abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46190257
die gekleurde pakjes... yuk! Dat had geweldig bij de Dolly Dots gepast. Dit was TE erg!
pi_46190267
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:53 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Het is maar wat je leuk vindt, zo zal ik er iig nooit bij gaan lopen! Is niet mijn SMAAK (codewoord x-factor haha)
Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturen
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:55:30 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46190293
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Vond het wel schattig dat ze niet uit dr woorden kwam. Maar morgen mag ze het nog een keertje proberen
Als ze morgen dan dat cliche gaat oplepelen dat het niet om het winnen gaat, maar om het meedoen, dan knap ik dus echt officieel af
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46190719

Net weer even allebei de optredens gekeken en het blijft geweldig

[ Bericht 51% gewijzigd door HeinekenAFCA op 11-02-2007 00:24:30 ]
  zondag 11 februari 2007 @ 02:16:10 #81
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_46193191
X6 gaat XFactor winnen!

Waarom?
1. Ze hebben de naam mee.
2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
3. Ze hebben een ontzettend goede choreografie.
4. Geweldige stem, diverse geluiden...vooral Sanne is geweldig.

Allemaal stemmen, en nu ook daadwerkelijk doen!!!
Drink ik.
pi_46195302
Jammer dat ze Amber bijna nooit iets laten zingen. In de piepkleine stukjes die ze in een paar afleveringen gedaan heeft vond ik haar stem best prettig. Maar misschien wil ze het, net als Rianne, liever niet.
pi_46195427
Ik vond de eerste optreden erg leuk tweede vond ik eigenlijk niks aan
Ik vergelijkte het te veel met de orgineel van de Sugababes
En ik vond het ook niet bij hun passen
Maar de perfomance was wel goed
Ik ga nog maar is een keer terugluisteren mischien denk ik er dan anders over ..
  zondag 11 februari 2007 @ 11:24:23 #84
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46196681
Push The Button is echt een lelijk kutnummer. En dan doen ze het nog goed, maar het blijft een amuzikaalnummer. Hun eerste nummer was wel echt lekker .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_46197715
Daar zeg je het goed Erik, het is een a-muzikaal nummer. Dus erg moeilijk om te doen. In de zaal klonk het eerste nummer uitstekend, jammer dat ik ze alleen van de achterkant zag tijdens het optreden. Het tweede nummer was qua performance super leuk om te zien, qua zang was het iets minder. Ik had verwacht dat het op tv nog minder zou klinken die tweede, maar dat viel enorm mee, het klonk juist beter. Het effect van de glitters kwam in de zaal prima over, op tv niet, de regie zat te slapen ofzo.
That's all folks!
pi_46197954
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zeg je het goed Erik, het is een a-muzikaal nummer. Dus erg moeilijk om te doen. In de zaal klonk het eerste nummer uitstekend, jammer dat ik ze alleen van de achterkant zag tijdens het optreden. Het tweede nummer was qua performance super leuk om te zien, qua zang was het iets minder. Ik had verwacht dat het op tv nog minder zou klinken die tweede, maar dat viel enorm mee, het klonk juist beter. Het effect van de glitters kwam in de zaal prima over, op tv niet, de regie zat te slapen ofzo.

mee eens. met name de eerste keer zag je er op tv nauwelijks iets van.

toch grappig om de show op tv te zien, en te merken dat het anders over komt dan in de zaal.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_46198010
Ik merkte dat als Sanne niet meer meezingt, de samenzang van de rest helemaal inzakt en zo leeg klinkt. Dus als Sanne zou besluiten de groep te verlaten is er eigenlijk weinig meer van X6 over.
pi_46198719
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturen
Dat kan je doen natuurlijk Maar voor dat soort kleding moet je heeeeeeel erg slank zijn.. en dat ben ik zowiezo niet :p
pi_46198750
quote:
Op zondag 11 februari 2007 07:29 schreef apestaartje het volgende:
Jammer dat ze Amber bijna nooit iets laten zingen. In de piepkleine stukjes die ze in een paar afleveringen gedaan heeft vond ik haar stem best prettig. Maar misschien wil ze het, net als Rianne, liever niet.
Vind ik ook jammer, Amber heeft inderdaad een hele mooie stem!
pi_46198817
Wat een mooie meiden trouwens, ze kunnen die strakke kleding allemaal met gemak hebben.
That's all folks!
pi_46199115
-edit- warez zijn verboden.

[ Bericht 98% gewijzigd door PeRi op 11-02-2007 14:36:03 ]
pi_46199625
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!

Waarom?
Que?? Vind je?
quote:
2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
Zijn er maar een paar die het écht kunnen. Laat die anderen nou maar gewoon de achtergrond vocals doen.
quote:
Daar maken ze meestal wel werk van idd, pluspunt.
quote:
Maar wel wisselvallig. Soms zijn de harmonieen perfect, maar even later zitten ze er weer naast en klinkt het allemaal nét niet. En gisteren hebben ze wel bewezen dat een wat gewaagder nummer te moeilijk voor hun is. Push the button klonk nergens naar en ze stonden er naar mijn idee ook een stuk onzekerder bij.
  zondag 11 februari 2007 @ 13:56:43 #93
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_46201329
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!

Waarom?

Allemaal stemmen, en nu ook daadwerkelijk doen!!!
Goede argumenten
Ik heb gisteren 1x gestemt voor de zekerheid
pi_46202120
Ze waren echt leuk gisteren! . Danielle zong goed het eerste nummer.
Push the button klonk in de studio niet zo goed, maar op tv viel het dan wel weer mee.
pi_46202834
-edit- reactie op edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door PeRi op 11-02-2007 14:36:34 ]
pi_46202917
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef migebiggie het volgende:

[..]

Heb ze allemaal opgeslagen en doe ze zo in me mp3
Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan haha )
pi_46203057
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan haha )
Jaa ik ben der blij mee
Want heb zo een programma dat je naar mp3 kan zetten maar me audio is nu zo raar
Dus lukte niet , morgen lekker tijdens de pauze`s luisteren
pi_46203195
Mag dat wel, die MP3'tjes ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_46203328
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef Svensational het volgende:
Mag dat wel, die MP3'tjes ?
Nee die mogen idd niet worden aangeboden.

Hockeylotje, wat je aan het doen bent is illegaal en ik hoop het ook niet meer tegen te komen op FOK!.
Whatever I want.
pi_46203385
Was nog net op tijd om ze te opslaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')