Meki is ook niet kies...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:31 schreef Refragmental het volgende:
We hebben het hier wel over Meki hoor.
Tss ik verbied die zooi gewoon als minister van Milieu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die Seat krijgt van mij ruim baan. Een upgrade naar Bugatti mag van mij ook.
Van mij op Financien krijg je geen begroting...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef du_ke het volgende:
Tss ik verbied die zooi gewoon als minister van Milieu.
Verbeiden vergt nauwelijks een begroting.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van mij op Financien krijg je geen begroting...
Ik heb jou op Financiën (en corruptiebevordering)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van mij op Financien krijg je geen begroting...
Je krijgt niet eens een secretaresse om je brieven te tikken, geen telefoon om orders door te blaffen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef du_ke het volgende:
Verbeiden vergt nauwelijks een begroting.
Je bent geen vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef du_ke het volgende:
Maar dan ga ik wel OP V&W dat heeft als bouwministerie een ruim budget.
Laat die corruptie maar aan mij over. Dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb jou op Financiën (en corruptiebevordering)![]()
Ik begin je steeds meer te mogenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Goed een poging:
Defensie Gert vd Volk
Milieu SCH en doek
Binnenlandse zaken lemmeb
Buitenlandse zaken Sizzler
Economische zaken PJO
Sociale zaken en wg Kaalhei
V&W Kirmizi
Media Chewie
Bier DoG
Vreemdelingenzaken: Johndope
Onderwijs: EW
Financien Zakjap
Vice premiers Sigme en Floripas
Je bedoelt dat je sowieso geen vrouwen in een kabinet wilt? Ik zou toch denken dat hier een dreamteam is neergezet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen![]()
Maar laten we wel wezen, VV Cephei zou op mijn hoofd moeten vallen eer ik aan een kabinet deelneem met daarin Lemmeb (of een van zijn klonen), SCH, Duke, Sizzler, PJO, Kaalhei, Chewie, DoG, JD, Sigme of Fleuripas of een willekeurige andere vrouw.![]()
Een beetje respect voor de dochter van de Sultan van Babylon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen![]()
Maar laten we wel wezen, VV Cephei zou op mijn hoofd moeten vallen eer ik aan een kabinet deelneem met daarin Lemmeb (of een van zijn klonen), SCH, Duke, Sizzler, PJO, Kaalhei, Chewie, DoG, JD, Sigme of Fleuripas of een willekeurige andere vrouw.![]()
Dat was een goeie serie, Babylonquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de dochter van de Sultan van Babylon.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat was een goeie serie, Babylon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |