tot ik het een keer probeerdeHeerlijk
Ze maken de broodjes hoe je ze wilt hebben, en waar je bij staat
Echt eens proberen
![]()
![]()
nassi van de poelier en kip piri piri is het geworden!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef Adelante het volgende:
zak cassave kroepoek
wat daar bij gaat komen, weet ik nog niet
Je eet vanavond alleen een potje bonen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Nu: gevulde paaseitjes van Jamin..![]()
![]()
Vanavond: witte bonen (hak), gesmolten roomboter, azijn en versgemalen peper.. Simpel en voedzaam..
*Beneden gaat pijlen wat ze daar van vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik maak vanavond weer een lekker broodje.
Ik zou er wat geraspte cheddar aan toevoegen en een gesnipperd uitje en cocktail-sausquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
Zelfde broodje als wat Jaguarized gisteren? at
Enkel dan met sla,komkommer,tomaat,ei, kipfilet en smulsaus of mayo
Daar ben ik nog niet over uit
Nee het wordt wat gezonder dit keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
Zelfde broodje als wat Jaguarized gisteren? at
Enkel dan met sla,komkommer,tomaat,ei, kipfilet en smulsaus of mayo
Daar ben ik nog niet over uit
nou,je broodjes hem ik mn ouders voorgeschoteld. Die vonden het lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee het wordt wat gezonder dit keer.![]()
![]()
Vier uur koffietijd dus een blikje Dr Pepper + een honingstroopwafel.![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je eet vanavond alleen een potje bonen?![]()
Eerst een dag hongeren, en dan mag je mag pas een biefstukje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ja en?
1 dag in de week mag t best supersimpel. Witte bonen met boter en azijn. Klaar.
Morgen uitgebreid indisch koken..![]()
Zondag krieltjes, biefstuk en sla..
Zo dat zijn beste broodjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
Goed om te horen!
Vanavond weer een broodje in elkaar geflanst. Het zijn twee Italiaanse bollen met: sla, kaas, ham, salami, chorizo, ei, tomaat, komkommer, lenteui, ui, peper, zout, kerriepoeder en nog wat sla.![]()
[[url=http://img155.imagevenue.com/loc176/th_47803_Broodje_Gezond_1_122_176lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img163.imagevenue.com/loc114/th_47808_Broodje_Gezond_2_122_114lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img170.imagevenue.com/loc45/th_47813_Broodje_Gezond_3_122_45lo.jpg]afbeelding][/URL]
Dit was denk ik een centimeter of 10-11 hoog.
Simpel is iets anders dan eenzijdig. Je komt niet eens aan al je voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ja en?
1 dag in de week mag t best supersimpel. Witte bonen met boter en azijn. Klaar.
Die van de AH? Die vind ik zelfs te heet, niet normaal meerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:26 schreef K-mail het volgende:
TERING, ik heb wokgerecht gemaakt, maar mn moeder had geen Teriyaki woksaus gekocht, maar Szechuan, en tot ramp van overmaat deed ik er ook nog een fijngehakte spaanse peper inc zaadjes erbij...
Twas heet, erg heet...
Valt mee hoor.quote:
ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:48 schreef conleche het volgende:
Dit heb ik net gegeten:
[afbeelding]
biologische veldsla melange van de AH
dunne ui- en preiringetjes
cherrietomaatjes
oude kaas
gemarineerde en gegrilde kipfilet
gepocheerd eitje
![]()
oeh, lookin' fine!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:48 schreef conleche het volgende:
Dit heb ik net gegeten:
[afbeelding]
biologische veldsla melange van de AH
dunne ui- en preiringetjes
cherrietomaatjes
oude kaas
gemarineerde en gegrilde kipfilet
gepocheerd eitje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |