opdozenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
vriendlief is echter van mening dat alles zo snel mogelijk opgedoosd moet worden.
Ja logisch dan...maar wel even lekker buiten geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze hadden het nummer nog niet.
luca is vorige keer voor het eerst geweest om te kijken
dus het is vervelend maar ach. volgende keer beter.
Dat vond ik zo mooi bij de moedermeet in Zaltbommel, ik zag daar een lief, stoer en heel sociaal jochie. Achteraf realiseerde ik me dat er iets was met zijn handjes en voetjes, omdat jij daar wel eens over post. En dat ik dat in Zaltbommel helemaal niet gezien heb. Daar zag ik gewoon leuke Jordyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Githa het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het tijdens de zwangerschap wel moeilijk vond, ik was zo bang dat ik niet van hem zou houden, dat ik hem niet mooi zou vinden en ik eigenlijk alleen die voetjes en later dus ook handjes zou zien en niet meer een kindje, maar gelijk toen ik hem zag was dat weg, ik heb er nooit meer aangetwijfeld ook![]()
Hij was prachtig, perfect en van mij!![]()
Ja het is wel jammer, dat ik nu een week moet wachten voor het verder afgemaakt kan worden. Maar er moet nog veel, worden gedaan, hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef phluphy het volgende:
Wat leuk dat jullie al aan 't schilderen zijn geslagen.Zo krijg je wel gaandeweg een goed beeld over hoe het moet gaan worden allemaal. Vind je het niet jammer dat je nu een week moet wachten voor je er verder aan kan werken?
Ja. zo zie je maar weer! Blijft toch internet hè?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef easy-going het volgende:
Botten in de riolering
Ze leek zo lief he, die link
Het is nog echt zo ookquote:
Ik wil niet weten wat er bij jullie allemaal onder die boot ligtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef snoopy het volgende:
Wij zijn niet aan de riolering aangesloten![]()
Ja, sorry. Ik was even al mijn achterstallige was aan het wegwerken voordat ons volgende slachtoffer de boel opnieuw verstopt, jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef easy-going het volgende:
Nu durft er niemand meer hier te posten.
Das wel makkelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef snoopy het volgende:
Ja, het gaat allemaal zo het water in![]()
Wat grappig dat je dit zegt Macka, ik heb nl. dezelfde ervaring tijdens de Parkmeet. Ik zag een vreselijk leuk jochie en 2 best relaxte ouders, dat ik echt geen moment eraan gedacht heb welke heisa ze allemaal al achter de rug hadden en nog voor de boeg hadden toen. Pas toen ik thuis was dacht ik er ineens aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat vond ik zo mooi bij de moedermeet in Zaltbommel, ik zag daar een lief, stoer en heel sociaal jochie. Achteraf realiseerde ik me dat er iets was met zijn handjes en voetjes, omdat jij daar wel eens over post. En dat ik dat in Zaltbommel helemaal niet gezien heb. Daar zag ik gewoon leuke Jordy
x-factor is stom. Bruce al gezien. Fijne avond!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef Vicky het volgende:
X-factor op tv, Bruce Almighty op tv
genoeg te zien
Macka en Dutchie, wat lief zijn julliequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dit zegt Macka, ik heb nl. dezelfde ervaring tijdens de Parkmeet. Ik zag een vreselijk leuk jochie en 2 best relaxte ouders, dat ik echt geen moment eraan gedacht heb welke heisa ze allemaal al achter de rug hadden en nog voor de boeg hadden toen. Pas toen ik thuis was dacht ik er ineens aan.
Een persoonlijkheid is meer dan een uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |