Bix... bijdehandte zoon heb je!
![]()
Goed idee trouwens, dat beloningssysteem voor de zindelijkheidstraining, ga ik onthouden voor als Randy zover is!
Lily!!
![]()
Wat een mazzel dat je het eruit kon peuteren, zal wel diep gezeten hebben als je het in eerste instantie niet zag! Wat een schrik zeg!
Githa, beterschap voor Jordy.
![]()
Inderdaad niet leuk die koorts, zodra die boven de 39 komt (en dat is al gauw bij die kleintjes) verander ik in een brok stress!
![]()
Ik twijfel ook altijd tussen wel of niet een zetpil geven. Koorts vecht toch ergens tegen maar je wil ook niet dat het te hoog wordt en je kind zich ziek voelt. Wel lekker dat deze spalk zo goed gaat trouwens. Heb wel met jullie te doen hoor, iedere keer weer de spanning van wel/niet een nieuwe operatie, hoe gaat het zich ontwikkelen en dan ook nog het gedoe van die verzekering erbij... Bah. Dat zijn toch zorgen die je niet wilt hebben om je kind en die je kind zeker niet zou moeten hebben.
Wij zijn vanmorgen met Randy en Tinka naar Ballorig geweest. We zijn er maar 2 keer eerder geweest en dat was al maanden terug, maar het lag kennelijk nog vers in Randy's geheugen. Toen ik vanmorgen bij het aankleden vroeg; "Weet je wat we straks gaan doen?" riep hij "Balloïggg" met zijn armpjes in de lucht (kennelijk uit een telefoongesprek opgevangen?).
![]()
Vervolgens kwam er een diepe denkrimpel in zijn hoofd en alsof hij zichzelf voor een teleurstelling wilde behoeden en even wilde checken of we over hetzelfde hadden, vroeg hij: "Daa niet heel veel ballen he?!"
![]()
Toen ik enthousiast vertelde dat dat wel het geval was en wat ze er allemaal nog meer hadden, was hij wildenthousiast!
![]()
Pfff... en dan moet je ook nog helemaal wachten tot 10 uur voor ze open zijn; belachelijk!