Het gaat hier eigenlijk best goed met desert speen
![]()
Gisterochtend heel wat gepraat en overredingskracht moeten uitoefenen om hem maar die speen op de kast te laten leggen. Uiteindelijk is het gelukt met het vooruitzicht alvast 1 heel klein kadootje
![]()
Heel pedagogisch onverantwoord vast maar het werkte wel. Daarna hadden we een hele drukke dag met als hoogtepunt de verjaardag van zijn neefje. Daarna was hij zo moe dat hij om 6 uur in de auto op de terugweg in slaap viel. Dat gebeurt vaker, zeker als hij een drukke week gehad heeft en meestal leggen we hem zo over in bed en slaapt hij de nacht door. Dit keer niet dus, hij begon te huilen om zijn speen. Nou vooruit kom er dan maar uit en dan gaan we nog even tv kijken en nog een broodje eten (wat niet echt nodig was want hij heeft op die verjaardag enorm veel gesnoept). Naar bed gebracht en toen begon het drama, 300x roepen om helemaal niets en uiteindelijk kwam hij toch maar weer naar beneden, hij kon niet slapen. Hij heeft 1 gewezen naar de kast maar het was gelukkig snel over. Weer naar bed gebracht, weer drama en eruit en uiteindelijk heb ik hem om half 11 weer in bed gelegd en ben ik erbij gebleven. Daar werd hij boos op mij en op de hele wereld maar is uiteindelijk wel in slaap gevallen. Is meestal wel moeilijk hoor om te slapen als hij laat op de middag in slaap is gevallen, vaak is het dan niet voor 10en dus dit had ik wel verwacht. Vanmorgen om half 7 wakker en helemaal hyper, hij wou naar beneden lekker spelen. Dus heerlijk de nacht doorgeslapen.
Vandaag weer drukke dag, ik vierde mijn verjaardag. Heb hem om half 8 naar bed gebracht en om 8 uur zat hij weer beneden. Half uurtje later weer naar boven en ben ik bij hem blijven zitten met een boek en viel gelukkig om 9 uur in slaap
![]()
Niet 1 x gevraagd om zijn speen. En ik hoop dat hij net als vannacht niet wakker wordt want dan ben ik altijd een watje en zal ik het vast heel zielig vinden.
Hij moet echt even opnieuw leren in slaap te vallen zonder speen.
Fijn dat het bij Leon ook best goed gaat. Ik moest net echt even als eerste hier kijken hoe het met hem ging.
Beterschap Liam
![]()
Maar zo te zien ben je alweer bijna beter.
Kai fijn dat het goed was bij de orthopeed! Hele geruststelling lijkt me.