Oh sorry, ik vind ze overal dus..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die mogen idd niet worden aangeboden.
Hockeylotje, wat je aan het doen bent is illegaal en ik hoop het ook niet meer tegen te komen op FOK!.
Sorry, ik zal weer lief zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef PeRi het volgende:
En ik wil dus ook geen enkele post meer zien over mp3's en hoe of wat dergelijke..
Roos is vrij verlegen, maar ik heb na liveshow 5 best lang met haar gepraat, ze is echt heel lief en spontaan enzo! en heel verzorgend zeg maarquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef superhero87 het volgende:
Jeuj, wat zijn de X6 meisjes toch leuk![]()
Lois is echt leuk![]()
Roos viel een beetje tegen, een beetje stil enzo
Mja, ik vond Amber, Lois en Ryanne leuker. Het leek of Roos niet zoveel plezier in had gister. De meisjes zaten allemaal grapjes te maken onderling, maar het leek alsof Roos er geen zin in had ofzo...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Roos is vrij verlegen, maar ik heb na liveshow 5 best lang met haar gepraat, ze is echt heel lief en spontaan enzo! en heel verzorgend zeg maar
Dat kanquote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mja, ik vond Amber, Lois en Ryanne leuker. Het leek of Roos niet zoveel plezier in had gister. De meisjes zaten allemaal grapjes te maken onderling, maar het leek alsof Roos er geen zin in had ofzo...
quote:Reactie op keuze van de kijker
Wat vindt X6 van het nummer dat het publiek voor hen heeft gekozen, ‘Push the Button’ van The Sugababes?
Oppervlakkig
Amber staat niet te juichen om het lied 'Push the Button: “Wat ik van het liedje vind? Dat moet je maar niet aan mij vragen, ik heb er het meest moeite mee. Het is niet het nummer dat ik zou uitzoeken.” Ryanne vult aan: “Het is een nummer met een lekkere swing en erg geschikt voor verschillende koortjes. Maar de tekst is wat oppervlakkig. We kunnen het niet echt uit ons hart zingen, en dat is belangrijk voor ons.”
Een eigen draai
Amber legt uit: “Het gaat over een jongen die een meisje het bed in wil krijgen, of andersom.” Hoe maken ze het nummer dan toch eigen? Amber: “Door er veel over te praten.” “En hoe het overkomt, heeft te maken met hoe je het zingt, dus dat gaan we anders doen dan de Sugababes. In hun clip accentueren zij de tekst, zij gooien de uitdaging erin. Wij gaan het wat stoerder doen en maken er meer een liedjesliedje van. ‘I want you’ kun je op verschillende manieren overdragen”, vertelt Ryanne.
Uitdaging
De nummers die X6 eerder zong, hadden een andere inhoud. Ryanne: “Dat waren nummers waar mensen wat aan hebben, zich aan op kunnen trekken. Heus niet allemaal ‘happy’ nummers, maar wel met iets bemoedigends.” Toch ziet ze ook voordelen aan de keuze van de kijker: “We zien het als een leuke uitdaging om ons dit nummer eigen te maken.”
Meidenbandjes
De meeste nummers die voor X6 werden aangevraagd, waren van de Dollydots, de Pussycat Dolls en de Sugababes. Ryanne: “Het is een nummer van de laatste tijd, ze komen niet meer met de Spicegirls aan. En het zijn natuurlijk allemaal meidenbandjes, dus het is logisch dat ze daarbij aan ons dachten.”
quote:Gevoelens na Liveshow 7
De kandidaten gingen in Liveshow 7 'Unplugged'. Het publiek ging uit hun dak. Maar hoe beleefden de vier acts het?
Roos, namens X6:
“Het eerste optreden ging heerlijk! Heb er echt een goed gevoel aan over gehouden. Livebegeleiding. Ja, heerlijk. Natuurlijk ook super jurycommentaar.”
Amber vult aan:
“We hadden ook echt weer een gevoel van harmonie!”
Roos:
“Voor het tweede nummer hebben we helaas niet heel veel en lang kunnen oefenen. Goed, het was niet geheel foutloos, maar toch heb ik erg genoten van het optreden. Natuurlijk sta ik ook versteld van het positieve jurycommentaar."
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef lindaatjuh het volgende:
Ik ga zo ook (voor het eerst haha) op x6 stemmen.![]()
Ik ook, doe normaal altijd maar 1x:p ga ff mijn mama vragen of ik nog een keer met haar telefoon mag stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Inderdaad ,Heb al 2x gestemd op X6![]()
Kom op wees dan ook een echte vent en stem zelf ook ffquote:Op zondag 11 februari 2007 18:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
eh, niet, maar de rest moet wel ff stemmen![]()
Ik stem ook niet. Ik geloof niet in die onzin. Maar als jij voor mij wilt stemmen:quote:Op zondag 11 februari 2007 19:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Kom op wees dan ook een echte vent en stem zelf ook ff
Al 3x gedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik stem ook niet. Ik geloof niet in die onzin. Maar als jij voor mij wilt stemmen:![]()
Dat is wel weer leuk dan:) maar dan wel tegen Richy, anders wordt het te spannend :pquote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze in de sing-off moeten, want dan zingen ze dat eerste nummer nog een keer. Het tweede nummer hoef ik niet meer te horen.
Ja pauper heb je zelf geen telefoonquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Stem je ook een keertje voor mij?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja pauper heb je zelf geen telefoon![]()
quote:Naja, vooruit dan maar. 2 smsjes kunnen er ook nog wel vanaf...![]()
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat mijn smsjes wat veranderen aan de uitslag
Daarom ben ik ook zo blij dat jij voor mij smstquote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....
Waarom zijn het een stel domme mutsen? Leg eens uitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Wat een stel domme mutsen, onbegrijplijk dat ze nog in de show zitten.
Dat zou dus betekenen dat Richy in de finale zit. Ik denk dat ik volgende week tóch maar op X6 ga stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week dan eindelijk exit.
Eerst Richyquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisterenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Helaas! Ze moeten echt hoger eindigen dan Richy. Precies 1 plek hoger dan. Zo gun ik het ze, en zo wil mijn prono-beginlijstje het.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisteren
Let maar opquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.
Juist!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef --Globe-- het volgende:
Richy moet juist geen fouten maken denk ik. Krijgt hij in ieder geval niet de sympathy votes.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Juist!
En het enige positieve aan X6 in de sing-off was nog een keer horen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze in de sing-off moeten, want dan zingen ze dat eerste nummer nog een keer. Het tweede nummer hoef ik niet meer te horen.
Ik denk dat zelfs ik één keer gaat stemmen. Gewoon, omdat ik het echt belachelijk zou vinden als Richy in de finale komt en X6 niet. X6 hoort in de finale, no doubt!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lindaatjuh het volgende:
Fjoe! X6 door!!
Tja, blijkbaar kunnen we niet tegen de breezerkutten opstemmen.....
Toch proberen volgende week, als iedereen hier nou 1 stem meer doet![]()
Vooruitquote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef lindaatjuh het volgende:
Moet jij nu voor mij een keertje stemmen haha. Zit namelijk in Thailand volgende week dus kan daar (denk ik) niet stemmen....![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef Natalie het volgende:
Neuh, je hebt gewoon een andere mening.
Heeft niets met je tv te maken.
Tja, misschien is je tv kapot. Moeilijk te zeggen als wij je tv niet kunnen zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
knappe meiden? Is mn tv kapot dan?
Ik zie niet wat er mis is met hun uiterlijk, of je moet persé een supermodel willen. De meeste van hun leeftijdgenotes zien er minder uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
knappe meiden? Is mn tv kapot dan?
Moet je es beter opletten, want wat je zegt is not truequote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend genoeg zijn het tot nu toe alleen maar vrouwen die dat vinden....
Oh ja joh?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef Misstique het volgende:
Ze zullen het heel goed doen op de EO-jongerendag.
Wie weet lees je niet ver genoeg terug.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend genoeg zijn het tot nu toe alleen maar vrouwen die dat vinden....
Je usernamequote:Op maandag 12 februari 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik heb het nu ook alleen over sinds mijn opmerking...
Het past ook helemaal niet bij ze.. jammer dat het publiek dat niet snapt, want met twee van die nummers als So strong of Window of Hope waren ze veeel beter geweest!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze mogen nooit meer een nummer als Poes de butten doen.
Ja daar was ik wel blij mee dat ik Richy niet hoefde te horen! En X6 wel, vooral zo als afsluiter met So Strong helemaal goed! maar ja dat Richy nou door is! De jury moet hem de hemel inprijzen krijgt ie ook geen stemmen meer :pquote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Juist!
En het enige positieve aan X6 in de sing-off was nog een keer horen.![]()
Met Anja ook trouwens. Bij Richy was dat een straf geweest, maar wel terecht.
Richy is al heul lang erg matig hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef PeRi het volgende:
Onterecht? Een stel meiden in apepakkies op de Bonte Avond waren ze gister, zoals iedere week. X6 is week op week matig, en Richy nu dus 1x. Nou boehoe.
Die deed ie wel leuk, in vergelijking met de rest van z'n ouevre.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet men soms dat Ordinary people wel redelijk goed was en niet onderdeed voor de rest?
Ok ok ok!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die deed ie wel leuk, in vergelijking met de rest van z'n ouevre..
verkeerde topic
Je kent ze persoonlijk?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik vind het nu eenmaal heilige kutwijven.
Vind ik ook.. hij wordt eerder slechter dan beter! liveshow 5 vond ik nog wel gaan, maar nu wordt het alleen maar erger..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Richy is al heul lang erg matig hoor.
Week op week matig.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef PeRi het volgende:
Onterecht? Een stel meiden in apepakkies op de Bonte Avond waren ze gister, zoals iedere week. X6 is week op week matig, en Richy nu dus 1x. Nou boehoe.
Tja , over het algemeen neem ik fans van fc den bosch ook minder serieus..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat beweer ik niet, maar ik heb sinds mijn opmerking nog geen man gezien die het niet eens is met mijn mening en wel al 3 vrouwen. En tsah.. die neem ik met betrekking tot dit onderwerp minder serieus.
Juist. Richy had gisteren overduidelijk in de Sing-off gemoeten.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Richy is al heul lang erg matig hoor.
Idd!! In de sing-off en eruit!! Maar er zijn teveel breezers met telefoons....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Richy had gisteren overduidelijk in de Sing-off gemoeten.
Oh ontopic: X6![]()
Je mag het van mij allemaal vinden, maar het zou wel mooi zijn als je het ook onderbouwt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef m-materazzi het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over meningen geven. Ik gaf mijn mening. Ik zei ; ik vind... dat mag toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |