abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:06:56 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46134771
Komt Huub met of zonder Nena...
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46134854
Komt Huub met Eric Mannetje aka MissNaTRaSha?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:11:09 #3
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46134888
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef ruby het volgende:
Komt Huub met Eric Mannetje aka MissNaTRaSha?
En Huub verkleed als Nena
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_46134892
Bart: Nena blijft het spelletje spelen terwijl ze allang uit het spel is.
pi_46134899
Tot 2 uur niet in het kantoor, en Carlos komt een uur eerder volgens Natasia, dus om 2 uur.
Zou er dan eindelijk wat gebeuren?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46134942
Champagne spuiten over Huub (en over Nena een beetje), hoe vaak gaat Brian dit nog herhalen?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46134943
DE kleren van huub komen trug het huis in
  Admin vrijdag 9 februari 2007 @ 12:12:51 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46134944
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart: Nena blijft het spelletje spelen terwijl ze allang uit het spel is.
Het heeft wel nut. Brian pissed, Natasia geschokt en Amanda stomverbaasd en verontwaardigd.
Bart kan er nog wel om lachen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46134953
Ik snap het niet ???

Las terug dat er geen bal aan was, maar nu alleen maar sterke verhalen. Wie moet ik geloven ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46134969
Ah, de gestoomde kleren van Huub zijn teruggekomen in het huis. Natasia loopt er mee rond.
pi_46134999
CArlos in The House
pi_46135007
Ow daar is Carlos al, verkeerd verstaan dus.
pi_46135029
las op Vol forum een ooggetuige gesprek van het feestje:

Nou mensen ik ben wakker.

Er was niet zoveel aan gisteren in de zebra, ze hebben grote verhalen nu.

Idd Huub kreeg beetje champagne over zich heen, maar niet zoveel als hun zeggen.

Nena en huub hebben wel lekker gekleft voor hun ogen en brain zakte zowat door de grond.

Het was niks druk er konden nog genoeg mensen binnen, maarja wie gaat er heen...(ikke dus)

Ik had via via kaartjes gekregen.

Vriend van mijn man heeft foto's gemaakt, maar die komen nog wij hebben hem namelijk na het rustige feestje op schiphol afgezet.(voor zijn vakantie)

Nathanael heb ik niet gezien(zal zich wel niet meer durven te vertonen).

Al met al ik heb me vermaakt maar stelde niet veel voor.
Nintend0 00nt
pi_46135057
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef Curious-PB het volgende:

Idd Huub kreeg beetje champagne over zich heen, maar niet zoveel als hun zeggen.

Nena en huub hebben wel lekker gekleft voor hun ogen en brain zakte zowat door de grond.

Het was niks druk er konden nog genoeg mensen binnen, maarja wie gaat er heen...(ikke dus)

Vriend van mijn man heeft foto's gemaakt, maar die komen nog wij hebben hem namelijk na het rustige feestje op schiphol afgezet.(voor zijn vakantie)

Dat klinkt vrij betouwbaar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46135087
quote:

vrijdag 9 februari 2007 @ 12:18:54 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_46135106
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef CartWOman het volgende:
Tot 2 uur niet in het kantoor, en Carlos komt een uur eerder volgens Natasia, dus om 2 uur.
Zou er dan eindelijk wat gebeuren?
Laten we het hopen. Ze laten ons veels te lang in spanning.
pi_46135111
Verder poste die nog het volgende:

Brainles draaide slechter dan de kleine van 15 van mijn zus, die in landgraaf opleiding volgt voor DJ.

Ik heb Huub wel hand gegeven maar verder niet gepraat hij had het druk allemaal mensen die hem wilde spreken....ik spreek met Huub en Nena nog wat af voor een verhaaltje wat ik hier dan neer kan plaatsen.

En ik hoor brain vertellen allemaal vrienden, maarja welke vrienden wat familie was daar van hem meer niet wel vrienden van Bart gezien ook die Jurre die in de bak heeft gezeten die ook toen met zijn pa en ma in het huis was die lange slungel
Nintend0 00nt
pi_46135114
Bart : weet je wat lekker ruikt... een lekkere gore ochtend lul!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:19:31 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_46135132
Natasia gaat zingen. Tijd voor een heerlijke douche dus.
pi_46135133
Vandaag komt Huub terug in het huis
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:19:57 #21
130755 Kinga
versier hier
pi_46135152
mute.
pi_46135155
Niemand mag op kantoor.
Bart: Wat moet ik dan doen.
pi_46135162
quote:

Huub fan zeker....

