abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 22:02:29 #276
81992 Githa
pi_46607763
Niet zeker dus LadyS.... we hopen dat de inlays genoeg voor hem zullen zijn Speelt ook pas de laatste maanden hoor, voorheen dachten wij ook dat er niks aan ging gebeuren.

Wat jammer dat het speentje weer terug is LadyS, maar opzich heeft ze wel laten zien dat ze zonder kan, er is hoop
pi_46608238
Bix... bijdehandte zoon heb je! Goed idee trouwens, dat beloningssysteem voor de zindelijkheidstraining, ga ik onthouden voor als Randy zover is!

Lily!! Wat een mazzel dat je het eruit kon peuteren, zal wel diep gezeten hebben als je het in eerste instantie niet zag! Wat een schrik zeg!

Githa, beterschap voor Jordy. Inderdaad niet leuk die koorts, zodra die boven de 39 komt (en dat is al gauw bij die kleintjes) verander ik in een brok stress! Ik twijfel ook altijd tussen wel of niet een zetpil geven. Koorts vecht toch ergens tegen maar je wil ook niet dat het te hoog wordt en je kind zich ziek voelt. Wel lekker dat deze spalk zo goed gaat trouwens. Heb wel met jullie te doen hoor, iedere keer weer de spanning van wel/niet een nieuwe operatie, hoe gaat het zich ontwikkelen en dan ook nog het gedoe van die verzekering erbij... Bah. Dat zijn toch zorgen die je niet wilt hebben om je kind en die je kind zeker niet zou moeten hebben.

Wij zijn vanmorgen met Randy en Tinka naar Ballorig geweest. We zijn er maar 2 keer eerder geweest en dat was al maanden terug, maar het lag kennelijk nog vers in Randy's geheugen. Toen ik vanmorgen bij het aankleden vroeg; "Weet je wat we straks gaan doen?" riep hij "Balloïggg" met zijn armpjes in de lucht (kennelijk uit een telefoongesprek opgevangen?). Vervolgens kwam er een diepe denkrimpel in zijn hoofd en alsof hij zichzelf voor een teleurstelling wilde behoeden en even wilde checken of we over hetzelfde hadden, vroeg hij: "Daa niet heel veel ballen he?!" Toen ik enthousiast vertelde dat dat wel het geval was en wat ze er allemaal nog meer hadden, was hij wildenthousiast! Pfff... en dan moet je ook nog helemaal wachten tot 10 uur voor ze open zijn; belachelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 22:27:40 #278
81992 Githa
pi_46608487
Ballorig is leuk heb je foto's ?

Ik heb Jordy wel een zetpil gegeven hoor, 40 graden vind ik dan weer te hoog en zeker als ze dan ook nog eens duf zijn.
Hij ligt zwaar verhit en nat van het zweet te slapen nu, ik heb zijn dekentje maar van hem afgehaald...
pi_46608951
Nee, helaas geen foto's. Wel dom, want het was Tinka's eerste keer en ze vond het machtig in de ballenbak!

Met 40 graden is het voor mij ook geen twijfelgeval meer hoor! Er in die raket! Een troost: snachts is de koorts meestal het hoogst. Maar hopen dat hij het ergste nu gehad heeft en zich morgen lekkerder voelt. Heb je een vermoeden wat hij onder de leden kan hebben?
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 22:43:34 #280
81992 Githa
pi_46609079
Jordy is eigenlijk helemaal niet vaak ziek, dus wat dat betreft kan het natuurlijk best een keer.... wat hij heeft griepje denk ik, heel veel mensen om ons heen zijn verkouden en grieperig.

Geen foto's, jammer!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:34:05 #281
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46610981
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:26 schreef LadyS het volgende:
David
Gelukkig was het makkelijk te verhelpen, lily

Hier hebben we sinds een week of 2 ofzo een echte draak in huis
Als ik A zegt, zegt mevrouw standaard B
Zeg ik: kom hier, dan rent ze weg
Als vraag of ze iets wil doen, roept ze NEEEEEE

oooo, ik kan haar wel wat soms *stoomafblaastopic zoekt*
Daarom vragen wij net alles andersom en ze trapt daar elke keer nog in ook

David dat hoort daar niet heb bij Zoë ook wel vaak iets uit de neus moeten halen, ze vond het gewoon lekker om met iets zachts bij je neus te kriebelen en voila het zat der in

Blij met der onderbroek Jolie je straalt

Jordy snel weer beter worden
pi_46619358
Hoe is het met Jordy vandaag, Githa?

het heerst weer verschrikkelijk, de griep...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:54:02 #283
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46619433
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef Mammietje het volgende:
toevallig, ik was ook in Ballorig (balonia) met mijn 2 kinders. waar was jij ?

tssk vergeet ik Jordy beterschap te wensen Jordy beterschap!
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 12:03:49 #284
81992 Githa
pi_46619620
Lily,
Nog steeds koorts, maar hij slaapt nu weer lekker, we doen het lekker rustig aan vandaag.
Vannacht een paar wakker geweest en best onrustig, een beetje ijlen misschien? maar hij drinkt zo nu en dan een beetje dus het gaat vast weer goed komen.

Thnx, voor de beterschap wensen!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:20:33 #285
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46620030
arme Jordy. Beterschap!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:28:11 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46620202
jordy veel beterschap
pi_46620262
Jordy; beterschap hoor..lekker rustig aan
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:14:47 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46621216
Beterschap voor Jordy.

