abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 08:37:43 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_46195387
Hoe ging het met Liam vannacht (en nu)
Jammer van jullie nachtje, snel weer over doen?

En Leon, hoe ging het daarmee vannacht?

En hoe is operatie desert Speen bij onze Bram?

Wat een boel vragen he. ER speelt gewoon zo veel in dit topic!
  zondag 11 februari 2007 @ 09:26:04 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_46195504
hoe is het met Léon gegaan? en met Bram?

Met Liam is het goed gegaan, hij heeft geslapen tot kwart over 6 en heeft nu gelukkig alweer gewoon gegeten en gedronken en dat gaat allemaal goed.
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 10:30:28 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46195967
Hier durf ik voorzichtig wat harder te jompelen, hij is niet 1x wakker geworden vannacht.
Hoe is het met Bram gegaan Karin?

Goedzo Liam, hoop dat hij snel weer boven jan is, al is het maar uit eigen belang.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:37:42 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_46196059
dat komt wel goed dutch
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 20:35:39 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46215868
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar Bram.
  Jubileum moderator zondag 11 februari 2007 @ 20:36:57 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46215921
Karin viert vandaag haar verjaardag dus ik denk dat ze vandaag niet meer online komt eigenlijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 februari 2007 @ 20:38:19 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46215984
Maar tante Lois, slaapt Bram nu zonder speentje?
(en gefeliciteerd met je zus )
  Jubileum moderator zondag 11 februari 2007 @ 20:50:41 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46216545
Ik weet dat Karin het zelf graag wil vertellen dus Tante Lois houdt nog even haar mondje dicht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 februari 2007 @ 20:51:37 #59
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46216591
Oe dat klinkt veelbelovend. Wachten we rustig af.
  zondag 11 februari 2007 @ 20:52:38 #60
103793 kozakken
Living the life
pi_46216637
Oei, oei, nu word ik wel heel benieuwd! Gefeliciteerd Karin (met z'n tweetjes jarig zijn is wel bijzonder hoor ) Wachten dan maar op bram-nieuws!

(En was kai niet in het Overijsselse vandaag? Ben zo benieuwd hoe het met hem gaat en zijn mama!!)
  FOK!fossiel zondag 11 februari 2007 @ 21:35:36 #61
2628 Karin
pi_46218659
Het gaat hier eigenlijk best goed met desert speen

Gisterochtend heel wat gepraat en overredingskracht moeten uitoefenen om hem maar die speen op de kast te laten leggen. Uiteindelijk is het gelukt met het vooruitzicht alvast 1 heel klein kadootje Heel pedagogisch onverantwoord vast maar het werkte wel. Daarna hadden we een hele drukke dag met als hoogtepunt de verjaardag van zijn neefje. Daarna was hij zo moe dat hij om 6 uur in de auto op de terugweg in slaap viel. Dat gebeurt vaker, zeker als hij een drukke week gehad heeft en meestal leggen we hem zo over in bed en slaapt hij de nacht door. Dit keer niet dus, hij begon te huilen om zijn speen. Nou vooruit kom er dan maar uit en dan gaan we nog even tv kijken en nog een broodje eten (wat niet echt nodig was want hij heeft op die verjaardag enorm veel gesnoept). Naar bed gebracht en toen begon het drama, 300x roepen om helemaal niets en uiteindelijk kwam hij toch maar weer naar beneden, hij kon niet slapen. Hij heeft 1 gewezen naar de kast maar het was gelukkig snel over. Weer naar bed gebracht, weer drama en eruit en uiteindelijk heb ik hem om half 11 weer in bed gelegd en ben ik erbij gebleven. Daar werd hij boos op mij en op de hele wereld maar is uiteindelijk wel in slaap gevallen. Is meestal wel moeilijk hoor om te slapen als hij laat op de middag in slaap is gevallen, vaak is het dan niet voor 10en dus dit had ik wel verwacht. Vanmorgen om half 7 wakker en helemaal hyper, hij wou naar beneden lekker spelen. Dus heerlijk de nacht doorgeslapen.
Vandaag weer drukke dag, ik vierde mijn verjaardag. Heb hem om half 8 naar bed gebracht en om 8 uur zat hij weer beneden. Half uurtje later weer naar boven en ben ik bij hem blijven zitten met een boek en viel gelukkig om 9 uur in slaap Niet 1 x gevraagd om zijn speen. En ik hoop dat hij net als vannacht niet wakker wordt want dan ben ik altijd een watje en zal ik het vast heel zielig vinden.
Hij moet echt even opnieuw leren in slaap te vallen zonder speen.

Fijn dat het bij Leon ook best goed gaat. Ik moest net echt even als eerste hier kijken hoe het met hem ging.

Beterschap Liam Maar zo te zien ben je alweer bijna beter.
Kai fijn dat het goed was bij de orthopeed! Hele geruststelling lijkt me.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:56:37 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46219660
Gefeliciteerd met je verjaardag, Karin! En ik hoop dat Bram vannacht lekker doorslaapt. Het erbij blijven zitten totdat ze in slaap vallen ken ik nog wel. Erg vermoeiend, maar hopelijk is het van korte duur.

Succes!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:01:05 #63
103793 kozakken
Living the life
pi_46219901
Klink heel goed Karin! Stoere Bram. Goed hoor! En dat nog wel me een paar van zulke hektische dagen.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:13:58 #64
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46220581
Bram

Leon

Hier kreeg ik vrijdag te horen van Juffrouw Ina dat Zoë zo heerlijk meedraait het is alsof ze er altijd al was. Ben me toch een partij trots
  zondag 11 februari 2007 @ 22:30:04 #65
37150 livelink
pi_46221264
En terecht dat je trots bent, Rottdog. Je meisje weet zich mooi staande te houden in de groep en lekker mee te draaien. Daar mag je heel blij mee zijn!
  maandag 12 februari 2007 @ 11:07:51 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46231636
Woehoe Bram! Bikkel
Ik was echt benieuwd hoe het gegaan was en so far so good, mooi joh!

Heb hier zelfs het idee dat Léon beter slaapt zonder speen, hij is nu al 2 nachten achter elkaar niet wakker geworden. Dus dit is voor mama ook heel fijn. (papa hoort hem toch nooit )

Rottdog, terecht dat je trots bent, dat is toch heerlijk om te horen?
pi_46232019
wow, Bram en Léon

super zeg, dat het zo goed gaat (zonder speen).
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Rottdog het volgende:
Hier kreeg ik vrijdag te horen van Juffrouw Ina dat Zoë zo heerlijk meedraait het is alsof ze er altijd al was. Ben me toch een partij trots
Dat is altijd erg leuk om te horen, Rottdog
  maandag 12 februari 2007 @ 13:11:14 #68
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_46234966
Rottdog, wat fijn

Hier een klein jongetje (omdat hij met urgentie is geplaatst is hij echt de jongste van de groep) die de psz heel leuk, maar vooral ook heel spannend vindt. Af en toe een beetje huilen bij het afscheid, maar, zo verzekeren de juffen me, zodra ik uit beeld ben loopt ie al lekker alles te ontdekken. En bij alles dat ie ziet haalt ie effe 1 van de juffen erbij, zodat zij het ook kunnen zien. Elke auto heeft ie ze al geshowd

Vandaag kwam de fotograaf langs, wat op zich al enorm spannend was (20 stuiterende peuters netjes op de foto krijgen ), maar het is allemaal erg goed gegaan. De fotograaf heeft me stiekum Tobi zijn foto al even laten zien op de pc, en had daarnaast echt een té schattige foto van Tobi en nog een ander jochie gemaakt die ie op mijn verzoek ook af gaat drukken.

Schoolfoto's... men, voor mijn gevoel was ie een week geleden nog een baby
pi_46234977
Leon en Bram wat goed!!

Rottdog dat is tch ook heerlijk om te horen?

Djulian is slapen een drama momenteel. Het lijkt of er steeds meer allergieen bijkomen. De huiarts bleef zeggen dat we maar wat moesten proberen omdat de testen tot 4 jaar alle kanten uitschieten en ze vaak niet kloppen bij die kleintjes. We hebben uit gelegd dat het eten zo'n drama is geworden omdat hij bij veel dingen buikpijn krijgtdat bedoel ik met nieuwe allergieen, want ik geef hem echt niks waarvan ik zoiezo al weet dat hij er niet tegen kan en dus grote angst voor eten heeft nu. Het enige wat zonder moeite gaat is de paprijstebloem met opvolgmelk en banaan. Tegn de huisarts ook gezegd dat hij daar toch niet van kan leven tot hij 4 jaar is dus eindelijk de verwijzing gekregen voor het allergie centrum in Utrecht! Maar de wachttijd is ongeveer 4 maanden De verwijzing moet opgestuurd worden naar het centrum en ik ga er een brief bij doen dat het toch wel enige spoed heeft gezien dat pap en banaan het enige is wat hij zonder probleme kan eten.
Ik hoop zo dat ze hem kunnen helpen en dat eten gewoon normaal word.

Pluisje wat leuk nu al de fotograaf!
  maandag 12 februari 2007 @ 13:22:02 #70
37150 livelink
pi_46235245
Lastig, Anitra. Ik hoop dat de testen dan toch wat uitwijzen. Heeft de huisarts ook misschien naar andere mogelijkheden gekeken? Weet je zeker dat de buikpijn door de allergieen komt, bedoel ik.
pi_46235544
Ja dat weten we zeker, gezien zijn ontlasting en de krampen die hij na het eten heeft. De huisarts heeft van alles bekeken vanaf dat hij 7 weken was. Het is zo zielig om die angst te zien die hij heeft voor het eten.
pi_46237481
Bram en Léon, bikkels!!!
Hier ook een klein bikkeltje Ik was die speen zo spuugzat vanmorgen dat ik hem afgepakt heb. Later gezegd dat Swieber de Vos hem meegenomen heeft (samen met alle andere speentjes) en dat hij ze niet terug komt brengen. Toen ze naar bed moest, was het wel huilen (" Sieber speen brengen ")
Maar het was niet echt een drama en nu ligt mijn grote kleine meid te slapen zonder speen!!!!!
Ik ga snel een cadeautje regelen (dit is allemaal vrij resoluut bedacht ) en dan zeg ik haar dat Swieber niet haar speentje heeft terug gebracht maar wle een cadeautje omdat hij zo trots is dat ze znder speen geslapen heeft.

Of zou dit allemaal pedagogoisch incorrect zijn (ik bedoel: het hele Swiebe-verhaal enzo )
pi_46237510
Oh en Djulian
rijstebloem en banaan dat is niet echt veel nee. Ik hoop dat ze er wat haast achter kunnen zetten, Anitra

en ik zag je op ons mii-plein
  maandag 12 februari 2007 @ 14:41:24 #74
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46237651
Pedagogisch of niet LadyS als het maar werkt

Djulian vent wat naar toch allemaal
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:22:15 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_46252733
ow wat stoer allemaal iedereen steekt elkaar aan