We zullen het wel in een filmpje terug zien!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:20:26 #24
521 ruby
Hell yeah!
pi_46135165
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom ben je zo zeker?
Of is dat gewoon de wens waarvan je vindt dat die moet uitkomen?
pi_46135178
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:18 schreef Curious-PB het volgende:
vrienden van Bart gezien ook die Jurre die in de bak heeft gezeten die ook toen met zijn pa en ma in het huis was die lange slungel
Leuke vrienden heeft Bart
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46135183
MUTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEE
pi_46135185
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:

Inderdaad.
pi_46135200
Zangleraar van Natasia zegt dat hij altijd al eens op hakken willen lopen maar hij weet nu niet hoe dat zit met gewichtsverdeling etc. in verband met de ademhaling.
pi_46135201
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Huub fan zeker....

We zullen het wel in een filmpje terug zien!
pi_46135215
Brian en Bart vertellen ook dat Huub en Nena bij het feest waren. De Antilliaan herhaald meerdere keren dat Nena en Huub nogal klef met elkaar stonden te dansen. Bart heeft ze een 'koude douche' bezorgd. Brian vertelt namelijkl dat Bart een fles champagne heeft laten knallen en gericht heeft op de twee ex-Miljonairs. “Haha, ik richtte echt op Huub en zong ‘Nooit meer naar huis olé olé! Maar hij nam het wel als een man. Hij nam die fles en goot het zelf leeg over z’n hoofd”, vertelt Bart. Daar kunnen we ons iets bij voorstellen...

Bron talpa
pi_46135241
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
pi_46135283
Soms waardeer je de stilte die er buiten heerst op stream 3 en 4 des te meer
pi_46135287
Mijn god, dat mormel kan echt niet zingen!
pi_46135307
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.

The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.

Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.

Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:25:00 #35
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135314
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
Zo te zien heb jij invloed.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46135319
Natasia krijgt nu de oefening: Sa, sa, sahahahaha.
Binnenkort Sahahahahaai?
pi_46135348
goedenmiddag, zet streams weer aan en weer dat gelul van 2 streams, wat een bull!!!!!, en om 16:00 weer gewoon 4 streams, op zich niet zo heel erg, maar dan gaan ze die zangles van zdngmw laten zien, wat een rukkers bij die redactie... voor mij geen streams meer als er 2 op lock staan, hele slechte zet van dat kut tien/talpa !
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:26:27 #38
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135353
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.

The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.

Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.

Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...
pi_46135372
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:

The ComeBack Kid

Is de nepper
pi_46135380
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...
ok
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:28:07 #41
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46135413
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.

hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.

Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.

no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!

maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
pi_46135416
Gesprek aan tafel Sahahahahaai!
pi_46135499
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:

hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Hopen wel, maar kijken niet!
pi_46135541
Bart stond op de gracht tegen een boom aan te pissen
pi_46135556
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Nintend0 00nt
pi_46135575
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Kwamen terug van de stoomerij.
Goedemorgen :W
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:35:25 #47
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135634
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.

Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.

no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!

maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
Ben ik met je eens.
Heb ook een beetje het gevoel dat sowieso het momentum van Huub een beetje weg is.
Als Hupert buiten de Kooi blijft zal zijn inbreng hoe langer hoe meer als 'legendarisch' worden beschouwd, waarbij hij zelf, als ie het een beetje goed aanpakt, daar nu de vruchten van kan gaan plukken.

