Ach, da's de hele lol natuurlijk ook. En het houdt het gezeur van Windows/Linux/Mac fans uit normale topics. Af en toe 's bashen is best aardig en bovendien zie je af en toe ook nog 's wat interessants langs komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Of, zoals een goede vriend en Windows-fan ooit eens tegen me zei 'jij bent veel te redelijk voor een Apple-gebruiker, dan is er ook geen lol meer aan'.Sommige mensen vinden zo'n War nu eenmaal veel te leuk, ook al weten ze van zichzelf dat ze de ander echt niet gaan overtuigen, en dat eigenlijk iedereen zelf moet kunnen kiezen wat ie graag draait. Maar het blijft vermakelijk, zo'n topic, dus ga vooral zo door jongens
Haha lol inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, da's de hele lol natuurlijk ook. En het houdt het gezeur van Windows/Linux/Mac fans uit normale topics. Af en toe 's bashen is best aardig en bovendien zie je af en toe ook nog 's wat interessants langs komen.
Het is maar hoe je beter definieertquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat ook al veel eerder gemeld was
[..]
Zo zie je maar waar dat een hoog IQ niet per definitie betekent dat je slim bentquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen...
Tussen de 140 en 155 overigens, dus gefeliciteerd met uw hoogbegaafdheid![]()
In ieder geval betekent het grootste marktaandeel niet per definitie beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is maar hoe je beter definieert
INhoudelijk, stabiliteit, standarisering, winstmarge, toegangkelijkheid, acceptatie etc etc etc
Ach, de meeste mensen zijn het er over eens dat de algemene wetten van de economie hier ook gelden, kwaliteit sells. Dat kwaliteit door de "echte" tweakers uit andere dingen bestaat als voor normale gebruikers doet hier niets aan af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is maar hoe je beter definieert
INhoudelijk, stabiliteit, standarisering, winstmarge, toegangkelijkheid, acceptatie etc etc etc
En ik denk dat jij nog nooit met OSX hebt gewerktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef dgen het volgende:
ik denk eerder dat mensen die apple gebruiken, het enkel doen met apple omwille van de interface..
wow...ubuntu + beryl > vista + os :p
nu ja...boeit me allemaal niet
kga toch in dual boot vista - ubuntu...
Ten opzichte van IE6 was het een genot vanwege het tabbed browsen natuurlijk... Daarnaast is Firefox er voor een groot deel verantwoordelijk voor dat MS zijn IE team weer bij elkaar heeft gebracht en dat ze een nieuwe versie van hun browser lanceerde...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Sja., Firefox, als iemand mij echt eens uit kon leggen wat daar beter aan is?
Mwoah, de algehele look and feel is wat prettiger en instellingen vind ik een stUk prettiger werken als in IE. Gewoon about:config en je kan alles precies zo instellen als je dat zelf wilt. Maar het grote verschil is er inderdaad af, het is nu meer een persoonlijke keus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, IE6 had wat in te halen, maar dat hebben ze gedaan. FF heeft nu echt totaal geen meerwaarde meer imo.
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, IE6 had wat in te halen, maar dat hebben ze gedaan. FF heeft nu echt totaal geen meerwaarde meer imo.
Misschien dat dit helpt: http://windowsupdate.62nds.com/ ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Autoreply het volgende:
De enige die het nu nog niet doet is Vista update![]()
En sindsdien kom je niet meer op games.fok.nl ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...
Ik zei wel G4 ipv G3...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar dit soort blinde mensen.
Bullshit dat XP op een P3 niet zo draaien, echt volkomen bagger, achterlijke onzin!
OSX op een G3 draait wel ja, mits flink ram en dat geldt ook voor XP op een P3. Vrijwel identiek zelfs.
OSX op een G3 met 256 MB is meer fucking pizzawheel kijken dan iets doen, komop zeg. Prima dat je OSX mooi een lief en lekker vindt, maar lul niet slap puur omdat je zo'n Apple-extremist bent.
Discussie ok, puur liegen voor je gelijk is achterlijk gedrag.....
Hehe, maar los van de extensie ben ik het helemaal eens. FF is gewoon platform onafhankelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef whoops het volgende:
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...
Heb een laptop van ze, prima ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat ik ook niet snap is wat mensen zien in dell... dat vind ik echt van zulke kutcomputers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |