Als hij je tot nu toe niet besprongen heeft zal dat nu ook wel niet gebeuren hoor. Had je last van hem voordat je dit wist? Lijkt me niet toch? Dan zal dat nu ook wel niet gebeuren, dus dit is een kul argument.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef m-ice het volgende:
Nou er staat ook intieme/genante foto's van hem op, zoals alleen in boxershort met een halve stijve en ik ken die boxershort, heeft hij gekocht in spanje. dus het kan niet zo zijn dat iemand het voor de grap gemaakt heeft. maar, ik ga net zo met homo's om als bij hetero's maar hij zit ook in mn voetbalteam he.......
En je punt is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef m-ice het volgende:
maar hij zit ook in mn voetbalteam he.......
Samen onder de douche gaan zal vrij genant worden voor de TS wanneer hij een grote stijve tampeloeris van zijn vriend krijgt.quote:
Hè ja, geforceerde opmerkingen over homo's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef m-ice het volgende:
Ja idd, ik ga niks doen uit mijn kant, hij moet maar zelf weten of hij ervoor wilt uitkomen. Maar toch vind ik het lullig... Ik dacht dat B en ik goede maatjes waren. IK zou het helemaal niet erg vinden als hij toch echt homo is. Wat ik wel komende tijd ga doen is positieve opmerkingen maken over homo's. Misschien dat hij dan durft te zeggen..? Wie weet.
Jaja, je bent homo hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:17 schreef m-ice het volgende:
[..]
Geen, alleen een verklaring waarom ik die boxershort kende.
Tuurlijk, maar daarom maakt mij het in de war. Alleen is wat jij zei kwam gelukkig nog nooit voorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Samen onder de douche gaan zal vrij genant worden voor de TS wanneer hij een grote stijve tampeloeris van zijn vriend krijgt.
Nee het was n geinige boxershort, daar hadden we het dus over... En die boxershort zag ik dus op internetquote:
Ik begrijp je punt hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef m-ice het volgende:
Nou er staat ook intieme/genante foto's van hem op, zoals alleen in boxershort met een halve stijve en ik ken die boxershort, heeft hij gekocht in spanje. dus het kan niet zo zijn dat iemand het voor de grap gemaakt heeft. maar, ik ga net zo met homo's om als bij hetero's maar hij zit ook in mn voetbalteam he.......
Helemaal gelijk! Jij wordt immers ook niet geil als je met een vrouwelijk hockeyteam onder de douche staatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
maar ook al is ie homo, hoeft nog niet te betekenen dat ie in de douche op andere gasten geilt.. Wake up!.
Dat maakt TS ook niet uit, heeft hij al duidelijk gemaakt. Wat hem dwars zit dat die vriend het niet tegen hem zegt. En dus dat hij TS niet in vertrouwen neemt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Ripley het volgende:
TS, hij is gewoon een vriend van je en heeft nooit enige andere interesse in je getoond. Wat maakt het dan uit of ie homo of hetero is.
Zijn A en B niks voor elkaar btw?
Ik zou accepteren dat hij zich nog niet veilig genoeg vindt om je zijn afwijkende geaardheid mede te delen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef m-ice het volgende:
Nou,
Ik heb een vriend die homo is, laten we die A noemen. En ik ga nu het over een vriend die B heet hebben.
A had eens in een persoonlijke gesprek mij verteld dat B waarschijnlijk ook homo zou zijn, ik kon dat moeilijk geloven. Toen liet A mij een profielensite voor homo's zien waar B ook een eigen pagina heeft. Ik kon het niet geloven dat hij het had. Zn verhaal op dat pagina klopt precies wat hij allemaal nu aan het doen is met school enz, zn woonplaats klopt ook.
Ik weet niet hoe ik er nu moet omgaan met B. Ik vind het echt helemaal niet erg dat hij homo is maar hij ontkent het gewoon volledig, niet dat ik hem er al mee hebt geconfronteerd maar hij had wel vaker een houding die echt op een homo leek. Toen ik hem darop aansprak, ontkent hij het gewoon helemaal.
Maar nu ik "bewijs" hebt tegenover hem, een bevestiging dat ik gelijk had maakt mij gewoon in de war....
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
JAAAA MOET JE DOEN TS!!! Vooral die van patatje!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hè ja, geforceerde opmerkingen over homo's.