Bovendien zijn in de Villa de verhoudingen toch alweer een beetje verschoven, Sylvia heeft zich uitermate zelfstandig betoond en lijkt Huub momenteel ook niet echt nodig te hebben.
Maar aan de andere kant zou het wel heel leuk zijn, al was het alleen maar om de te verwachten reacties van met name Brainless en Natasia.
Ik zie het echter niet meer gebeuren.
pi_46135703
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46135734
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.
Goed zo Carlos
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46135746
Amoebe : Waarom doet ie het niet
Carlos : de stekker zit er niet in
pi_46135760
Ik blijf hopen maar als ik het goed begrijp heeft Huub een advocaat in de arm genomen?
Dat houd voor mij in dat talpa hem dus niet terug wilde nemen.

toch?

en ik heb daar dan nu ook een hard hoofd in dat hij nog terug komt.
pi_46135763
Carlos is oké olé olé. Geef die miljonairs maar een koekje van eigen deeg.
pi_46135834
Huub komt niet terug, maar blijf vooral door dromen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:43:53 #54
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46135870
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:42 schreef Mika25 het volgende:
Huub komt niet terug, maar blijf vooral door dromen
Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijd
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46135914
Syl wacht al maanden op een paal!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46135921
Al kwam hij maar even 5 min. om de reactie van de anderen te zien.
Goedemorgen :W
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:46:23 #57
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46135940
Sylvia net naar buiten kijkend: "Wat is DAAR aan de hand?"

Carlos daarop "Zullen wel van buitenaf komen, de hoge baas ofzo"
pi_46135942
Persoonlijk hoop ik op 3 nieuwe bewoners. 1 verbaal sterke vrouw die het tegen de zwarte heks kan opnemen. 1 irritante man (relnicht?) die het bloed onder Brian's nagels kan halen. En dan nog 1 man die een beetje niveau kan terugbrengen aan het programma (en bij voorkeur ook goed kan opschieten met Sylvia, en eventueel met Bart)...
pi_46135954
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:43 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijd
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.
Dan hebben ze bereikt wat ze wilde.
pi_46135959
amoebe kijkt naar buiten en zegt wat is daaaaaar aan de hand. Sil snoert haar gelijk de mond door te zeggen: Daar is niks aan de hand.
pi_46135976
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia net naar buiten kijkend: "Wat is DAAR aan de hand?"

Carlos daarop "Zullen wel van buitenaf komen, de hoge baas ofzo"
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niks
pi_46135993
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

vrijdag 9 februari 2007 @ 12:48:37 #63
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136004
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
pi_46136012
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
amoebe kijkt naar buiten en zegt wat is daaaaaar aan de hand. Sil snoert haar gelijk de mond door te zeggen: Daar is niks aan de hand.
hmmmmm
If you can't fix it, fuck it
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:48:51 #65
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136013
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ow, okej
pi_46136025
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ow, okej
Zat je weer met een kalme houding in de kapsalon ?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:50:26 #67
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136050
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:12 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136072
En na mijn laatste post gezegd te hebben zijn S3+4 nu op de sportzaal gericht? Ik dacht dat 3+4 altijd dicht zaten tot 16:00uur?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:35 #69
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46136091
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
nog opvallender !! alle streams doen het weer !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46136103
4 streams
pi_46136114
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
pi_46136121
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.

Interessant genoeg om te blijvne kijken (naar de streams bedoel ik )
pi_46136126
quote:

[..]

Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
Toch blijf ik het een vreemde zaak vinden.
Huub die dat bij RTL gaat vertellen.
Terwijl de bewoners overal toestemming voor moeten vragen als ze uit huis zijn.
pi_46136145
quote:

[..]

daar heb je een goed punt bongetje
helaas maar daar ziet het wel naar uit.
IIG krijgt hij zijn 10 k terug
pi_46136202
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.

Die actie was snel over dan.
Vind dat wel jammer,want dacht dat juist de fokkers Huub terug wilde en steunde.
als ik andere forums lees blijven ze daar gewoon roepen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:55:48 #76
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136215
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef itsme het volgende:

[..]

daar heb je een goed punt bongetje
helaas maar daar ziet het wel naar uit.
IIG krijgt hij zijn 10 k terug
* Bongetje is vandaag oplettend en scherp

Dat lijkt me ook niet meer dan normaal dat Huub zijn 10K terugkrijgt, maar terug de kooi in? Nah, denk het niet (al zou ik het een geweldige stunt vinden daar niet van)
pi_46136230
Het valt me ook op dat ze zdngmw bezig houden naast de groep. Gisteren met Yvonne en nu met haar zangtalent. Toeval ?
pi_46136242
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:

[..]