Jolietje is zonder luier naar bed.... Ze is vanochtend één keer naar de wc gegaan en dat was genoeg. Maaaaar ze is weer zo ja hoe zal ik het zeggen, d'r eigen weg aan het gaan. Iedere keer dat er iemand vraagt of ze niet even moet gaan plassen reageert ze met 'dat zeg ik zelf wel' of 'laat nou es met rust' Afwachten dus waar dit heen gaat, ik kan haar duidelijk niet sturen.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:19:30 #289
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46621331
Lastig, die stuurloze puberpeuters. Maar tegelijkertijd toch ook wel heel mooi om te zien waar hun eigen weg naar leidt.

Jordy, ik hoop dat de koorts snel gaat zakken. Slapen is het beste wat je kunt doen, nu.

Lily, ik vind het echt heel stoer dat je dat legoblokje zelf uit David's neus hebt weten te krijgen. Ging zijn neus nog bloeden of zo, of was het ook meteen over? Ik zag trouwens foto's van jullie in het fototopic. Wat wordt die kleine jongen van jou al groot en ik vind dat hij zo op Damon gaat lijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46622239
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:19 schreef livelink het volgende:
Lastig, die stuurloze puberpeuters. Maar tegelijkertijd toch ook wel heel mooi om te zien waar hun eigen weg naar leidt.
Vooral naar de hoek en de gang

Maar ze kan ook heul lief zijn hoor!! Gisteren stond ze op de commode toen ik haar maillot aan het aantrekken was en ze ging om me nek hangen, dus ik: "hè. amber, doe dat nou niet "
Amber beteuterd: "Ik wil alleen maar knuffelen "

zaterdag 24 februari 2007 @ 14:09:07 #291
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46622647
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:14 schreef Luchtbel het volgende:
Beterschap voor Jordy.

Jolietje is zonder luier naar bed.... Ze is vanochtend één keer naar de wc gegaan en dat was genoeg. Maaaaar ze is weer zo ja hoe zal ik het zeggen, d'r eigen weg aan het gaan. Iedere keer dat er iemand vraagt of ze niet even moet gaan plassen reageert ze met 'dat zeg ik zelf wel' of 'laat nou es met rust' Afwachten dus waar dit heen gaat, ik kan haar duidelijk niet sturen.
Krijg altijd zo'n vervelende jaaaaahhhhhaaaaaa kan Zoë zelluufff dus erg herkenbaar LB
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:24:28 #292
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46623024
Ja zoiets is het. Als ik vraag of ze iets te drinken of eten wil hebben zegt ze; 'dan vraag ik het zelf wel maaaaam' Euh oke
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:32:20 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_46623267
"weeeeeeet iiiiik " is hier ook zo'n gevleugelde uitspraak
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:35:44 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46623379
Ja die ken ik ook. Net als 'ik denk het anders van niet hoor' 'waarom zeg je dat altijd'
En als ik dan zeg dat ze niet zo tegen mij moet praten, gaat ze direct over op babytaal 'maaaaag sjooolie nie doeeeen he van maaaamaaaaalieeeezaaaaaaa'
pi_46623654
haha, wat grappig die peuters van jullie met hun "volwassen" uitspraken

Livelink: het ging niet bloeden en het was meteen over. (David is dan ook wel een ongelooflijke bikkel trouwens!)
pi_46625163

Hier vanmorgen een drama " Mama als jij zelf een plasje doet mag jij zelf doortrekken " (had ik dus gedachteloos al zelf gedaan voor haar

Beterschap Jordy!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:18:01 #297
37150 livelink
pi_46630039
Heel goed argument van Myrthe

Wij hebben vandaag eindelijk Job's kamer af. Ongeveer een jaar later dan gepland
Als bonus voor het lange wachten heeft Job nu wel de grootste kamer van het huis.
De meubels hebben een jaar lang opgeslagen gestaan bij mijn ouders, dus die waren ook erg blij dat ze er weer vanaf waren. En Job verhuist dan nu eindelijk naar een groot bed, hoewel ik bang ben dat ze nu niet meer zonder elkaar willen slapen. Hij heeft nu al zolang bij Katja op de kamer geslapen, dat ik vannacht nog wel drama's voorzie. Nou ja, ik ga er geen strijd van maken, heb ik besloten.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:06:46 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_46631242
hoe ging dat bij elkaar slapen eigenlijk livelink?
wij moeten dus ook nog steeds Liam's kamer maken op zolder... het is niet eens veel werk, want we moeten het even goedkoop doen. voor de echte verbouwing even geen centjes. dus even een verfje, laten stuuken en een vloerbedekkinkje. en een nieuw bed ook en kast, ik denk Ikea. maar ook vandaag kwam het er weer niet van om verf te kopen
ben benieuwd hoe het met Job gaat vannacht
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:28:08 #299
37150 livelink
pi_46631833
We hadden Job's ledikant bij Katja op de kamer gezet, maar binnen de kortste keren kroop Job bij Katja in bed en ze liggen nu elke nacht samen in het grote bed van Katja. Beiden slapen daardoor beter, dus ik ben eigenlijk ook alleen maar positief over het samen slapen.
pi_46632028
Livelink heb je foto's?
Spannend hoor.
Hier zouden ze nu niet meer zonder elkaar willen slapen. Ook al is het vaak genoeg ruzie in de tent. Ze slapen nu zelfs met de bedjes tegen elkaar aan. Net als papa en mama
Alleen zit er bij hun dan wel een randje tussen zodat ze niet naar elkaar kunnen rollen. Jans houd Bo nogal eens wakker. Maar als ik dan zeg zal ik Jans dr bedje naar de muur schuiven dan wil ze dat toch niet.

En die bijdehandte opmerkingen
Van de week gingen we fietsen, was nog heel stil op straat.
Jans zit achterop, kijkt wat om zeg heen en zegt met zo'n wijsneuserig stemmetje. "Goh, lekker rustig nog he".

Luchtbel hoe gaat het met Jolie nu snachts zonder luier?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')