Hij: "Ga je mee naar de kroeg?"
Jij: "Ja leuk, misschien zijn er nog homo's en die zijn altijd zo gezellig.
Zolang ze maar niet aan me zitten."
Hij: "Wat heb je gisteren gedaan?"
Jij: "T.v. gekeken naar Geer en Goor, want dat vind ik van die enige homo's! Eigenlijk zijn alle homo's leuk. Ja, dat vind ik wel. Eeeeeenige mensen die homo's, vind je ook niet? Zolang ze maar niet aan me zitten."
Hij: "Zullen we een patatje gaan halen?"
Jij: "Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar niet aan me zitten."
Jij: "Wat vind jij nou van homo's?"
Hij : "......".
Nou, draai het eens om. Als jij in de douche stond met allemaal grieten...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt hoormaar ook al is ie homo, hoeft nog niet te betekenen dat ie in de douche op andere gasten geilt.. Wake up!
.
En uhm.. heb gewoon geduld tot ie uit de kast komt, misschien is ie zelf nog niet helemaal zeker van.
Ik zou het persoonlijk erg moeilijk krijgen om me in te houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Nou, draai het eens om. Als jij in de douche stond met allemaal grieten...![]()
Fout voorbeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar waarom eigenlijk?quote:
Nou ja, als je echt goede vrienden bent kan ik me voorstellen dat het TS dwars zit dat B iets dat zo bepalend is in zijn leven verborgen houd. Als ik er achter zou komen dat een vriend of vriendin van mij homoseksueel zou zijn zou ik het ook als een soort verraad zien. Je bespreekt zoveel met vrienden en dan houd iemand zoiets wezenlijks geheim, het zou voor mij wel even een deuk in mijn vertrouwen zijn. (Afhankelijk van de soort relatie uiteraard.)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:12 schreef MissPink het volgende:
Waarom zou je anders met hem omgaan?
Als hij het wil vertellen komt hij er vanzelf wel mee, als hij eraan toe is.
En stel, hij geeft het toe, ga je je dan anders gedragen tegenover hem?
Zonee, wat maakt het dan uit of je het weet of niet?
omdat hetero mannen, met alles willen neuken met een kut,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar waarom eigenlijk?
yeah rightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef Angst het volgende:
[..]
omdat hetero mannen, met alles willen neuken met een kut,
en homomannen, niet alles willen neuken met een anus
Als je 11 willekeurige vrouwen neemt van mijn leeftijd vind ik er misschien 1 of 2 zeer aantrekkelijk, de helft "gaat wel", de rest is lelijk/onaantrekkelijk. Met andere woorden: kans van 1 op 11 dat TS "aantrekkelijk" gevonden wordt. Sjit best grote kans eigenlijk..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik dan liever 10 dames in leuke lingerie, volledig naakt is niet sexy. (maar dat is weer een heel ander forumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk erg moeilijk krijgen om me in te houden![]()
Kansberekeningen is jouw hobby?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Als je 11 willekeurige vrouwen neemt van mijn leeftijd vind ik er misschien 1 of 2 zeer aantrekkelijk, de helft "gaat wel", de rest is lelijk/onaantrekkelijk. Met andere woorden: kans van 1 op 11 dat TS "aantrekkelijk" gevonden wordt. Sjit best grote kans eigenlijk..![]()
![]()
.
Oh please, je wilt toch niet vertellen dat je daadwerkelijk álles van je vrienden moet / wilt weten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt goede vrienden bent kan ik me voorstellen dat het TS dwars zit dat B iets dat zo bepalend is in zijn leven verborgen houd. Als ik er achter zou komen dat een vriend of vriendin van mij homoseksueel zou zijn zou ik het ook als een soort verraad zien. Je bespreekt zoveel met vrienden en dan houd iemand zoiets wezenlijks geheim, het zou voor mij wel even een deuk in mijn vertrouwen zijn. (Afhankelijk van de soort relatie uiteraard.)
Niet dat daar niet overheen te komen is maar het zou me wel even dwars zitten.
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat ik erbij heb geschreven: "Afhankelijk van het soort relatie".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Oh please, je wilt toch niet vertellen dat je daadwerkelijk álles van je vrienden moet / wilt weten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |