Watjes!
![]()
Nee hoor, ik ben er wel achter dat enige voorbereiding gewoon bij ons goed werkt. Misschien voor Liam ook. Gelukkig ben je weer beter.
![]()
Af en toe vraagt Léon nog naar de speen, maar hij begrijpt dat hij die niet meer krijgt.
Hij dreigt nou wel zijn middagslaapje over te slaan soms en dat vindt mama zo jammer.
![]()
Nu is hij met pap op de fiets naar de optocht.
Afgelopen vrijdag ben ik weer met Léon naar de logopediste geweest.
Jessie hoe deed jij dat met Janneke daar?
Afgelopen vrijdag was nl. 1 groot drama. Zelfs zo erg dat hij op het laatst gewoon deed alsof de logopediste niet bestond en alleen nog maar met mij praatte. Hij had die middag ookal niet willen slapen, dus dat had er ook mee te maken.
Ik vond het echt moeilijk, maar hij moest even 'gebroken' worden daar, snappen dat hij niet altijd alleen maar kan doen wat hij leuk vindt. Dat hij ook dingen moet doen als iemand het hem vraagt. God, wat krijg je het daar warm van zeg.
![]()
Gelukkig maakt de logopediste dit regelmatig mee, dus dan voel je je niet bezwaard. Ik voelde me ook niet reddeloos ofzo, baalde er alleen even van.
En op de terugweg op de fiets, kwebbelde hij nog wel. Ineens had ik door dat dat minder werd en dat ik nog de enige was die aan het kletsen was.
Zijn hoofd leek ook ineens erg los op zijn nek te zitten. Zat ie rechtop te slapen.
![]()
Gewoon helemaal munt.
![]()
Nou ja, ik moet dus nog wel oppas regelen voor a.s. week voor Cas. Want ik heb gewoon alle aandacht daar nodig voor hem. En nu kan ik geen oppas vinden.