abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46130793
Game on.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46130926
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:22 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

MySQL kost voor de enterprise edition vanaf 2000 dollar per jaar. (inclusief advisors)
MsSQL kost voor de enterprise edition vanaf 25000 dollar.

Zie daar het verschil.
Heeft MySQL BI tools? SSIS? Een development studio a la SSIS? XML Data? Multi-dimensioneel query's? Keuze tussen snapshot, transactional en merge replication? Native encryptie mogelijkheden via bijv SSL? (Hint: het antwoord is elke keer 'nee').

Daarnaast wint SQL Server het handsdown vwb recovery opties en mogelijkheden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46130952
He, modjes mogen ook niet posten als een topic > 301 posts heeft vind ik.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:18 schreef Jarno het volgende:
Helemaal niet. OS zal het nooit maar dan ook nooit zo ver gaan schoppen als CS. Daar ben ik van overtuigd. Overigens beheer ik dus ook die 2 linux bakken hier, ik ben niet zo halstarrig en bekrompen om maar 1 tak van sport te kunnen en willen. Dus ik switch zo mee hoor.
Waarom zou CS meer te bieden hebben in de toekomst? Hell, als ik kijk naar de hele patenten, DRM geneuzel, DMCA, de huidige auteurswetten, dan voorspel ik dat als we alleen maar aan CS doen, dat je binnenkort in een wereld leeft waar je doet wat het bedrijfsleven je opdringt. Je kan niks, en je mag niks, alles wordt bepaald door die bedrijven. Die je aanklagen op het moment dat je zwakke punten in hun beveiligingen blootlegt, als je hun applicatie aanpast zodat jij er beter mee kan werken.. etc etc. Ik zie dat in een wereld die OS aanhangt niet gebeuren... Ik hoop voor ons beide dat CS niet de wedloop gaat winnen.

Overigens betekend OS niet dat het gratis is. Het betekend dat je de sourcecode moet meeleveren bij het product, zodat andere kunnen kijken wat je doet en hoe. Je kan altijd geld vragen voor je product. Feitelijk is het enige grote verschil tussen CS en OS dat je bij CS niks kan zien, en als je het kan zien dat je het niet mag aanpassen.
pi_46131043
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:36 schreef slakkie het volgende:

dan voorspel ik dat als we alleen maar aan CS doen, dat je binnenkort in een wereld leeft waar je doet wat het bedrijfsleven je opdringt.
Wake up call: dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven en heeft níks te maken met CS of OS. De wereld word echt niet beter van OS hoor. .
pi_46131072
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wake up call: dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven en heeft níks te maken met CS of OS. De wereld word echt niet beter van OS hoor. .
Wel in mijn utopia.
pi_46131073
Oh tof gaan we een opensource discussie houden deel 5 miljoen 261 duizend ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_46131112
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Joene het volgende:
Oh tof gaan we een opensource discussie houden deel 5 miljoen 261 duizend ?
Ach, wat mij betreft niet. OS heeft z'n charmes, meer ook niet. Apache vind ik trouwens wel een mooi voorbeeld van OS software dat het wel he-le-maal heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk. Maar verder? Zoals ik al zei, MySQL is amper volwassen genoeg om mee te kunnen met Oracle en SQL Server.
pi_46131131
Offtopic: Mijn vriendin zat zich af te vragen wat ik aan het doen was:
Meneer Windows: Mijn OS is beter dan de jouwe
Meneer Linux: Niet, waar mijn OS is beter dan de jouwe
Meneer Windows: Niet waar jij Linux bitch, mijne is beter
Meneer Linux: Nee, je snapt het niet, de mijne is beter

GF: Ik heb een Mac, das veel beter dan alles wat jullie gebruiken
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:46:07 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46131150
Ik weet niet meer wat ik vandaag zou gaan bashen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46131156
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef slakkie het volgende:

[..]

Wel in mijn utopia.
Dat zeg ik, wake up smell the coffee. Wel eens van Sharepoint gehoord? Dát is wat de markt wil, en geen enkel stukje OS software kan daar tegen op.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:48:29 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46131196
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat zeg ik, wake up smell the coffee. Wel eens van Sharepoint gehoord? Dát is wat de markt wil, en geen enkel stukje OS software kan daar tegen op.
Ben net de 2007 versie aan het inrichten na een geslaagde test . Erg leuk ding .
Get woke, go broke!
pi_46131206
Dit zie ik de OS community ook nog niet maken. Wat nou geen vernieuwing?

http://blogs.microsoft.nl(...)007/02/06/10088.aspx

.
pi_46131228
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, wat mij betreft niet. OS heeft z'n charmes, meer ook niet. Apache vind ik trouwens wel een mooi voorbeeld van OS software dat het wel he-le-maal heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk. Maar verder? Zoals ik al zei, MySQL is amper volwassen genoeg om mee te kunnen met Oracle en SQL Server.
Naja ik sta er redenlijk "open" tegenover , ik vind dat microsoft het met bepaalde producten gewoon zeer zeer goed heeft gedaan. Bijvoorbeeld Exchange 2007 fabelachtig mooi pakket , de nieuwe sharepoint , en ook sql2005 is erg okay.

Qua Operating Systeem vind ik dat je met windows 2003 ook niet moet klagen maar linux heeft ook zn voordelen doordat je de gui kan uitschakelen enzo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:50:14 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46131232
De oorlog is al lang voorbij, windows heeft gewonnen op de desktop. OSX is een nicheproduct en Linux is voor servers.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_46131260
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
De oorlog is al lang voorbij, windows heeft gewonnen op de desktop. OSX is een nicheproduct en Linux is voor servers.
Nou ik denk toch echt dat de server oorlog pas net is begonnen. Misschien voor webservers dat Linux heeft gewonnen , maar de meeste datacenters staan toch redelijk vol met MS.
pi_46131282
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ik denk toch echt dat de server oorlog pas net is begonnen. Misschien voor webservers dat Linux heeft gewonnen , maar de meeste datacenters staan toch redelijk vol met MS.
Idd. Windows 2003 is gewoon okay.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:54:54 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46131333
OSX zou opzich nog wel een inhaalslag kunnen maken. Maar ik denk dat veel niet Apple gebruikers (nee, geen flame, ik denk dat echt) mensen wel eens kunnen afschrikken met hun fanatisme.

Ik hecht ook geen waarde aan auto-dealers die als gekken lopen te blaten dat hun nieuwe diesel-turbo-injectie zooooveel beter is dan die van de concurrent.
Get woke, go broke!
pi_46131362
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:

OSX zou opzich nog wel een inhaalslag kunnen maken.
Alleen als Jobs besluit OS X in de schappen bij de Dixons te leggen voor gebruik op PCs.
pi_46131373
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
OSX zou opzich nog wel een inhaalslag kunnen maken. Maar ik denk dat veel niet Apple gebruikers (nee, geen flame, ik denk dat echt) mensen wel eens kunnen afschrikken met hun fanatisme.

Ik hecht ook geen waarde aan auto-dealers die als gekken lopen te blaten dat hun nieuwe diesel-turbo-injectie zooooveel beter is dan die van de concurrent.
Juist de Linux freaks of de Apple Freaks zijn Fanatiek over hun OS wat oh zo mooi is.

Want het staat gewoon niet tof om toe tegeven dat Microsoft het gewoon voorelkaar heeft.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:58:50 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46131423
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef Joene het volgende:

[..]

Juist de Linux freaks of de Apple Freaks zijn Fanatiek over hun OS wat oh zo mooi is.

Want het staat gewoon niet tof om toe tegeven dat Microsoft het gewoon voorelkaar heeft.
Precies. Als mensen mij zo graag willen overtuigen ben ik al snel geneigd om sterk wantrouwig te worden.

@ Jarno, ja dat zou idd helpen denk ik maar ja, dan koopt niemand hun hardware mee, of iig veel minder. .
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:01:34 #21
45206 Pietverdriet
pi_46131490
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat servers aangaat heb je gelijk
Belangrijkste strijders
Windows
Linux
HP Unix
Al ongeveer een jaar geleden waren er meer servers die onder Windows draaiden dan onder alle unixen samen. Maar dat is niet gezegt dat Unix uit de race ligt.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:06:13 #22
45206 Pietverdriet
pi_46131619
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Alleen als Jobs besluit OS X in de schappen bij de Dixons te leggen voor gebruik op PCs.
En daarmee Apple Computer om zeep helpt, Apple verdient geld op de HW, niet op haar OS.
pi_46131651
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daarmee Apple Computer om zeep helpt, Apple verdient geld op de HW, niet op haar OS.
Tsja, da's het dilemma waar ze nu in zitten denk ik.
pi_46131655
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

apple verdient geld op het design
pi_46131694
Lol het eerste topic dat ik geopend heb dat verder kwam dan 1 pagina

Ik denk trouwens ook dat veel MAC OSX gebruikers niet willen dat heel veel mensen overstappen omdat ze dan niet meer "uniek" zijn...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')