Vind ik ook.

ik denk dat de meesten toch blijven kijken in de hoop dat er nieuwe bewoners in komen. Ik geloof nooit dat Huub nog terugkomt. Maar voordat Huub erin zat keken de meesten toch ook al, ik stop niet met kijken omdat Huub weg is, iedereen is uiteindelijk vervangbaar, types als Huub lopen er wel meer rond.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:56:47 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46136247
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:56:53 #80
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136249
Overigens zijn S3+4 gelijk aan 1+2 dus veel maakt het niet uit
pi_46136253
quote:

[..]

Ow, okej
Zoooooooooooooo scherp
pi_46136261
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
En na mijn laatste post gezegd te hebben zijn S3+4 nu op de sportzaal gericht? Ik dacht dat 3+4 altijd dicht zaten tot 16:00uur?
S3 en S4 lopen -zo te zien- nu gewoon mee met S1 en S2. Even geleden schakelden ze om van de tuin naar de kapsalon en nu naar de fitness-ruimte. Mede gezien de opmerking van Amanda, zal er in de tuin wel 'hoog bezoek' rondlopen. Sylvia merkte ook nog op dat het zo leuk was om te zien dat het paard gewoon met 'de mensen' meeliep.
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:58:04 #83
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136287
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zoooooooooooooo scherp
Ach af en toe een missertje, ben ook zo druk met posten
pi_46136333
da's een goeie training om Brian mee te raken, ik snap nu waar Nena die move vandaan had.
pi_46136386
fok is weer traag bij mij
pi_46136404
Sylvia ramt wel lekker tegen dat ding an he, wil je geen ruzie mee:)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:02:29 #87
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136411
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
fok is weer traag bij mij
Hier niet Streams lopen wel goed bij jouw?
pi_46136433
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hier niet Streams lopen wel goed bij jouw?
ja
pi_46136448
wat een agressiviteit zit daarin zeg!!
pi_46136463
Bart is trouwens hard aan het trainen zeg!!!

NOT!!!!!!!!
pi_46136505
we moeten eigenlijk gewoon eisen dat we twee streams op de tuin krijgen want het is nog geen vier uur.
( zien we misschien iets meer wat er gaande is)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:06:46 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_46136547
Damn, ik moet zo een paar uur reizen...en dan ga ik al dit spannends missen.
Maar ja, als ik op de plaats van bestemming ben dan kan ik weer met een gerust hart de streams bekijken.

Ghehe, best erg.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:07:36 #93
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46136577
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef CARLAK het volgende:
we moeten eigenlijk gewoon eisen dat we twee streams op de tuin krijgen want het is nog geen vier uur.
( zien we misschien iets meer wat er gaande is)
En juist daarom doet de regie dat JUIST niet Maargoed, nu blijkt overigens wél dat ze makkelijk 4 streams kunnen handelen dus heeft imho niets met bezuinigingen te maken (oké wel 4 gelijke streams maar het blijkt dat de regie 3+4 ook gewoon aanstuurt)
pi_46136591
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef marky het volgende:

[..]

Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.
Kleding wordt ook altijd bij redaktie afgegeven en daarna doorgegeven naar het huis, dus zou een stille hint kunnen zijn.
pi_46136634
om 2 uur zou er wat kunnen geBeuren???
pi_46136665
Amandel heeft haar hand bezeerd, zal wel gebroken zijn. Lijkt ze nog meer op Nena (tenminste dat denkt ze)
pi_46136666
Kan er geen klok in de woonkamer komen? Het enige wat Natasia om de haverklap aan Palma vraagt is hoe laat het is.
pi_46136668
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

En juist daarom doet de regie dat JUIST niet Maargoed, nu blijkt overigens wél dat ze makkelijk 4 streams kunnen handelen dus heeft imho niets met bezuinigingen te maken (oké wel 4 gelijke streams maar het blijkt dat de regie 3+4 ook gewoon aanstuurt)
er zijn te weinig bewoners en als ze dan 4 streams op hen zetten hebben we echt overkill van natasia, brian en amanda. Ik ben gewoon blij als die ff niet te zien [en zeker] niet te horen zijn.
pi_46136693
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Brici het volgende:
om 2 uur zou er wat kunnen geBeuren???
waar haal je da vandaan
If you can't fix it, fuck it
pi_46136708
vandaar die ??? ik d8 dat ik dat net ergens las
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: