Nooit last van gehad met Asus en MSI. MSI en Asus hardware:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef veldmuis het volgende:Ik heb in ieder geval gesoldeerd aan een MSI en een Abit bord. Beide fabrikanten hebben de elco's helemaal kosteloos toegezonden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef _GdR_ het volgende:
voodoo banshee 2
Dat zijn geen uitvindingen, maar standaards of producten waarin bepaalde wezenlijke uitvindingen zijn verwerkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:37 schreef pberends het volgende:
Zet hier de beste hardware-uitvindingen neer. Zie ook: Meest onzinnige hardware-uitvindingen.
- USB2.0
- Socket A (wat ging die een tijd mee zeg)
- TFT-schermen (ivm energieverbruik, rustig beeld en minder zwaar/groot dan CRT)
- Betaalbare cd en dvd-writers
- Moederborden die steeds meer kwaliteits-apparaten onboard krijgen zoals gbit-LAN en audio
RS232 is meestal de manier om te communiceren met een Embedded toepassing en JTAG is de debug tool van die Embedded toepassing, zoals een Atmel AVR microcontrollerquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:53 schreef Jerkmaine het volgende:
Too bad
- Apple (Nu krijg ik op m'n flikker van alle nerds)
- Maxtor![]()
- AOpen![]()
- Kabelinternet @home
ik vind t rete handig!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Duo Core is vooralsnog amper handig omdat veel softwaretaken single core zijn.
dan waren er iig minder noobsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Adfundum het volgende:
Toetsenbord! Stel je voor dat je moet fokken dmv ponskaarten....
De GUI...ja..dát was pas echte HARDWAREquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
Als binnenkort de Adobe CS3 uitkomt dan gaat we het beleven met dualcore
Ik wil graag ook de Graphical User Interface nomineren.
Goeie ouwe tijd Apple Macintosh in 1990. Gewoon met je muis dingen starten en besturen
del edquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Merovingian het volgende:
de led
dat is trouwens een palindroom.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Merovingian het volgende:
de led
dat is trouwens een palindroom.
normaal gesproken laat je met palindromen die bestaan uit meerdere woorden de spaties buiten beschouwing.quote:
Wat mij betreft niet. Een palindroom kan je letterlijk omdraaien. Anders is het sneaken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Merovingian het volgende:
[..]
normaal gesproken laat je met palindromen die bestaan uit meerdere woorden de spaties buiten beschouwing.
wat jouw betreft niet, wat de rest van de wereld betreft wel. neus hier maar eens rond. zoals je ziet bestaan er palindromische zinnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Een palindroom kan je letterlijk omdraaien. Anders is het sneaken.
Ja wikipedia is echt een betrouwbare bron inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
wat jouw betreft niet, wat de rest van de wereld betreft wel. neus hier maar eens rond.
Betrouwbaarder dan de kennis van de gemiddelde nederlander...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja wikipedia is echt een betrouwbare bron inderdaad.
Maar rustig maar hoor... je hebt een palindroom gescoord van 5 letters
Nee net zo betrouwbaar als de collectief opgetelde onbetrouwbare kennis van de gemiddelde nederlander.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan de kennis van de gemiddelde nederlander...
Nou...., ga je insmeren met pindakaas en masturberen maar zou ik zeggen.quote:Maar toch bedankt voor je erkenning![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |