Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als mijn machien niet mee kon komen met een beetje PC nowadays.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ha..ha...ha.....
Quake 3 arena pwnt Vegas om het maar even in je taal te zeggen
Want...?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:54 schreef weerdo het volgende:
De speech die Steve Jobs op de MacExpo in 1997 hield zouden de diverse Apple adepten eens door moeten lezen.
Ow, je bedoelt OSX Tiger met gemak draaien op een G4, maar XP of dat Vista niet op een P3..? Windows is gewoon een bagger OS, door de strot gedrukt door miljoenen of miljardendeals met PC-boeren en nog duurdere commercials.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als mijn machien niet mee kon komen met een beetje PC nowadays.
Als dat al zo is, dan komt dat omdat Windows tegenwoordig zo verrekte goed is. De server die het kortst up is, heeft een uptime van 3 maanden. Onze SQL server waar diverse landelijke applicaties op draaien, is sinds in productiename (bijna 1 jaar) niet meer plat geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vrees je voor je baan of zo...?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:01 schreef veldmuis het volgende:
Jarno ik ben voor jou hier omdat jij bij die andere topic voor mij bent!
Over servers weet ik niets; kudos aan jou. Maar daar gaat het voor mij niet over: het hele simpele huis, tuin-en keukencomputergebruik is nu een stuk aangenamer nu ze onder OSX Tiger werkt. Op een hardwaresysteem van >6 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan komt dat omdat Windows tegenwoordig zo verrekte goed is. De server die het kortst up is, heeft een uptime van 3 maanden. Onze SQL server waar diverse landelijke applicaties op draaien, is sinds in productiename (bijna 1 jaar) niet meer plat geweest..
Nogmaals, kudos aan je ma als ze OS X niet onderuit krijgt. Maar dat heeft niet zo heel veel met OS X an sich te maken.
"If we want to move forward and see Apple healthy and prospering again, we have to let go of a few things here. We have to let go of this notion that for Apple to win, Microsoft has to lose. We have to embrace a notion that for Apple to win, Apple needs to do a really good job. And if others are going to help us that's great, because we need all the help we can get, and if we screw up and don't do a good job, it's not somebody else's fault, it's our fault. So I think that is a very important perspective.If we want Microsoft Office on the Mac, we should treat the company that puts it out with a little bit of gratitude; we like their software.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:54 schreef Jarno het volgende:
Want...?
Heb je het nou over OSX of Debian?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef whoops het volgende:
@ andere topic (http://forum.fok.nl/topic/980873)
Het is toch wel fijn dat Windows gebruikers ook eens voelen hoe het is als je hardware koopt en de leverancier levert geen drivers voor jouw OS...
Gedeelde smart is halve smart en zo...
Ik ben het met je eens dat een goed onderhouden XP zeker even stabiel kan zijn als OS X, maar XP is gewoon veel makkelijker slecht te onderhouden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan komt dat omdat Windows tegenwoordig zo verrekte goed is. De server die het kortst up is, heeft een uptime van 3 maanden. Onze SQL server waar diverse landelijke applicaties op draaien, is sinds in productiename (bijna 1 jaar) niet meer plat geweest..
Nogmaals, kudos aan je ma als ze OS X niet onderuit krijgt. Maar dat heeft niet zo heel veel met OS X an sich te maken.
Ah ja. Dat. Mooi gesproken idd van meneer Jobs.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef weerdo het volgende:
[..]
"If we want to move forward and see Apple healthy and prospering again, we have to let go of a few things here. We have to let go of this notion that for Apple to win, Microsoft has to lose. We have to embrace a notion that for Apple to win, Apple needs to do a really good job. And if others are going to help us that's great, because we need all the help we can get, and if we screw up and don't do a good job, it's not somebody else's fault, it's our fault. So I think that is a very important perspective.If we want Microsoft Office on the Mac, we should treat the company that puts it out with a little bit of gratitude; we like their software.
So, the era of setting this thing up as a competition between Apple and Microsoft is over as far as I'm concerned. This is about getting Apple healthy, this is about Apple being able to make incredibly great contributions to the industry and to get healthy and prosper again." - Steve Jobs - 1997
Dit uiteraard nadat Microsoft Apple een kapitaalinjectie van 150 miljoen dollar had gegeven, en enkele rechtzaken waren gesetteld. (Dat IE bij de iMac werd geleverd kwam hierdoor). Jobs creëerde vervolgens de iMac en de rest is historie.
Ik weet het, ik kan het niet hard maken of bewijzen, maar zodra OS X gebruikers een interessante groep gaan vormen (lees: winstgevend worden) voor malware fabrikanten, zullen ook deze er komen. Gegarandeerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
En ik heb mensen meegemaakt die duizenden spyware-programma's hadden, of voor 1000 gulden aan rekeningen open hadden staan bij een dailer, en dat zijn nog de meest extreme voorbeelden.
Creative levert voor allebei geen fatsoenlijke drivers...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je het nou over OSX of Debian?
Ik schreef ook al eerder in een reactie op pietverdriet dat 'het wonder dat Apple nog steeds bestaat' voor een groot deel aan Microsoft te danken is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef weerdo het volgende:
Naar dit soort blinde mensen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt OSX Tiger met gemak draaien op een G4, maar XP of dat Vista niet op een P3..? Windows is gewoon een bagger OS, door de strot gedrukt door miljoenen of miljardendeals met PC-boeren en nog duurdere commercials.
Die G4 draait al weken vlekkeloos; daar hoef je geen systeembeheerder voor te zijn. Vrees je voor je baan of zo...?
Creative levert ook geen fatsoenlijke drivers voor mijn SB live voor Vista. Reden voor mij om Vista, en Creative af te zweren. Lang leve de macht van de consument!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef whoops het volgende:
Creative levert voor allebei geen fatsoenlijke drivers...
Dat is een andere discussie. Feit is dat een Mac van een jaar geleden makkelijker veilig te houden is dan een Windows XP van een jaar geleden, voor de gemiddelde consument. Hoe het er over een jaar, met het omhoog kruipende marktaandeel van OS X en de uitgebreide veiligheid in Vista, uit gaat zien weet niemand. Ik denk persoonlijk dat malware voor OS X gewoon erg lastig blijft zijn vanwege de onderliggende structuur, en dat hetzelfde voor Vista zal gaan gelden. Maar de cybercriminelen zijn akelig creatief soms..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan het niet hard maken of bewijzen, maar zodra OS X gebruikers een interessante groep gaan vormen (lees: winstgevend worden) voor malware fabrikanten, zullen ook deze er komen. Gegarandeerd.
En het feit natuurlijk dat hele domme mensen onder osx 3 uur nodig hebben voor een internet verbinding. Dat maakt mij slimmer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik schreef ook al eerder in een reactie op pietverdriet dat 'het wonder dat Apple nog steeds bestaat' voor een groot deel aan Microsoft te danken is.
Ik gebruik dan ook niet een Mac omdat ik Microsoft haat. Ik gebruik een Mac omdat ik hem voor mezelf fijner vind werken dan een Windows pc. Op mijn volgende Mac gaat gewoon (legaal maar gratis) Windows via boot camp en paralleles komen, en Office for Mac. Hoe ik mijn computer gebruik wil ik namelijk laten bepalen door praktische redenen, en geen emotionele
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het feit natuurlijk dat hele domme mensen onder osx 3 uur nodig hebben voor een internet verbinding. Dat maakt mij slimmer.
Die zuigproducten moet je sowieso niet kopen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Creative levert voor allebei geen fatsoenlijke drivers...
Mijn webcam deed het anders perfect en doet het nog steeds perfect (op mijn oude laptop dan)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zuigproducten moet je sowieso niet kopen!
De soundblaster is natuurlijk wel jaren de defacto standaard geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zuigproducten moet je sowieso niet kopen!
Moeilijk he, lezen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het feit natuurlijk dat hele domme mensen onder osx 3 uur nodig hebben voor een internet verbinding. Dat maakt mij slimmer.
En wat ook al veel eerder gemeld wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Even iets anders over die 'wars':
Sommige mensen, aan beide kanten, willen ook gewoon te graag 'vechten'. Neem nu eens dit topic: ergens hierboven zegt iemand dat Mac roeleert, waarop iemand als tegenargument aandraagt dat OS X niet op 98% van alle pc's draait. Als ik dan zeg dat dat nogal een kulargument is volgt een ellenlange discussie over oorzaken waarom het Mac marktaandeel zo laag is, om vervolgens tot tot de conclusie te komen dat die 98% niets zegt over welk OS beter is. En dat is eigenlijk het enige wat ik meldde..
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof de grootste installbase wat zegt over kwaliteit. VHS is zeker ook beter dan betamax.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen...
Tussen de 140 en 155 overigens, dus gefeliciteerd met uw hoogbegaafdheid![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Maar het blijft vermakelijk, zo'n topic, dus ga vooral zo door jongens
Ach, da's de hele lol natuurlijk ook. En het houdt het gezeur van Windows/Linux/Mac fans uit normale topics. Af en toe 's bashen is best aardig en bovendien zie je af en toe ook nog 's wat interessants langs komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Of, zoals een goede vriend en Windows-fan ooit eens tegen me zei 'jij bent veel te redelijk voor een Apple-gebruiker, dan is er ook geen lol meer aan'.Sommige mensen vinden zo'n War nu eenmaal veel te leuk, ook al weten ze van zichzelf dat ze de ander echt niet gaan overtuigen, en dat eigenlijk iedereen zelf moet kunnen kiezen wat ie graag draait. Maar het blijft vermakelijk, zo'n topic, dus ga vooral zo door jongens
Haha lol inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, da's de hele lol natuurlijk ook. En het houdt het gezeur van Windows/Linux/Mac fans uit normale topics. Af en toe 's bashen is best aardig en bovendien zie je af en toe ook nog 's wat interessants langs komen.
Het is maar hoe je beter definieertquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat ook al veel eerder gemeld was
[..]
Zo zie je maar waar dat een hoog IQ niet per definitie betekent dat je slim bentquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen...
Tussen de 140 en 155 overigens, dus gefeliciteerd met uw hoogbegaafdheid![]()
In ieder geval betekent het grootste marktaandeel niet per definitie beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is maar hoe je beter definieert
INhoudelijk, stabiliteit, standarisering, winstmarge, toegangkelijkheid, acceptatie etc etc etc
Ach, de meeste mensen zijn het er over eens dat de algemene wetten van de economie hier ook gelden, kwaliteit sells. Dat kwaliteit door de "echte" tweakers uit andere dingen bestaat als voor normale gebruikers doet hier niets aan af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is maar hoe je beter definieert
INhoudelijk, stabiliteit, standarisering, winstmarge, toegangkelijkheid, acceptatie etc etc etc
En ik denk dat jij nog nooit met OSX hebt gewerktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef dgen het volgende:
ik denk eerder dat mensen die apple gebruiken, het enkel doen met apple omwille van de interface..
wow...ubuntu + beryl > vista + os :p
nu ja...boeit me allemaal niet
kga toch in dual boot vista - ubuntu...
Ten opzichte van IE6 was het een genot vanwege het tabbed browsen natuurlijk... Daarnaast is Firefox er voor een groot deel verantwoordelijk voor dat MS zijn IE team weer bij elkaar heeft gebracht en dat ze een nieuwe versie van hun browser lanceerde...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Sja., Firefox, als iemand mij echt eens uit kon leggen wat daar beter aan is?
Mwoah, de algehele look and feel is wat prettiger en instellingen vind ik een stUk prettiger werken als in IE. Gewoon about:config en je kan alles precies zo instellen als je dat zelf wilt. Maar het grote verschil is er inderdaad af, het is nu meer een persoonlijke keus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, IE6 had wat in te halen, maar dat hebben ze gedaan. FF heeft nu echt totaal geen meerwaarde meer imo.
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, IE6 had wat in te halen, maar dat hebben ze gedaan. FF heeft nu echt totaal geen meerwaarde meer imo.
Misschien dat dit helpt: http://windowsupdate.62nds.com/ ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef Autoreply het volgende:
De enige die het nu nog niet doet is Vista update![]()
En sindsdien kom je niet meer op games.fok.nl ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...
Ik zei wel G4 ipv G3...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naar dit soort blinde mensen.
Bullshit dat XP op een P3 niet zo draaien, echt volkomen bagger, achterlijke onzin!
OSX op een G3 draait wel ja, mits flink ram en dat geldt ook voor XP op een P3. Vrijwel identiek zelfs.
OSX op een G3 met 256 MB is meer fucking pizzawheel kijken dan iets doen, komop zeg. Prima dat je OSX mooi een lief en lekker vindt, maar lul niet slap puur omdat je zo'n Apple-extremist bent.
Discussie ok, puur liegen voor je gelijk is achterlijk gedrag.....
Hehe, maar los van de extensie ben ik het helemaal eens. FF is gewoon platform onafhankelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef whoops het volgende:
Naast dat ik onder elk OS dezelfde browser kan gebruiken is er ook nog een firefox extensie waar ik niet zonder kan...
Heb een laptop van ze, prima ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat ik ook niet snap is wat mensen zien in dell... dat vind ik echt van zulke kutcomputers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |