quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef ruby het volgende:
Komt Huub met Eric Mannetje aka MissNaTRaSha?
Het heeft wel nut. Brian pissed, Natasia geschokt en Amanda stomverbaasd en verontwaardigd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Bart: Nena blijft het spelletje spelen terwijl ze allang uit het spel is.
Dat klinkt vrij betouwbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef Curious-PB het volgende:
las op Vol forum een ooggetuige gesprek van het feestje:
Nou mensen ik ben wakker.
Er was niet zoveel aan gisteren in de zebra, ze hebben grote verhalen nu.
Idd Huub kreeg beetje champagne over zich heen, maar niet zoveel als hun zeggen.
Nena en huub hebben wel lekker gekleft voor hun ogen en brain zakte zowat door de grond.
Het was niks druk er konden nog genoeg mensen binnen, maarja wie gaat er heen...(ikke dus)
Ik had via via kaartjes gekregen.
Vriend van mijn man heeft foto's gemaakt, maar die komen nog wij hebben hem namelijk na het rustige feestje op schiphol afgezet.(voor zijn vakantie)
Nathanael heb ik niet gezien(zal zich wel niet meer durven te vertonen).
Al met al ik heb me vermaakt maar stelde niet veel voor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef Curious-PB het volgende:
Idd Huub kreeg beetje champagne over zich heen, maar niet zoveel als hun zeggen.
Nena en huub hebben wel lekker gekleft voor hun ogen en brain zakte zowat door de grond.
Het was niks druk er konden nog genoeg mensen binnen, maarja wie gaat er heen...(ikke dus)
Vriend van mijn man heeft foto's gemaakt, maar die komen nog wij hebben hem namelijk na het rustige feestje op schiphol afgezet.(voor zijn vakantie)
Laten we het hopen. Ze laten ons veels te lang in spanning.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef CartWOman het volgende:
Tot 2 uur niet in het kantoor, en Carlos komt een uur eerder volgens Natasia, dus om 2 uur.
Zou er dan eindelijk wat gebeuren?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom ben je zo zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaag komt Huub terug in het huis
![]()
Leuke vrienden heeft Bartquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:18 schreef Curious-PB het volgende:
vrienden van Bart gezien ook die Jurre die in de bak heeft gezeten die ook toen met zijn pa en ma in het huis was die lange slungel
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaag komt Huub terug in het huis
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Huub fan zeker....
We zullen het wel in een filmpje terug zien!
Zo te zien heb jij invloed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.
The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.
Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.
Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
Is de nepperquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.
The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.
Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.
Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...![]()
Hopen wel, maar kijken niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Kwamen terug van de stoomerij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.
hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.
no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!
maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
Goed zo Carlosquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.![]()
![]()
Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:42 schreef Mika25 het volgende:
Huub komt niet terug, maar blijf vooral door dromen![]()
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijd
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia net naar buiten kijkend: "Wat is DAAR aan de hand?"
Carlos daarop "Zullen wel van buitenaf komen, de hoge baas ofzo"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niks
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.
Dan hebben ze bereikt wat ze wilde.![]()
hmmmmmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
amoebe kijkt naar buiten en zegt wat is daaaaaar aan de hand. Sil snoert haar gelijk de mond door te zeggen: Daar is niks aan de hand.
Ow, okejquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niks
Zat je weer met een kalme houding in de kapsalon ?quote:
nog opvallender !! alle streams doen het weer !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.
Dan hebben ze bereikt wat ze wilde.![]()
Toch blijf ik het een vreemde zaak vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
daar heb je een goed punt bongetjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
Die actie was snel over dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.
Interessant genoeg om te blijvne kijken (naar de streams bedoel ik )![]()
* Bongetje is vandaag oplettend en scherpquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb je een goed punt bongetje
helaas maar daar ziet het wel naar uit.
IIG krijgt hij zijn 10 k terug
ik denk dat de meesten toch blijven kijken in de hoop dat er nieuwe bewoners in komen. Ik geloof nooit dat Huub nog terugkomt. Maar voordat Huub erin zat keken de meesten toch ook al, ik stop niet met kijken omdat Huub weg is, iedereen is uiteindelijk vervangbaar, types als Huub lopen er wel meer rond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.
Interessant genoeg om te blijvne kijken (naar de streams bedoel ik )![]()
Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Zoooooooooooooo scherpquote:
S3 en S4 lopen -zo te zien- nu gewoon mee met S1 en S2. Even geleden schakelden ze om van de tuin naar de kapsalon en nu naar de fitness-ruimte. Mede gezien de opmerking van Amanda, zal er in de tuin wel 'hoog bezoek' rondlopen. Sylvia merkte ook nog op dat het zo leuk was om te zien dat het paard gewoon met 'de mensen' meeliep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
En na mijn laatste post gezegd te hebben zijn S3+4 nu op de sportzaal gericht? Ik dacht dat 3+4 altijd dicht zaten tot 16:00uur?
Ach af en toe een missertje, ben ook zo druk met postenquote:
Hier nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
fok is weer traag bij mij
jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier nietStreams lopen wel goed bij jouw?
En juist daarom doet de regie dat JUIST nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef CARLAK het volgende:
we moeten eigenlijk gewoon eisen dat we twee streams op de tuin krijgen want het is nog geen vier uur.
(zien we misschien iets meer wat er gaande is)
![]()
Kleding wordt ook altijd bij redaktie afgegeven en daarna doorgegeven naar het huis, dus zou een stille hint kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.
er zijn te weinig bewoners en als ze dan 4 streams op hen zetten hebben we echt overkill van natasia, brian en amanda. Ik ben gewoon blij als die ff niet te zien [en zeker] niet te horen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En juist daarom doet de regie dat JUIST nietMaargoed, nu blijkt overigens wél dat ze makkelijk 4 streams kunnen handelen dus heeft imho niets met bezuinigingen te maken (oké wel 4 gelijke streams maar het blijkt dat de regie 3+4 ook gewoon aanstuurt)
waar haal je da vandaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Brici het volgende:
om 2 uur zou er wat kunnen geBeuren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |