Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:42 schreef Mika25 het volgende:
Huub komt niet terug, maar blijf vooral door dromen![]()
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, Huub is GAME OVER, het was leuk, het was hilarisch maar Huub is verleden tijd
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia net naar buiten kijkend: "Wat is DAAR aan de hand?"
Carlos daarop "Zullen wel van buitenaf komen, de hoge baas ofzo"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niks
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.
Dan hebben ze bereikt wat ze wilde.![]()
hmmmmmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
amoebe kijkt naar buiten en zegt wat is daaaaaar aan de hand. Sil snoert haar gelijk de mond door te zeggen: Daar is niks aan de hand.
Ow, okejquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee : a-DEL riep het en Syl zei daar is niks
Zat je weer met een kalme houding in de kapsalon ?quote:
nog opvallender !! alle streams doen het weer !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat S3+4 nu op kapsalon staan met een potdicht geluid dus er zal buiten het e.e.a. aan de hand zijn, anders zien we altijd de tuin
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga dat lekker allemaal goed rondroepen.
Dan hebben ze bereikt wat ze wilde.![]()
Toch blijf ik het een vreemde zaak vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
daar heb je een goed punt bongetjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt echt niet meer uit, die beslissing zal allang genomen zijn, ongeacht wat we hier zeggen, met de petitie hebben we al een duidelijk statement gemaakt maar het lijkt erop dat het niet heeft mogen baten, anders had Huub ook geen rechtszaak aangespannen denk ik
Die actie was snel over dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.
Interessant genoeg om te blijvne kijken (naar de streams bedoel ik )![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |