Conclusie hij zeurtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Linux zit op bepaalde punten ook gewoon niet goed in elkaar. Maar dat geldt voor elk OS.
Ik heb echt geen flauw idee waarmee hij 't gedaan heeft.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb windows bestanden die er niet uit willen kun je misschien ook vertellen wat voor programma dat was?
Dat is best wel knap,...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
I concur: mijn zelden-computer gebruikende moeder heeft een oude PC met Windows, waar ik minimaal anderhalf jaar per week aan moest besteden.
Swets, in alle eerlijkheid, je weet niet hoe en wat, dus dit kan je niet zeggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Je weet zelf echt 5 minuten later al niet meer wat je zelf getikt heb he? Het werd dus WEL veroorzaakt door jouw onkunde in eerste instantie. En van die mensen die 'experts' erbij halen heb ik voldoende meegemaakt. meestal kunnen die de startknop nog niet vinden.
Ik houdt wel een oogje op zequote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef slakkie het volgende:
[..]
Swets, in alle eerlijkheid, je weet niet hoe en wat, dus dit kan je niet zeggen.
En mensen die hulp vragen zijn niet allemaal dom, ik zie jou ook topics openen omdat je sommige dingen niet weet en een "expert" opinion wilt.
Ik ga nu slapen, maak elkaar niet af, want anders...![]()
![]()
![]()
![]()
Is kewl, als er een over de scheef gaat, zit jij op de blarenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houdt wel een oogje op ze
Affirmativequote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef slakkie het volgende:
[..]
Is kewl, als er een over de scheef gaat, zit jij op de blaren
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is best wel knap,...
Ik wist dat windows soms zat te kutten, maar anderhalf jaar per week![]()
Hoe doe je dat? Ik wil ook wel een oude G4 voor de familie, maar voor onder de 300 (PowerMac of allereerste iMac 15" met nog de standaard 256 MG geheugen) vind ik ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Inmiddels een oude G4 uit 2000 aangeschaft, OSX Tiger er op gezet en ze heeft nergens meer last van. En ik ook niet. Kostte me 100 euro.
Via Tweedehandsmac.nl.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik wil ook wel een oude G4 voor de familie, maar voor onder de 300 (PowerMac of allereerste iMac 15" met nog de standaard 256 MG geheugen) vind ik ze niet.
Dat lijkt me veelzeggend genoeg, ik geloof dat Swets én moeite heeft met begrijpend lezen en enigszins een plaat voor z'n kop heeft. Maargoed, de argumenten zijn wel duidelijk, tuksequote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef slakkie het volgende:
[..]
Swets, in alle eerlijkheid, je weet niet hoe en wat, dus dit kan je niet zeggen.
En mensen die hulp vragen zijn niet allemaal dom, ik zie jou ook topics openen omdat je sommige dingen niet weet en een "expert" opinion wilt.
Ik ga nu slapen, maak elkaar niet af, want anders...![]()
![]()
![]()
![]()
Stil en niemand meer pesten want ik ga slapen en anders krijg ik ook op mijn sodemieterquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat lijkt me veelzeggend genoeg, ik geloof dat Swets én moeite heeft met begrijpend lezen en enigszins een plaat voor z'n kop heeft. Maargoed, de argumenten zijn wel duidelijk, tukse![]()
Ergerlijk, niet, als mensen niet lezen en het over wat anders gaan hebben?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarnaast heb ik het al vanaf post 1 over Mac OSX. Leesbrilletje nodig?
En dat allemaal omdat jij het zegt natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef sanni het volgende:
Hoe dan ook... Mac roeleert van hier tot Djarkarta en MS niet![]()
kut voor je, maar dat ligt helemaal aan jezelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
I concur: mijn zelden-computer gebruikende moeder heeft een oude PC met Windows, waar ik minimaal anderhalf uur per week aan moest besteden.
Idd. Slechte beheerders hou je altijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
kut voor je, maar dat ligt helemaal aan jezelf.
Daarom hebben ook wat is het, 98% van de desktops geen MacOS niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef sanni het volgende:
Hoe dan ook... Mac roeleert van hier tot Djarkarta en MS niet![]()
Dat is natuurlijk nogal een kulargument. 98% van de Windows-gebruikers vloekt op hun computers, dus achquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom hebben ook wat is het, 98% van de desktops geen MacOS niet?
Alleen al het feit dat een computer een beheerder zou moeten hebben is krom, zeker in een thuis situatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Slechte beheerders hou je altijd.
Ach, als het werkelijk allemaal koek en ei zou zijn, zou een forum als APL op GoT ook niet kunnen bestaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
98% van de Windows-gebruikers vloekt op hun computers, dus ach
Mwach, neuh. 't Is denk ik meer dat men gewend is op bedrijfspc's en vanuit het verleden (onder Windows 95 kon je een hoop maken als gebruiker) op een bepaalde manier te werken en men dat met een Apple opeens compleet los moet laten en dan dus wel openstaat voor 'zo moet het en niet anders'. Niet dat het totaal niet aan Apple te danken is hoor, maar de switch van-naar heeft er ook wel degelijk mee te maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat een computer een beheerder zou moeten hebben is krom, zeker in een thuis situatie.
Die vastloper was toevallig wel in Mac Office.... Dat gemaakt wordt door... Juist MSquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, als het werkelijk allemaal koek en ei zou zijn, zou een forum als APL op GoT ook niet kunnen bestaan natuurlijk.
Een greep uit de onderwerpen? Vastlopers, blokkerige schermen, iBook afsluitproblemen, airport problemen, etc, etc. E.e.a zal dus ook wel iets rooskleuriger worden voorgesteld dan het echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |