abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:32:22 #1
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46125619
Ik ramde hem dicht...

Het peutertopic [ 2-4 jaar] deel 4

Peuters:

5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***

[ Bericht 51% gewijzigd door Lois op 09-02-2007 21:06:32 ]
pi_46125797
m@x, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!! yeeeeha!!! hoera voor kai!!!

en oef, lastige peutergedrag, ook hier veel herkenning hoor. je kúnt gewoon niet altijd maar inventief en creatief en positief op lastig gedrag reageren, ook al weet je dat dat uiteindelijk vaak het beste werkt. een mens heeft zo z'n grenzen, en die zijn al beduidend eerder bereikt als je es een paar nachten te weinig geslapen hebt. althans hier wel. en het niet even kunnen delen met of uit handen kunnen geven aan een partner maakt het nog veel moeilijker om tijd/rust/ruimte te vinden voor het broodnodige opladen. lieve luchtbel wees niet te streng voor jezelf. (al is dat vast makkelijker gezegd dan gedaan.) je bent de liefste en beste mama die jolie zich maar zou kunnen wensen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:47:15 #3
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_46126105
Kai!! Hieperdepiep Hoeraah! Vier stappen zijn wel V-I-E-R HELE STAPPEN, heh

En Githa, wat doe je nu? In kinderspeelparadijs Bart Smit Jordy in de hoek zetten? Mijn duo zou in no-time het nummer van het AMK achterhalen als ze daar zouden zijn zonder wat aan te mogen raken...
pi_46126270
Pfff... heb een brok in mijn keel van herkenning hier... Van het gevoel dat ie zo lastig is dat ik mijn geduld verlies en hem wel een pak rammel kan geven tot aan het gevoel dat hij (en zij) de zin van mijn leven is (zijn) . Was sich liebt, das neckt sich, toch?
Vanmorgen beet Randy zijn babyzusje zo hard dat de tanden in haar handen stonden. Hij had al vaker het voordeel van de twijfel gehad, maar dit was dus het omstotelijke bewijs. Duurde wel een uur voordat ik hem weer een beetje lief kon vinden. Komt ook mede omdat ik op dat moment niet naar mijn eigen wens gereageerd heb, wilde hem op de gang zetten, maar dat lukte niet omdat mijn meissie hysterisch huilde van pijn, en heb het bij flink boos zijn (schreeuwen) en hem een half uur negeren gehouden. Was niet de manier, want het voelde voor mij niet goed dus.
Om met zijn onmogelijke-ik-wil-lekker-dwars-liggen-puberpeuterbuien om te gaan heb ik wel wat truukjes ontdekt die werken. Met stip-op-1 werkt structuur goed, altijd na het eten direct naar boven voor het tukkie bijvoorbeeld, dan weet hij waar hij aan toe is. Als iets moet, nooit een vraag stellen is een goede 2e. "Zullen we naar de winkel gaan?", laat keuze en is gegarandeerd "Nee" . Iets in het vooruitzicht stellen werkt ook altijd goed. (Kom op, gaan we snel ff schone luier doen, dan gaan we daarna ...) En bij Randy moet ik altijd zéér duidelijk zeggen waar het op staat: "Je mag niet wegrennen, als je dat wel doet, ga je in de kinderwagen" en dat dan ook uitvoeren natuurlijk. Ook vertel ik hem van tevoren altijd wat er gaat gebeuren en hoewel ik me vaak afvraag of dat wel binnenkomt, verbaast hij me wel eens met hoe goed hij me gehoord heeft! Na een eerder DRAMA bij het CB voor een afspraak met zijn zussie toen hij moest stoppen met spelen en mee moest de spreekkamer in, had ik hem de laatste keer uitgebreid verteld wat we gingen doen voor hij de kinderwagen uitmocht. "Jij mag spelen, mama gaat Tinka uitkleden en wegen, dan roept mama jou en moeten we even bij een mevrouw op de kamer. Daar is ook speelgoed en daar mag jij mee spelen en mama moet even met die mevrouw praten. Jij gaat niet huilen als mama jou roept, maar gewoon direct met mama meekomen" Er zat een man hoofdschuddend te kijken zo van 'die heeft teveel Nanny-programma's gekeken' en zelf had ik ook mijn twijfels of het binnenkwam want Randy had het alleen maar over het speelhuisje dat hij zag! Wat schertst mijn verbazing: ik word opgeroepen, roep Randy -die meteen komt- en hij zegt: "Mevouws kame he, mama?" Smelttttttt, heerlijk jong! Jammer dat die meneer er niet meer was!

BTW... mag Randy in het lijstje: geboren op 31 december 2004
pi_46127413
Kai wat goed!!!

Ik herken ook een boel van de boze-peuter-buien en dan een te snelle verkeerde reactie en weet ook dondersgoed dat he uitleggen wat er gaat gebeuren zoals mammietje zegt super werkt! En wat die meneer mag denken over Nanny-programma's, ik ben er blij mee want ik heb geleerd dat geduld en rust veel meer opleverd dan die boze uitval.
Wat ik wel "raar" vind is dat als Djulian in de buggy zit en er dan uitmag om te lopen dat hij totaal niet luisterd, terwijl als hij naast me loopt als ik met krukken loopt geeft hij me zelfs netjes een handje (hij pakt een vinger van mij dan) en als we met de stoel zijn dan blijft hij keurig zitten en wil hij niet eens lopen, maar met buggy is het drama.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 06:45:29 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_46129620
Livelink, Job lijkt op Liam denk ik of andersom.... het klinkt vreselijk herkenbaar iig.

LB, je bent niet de enige die zich regelmatig zo voelt, misschien dat dat uit andere posts hier ook blijkt en zorgt dat je je niet altijd zo slecht voelt. Ik kan ook soms echt zo'n hekel aan Liam hebben, zo erg vind ik dat. dan wil ik hem echt helemaal niet zien of horen op dat moment. Hij kan zoooooo zeuren en zemelen en hangen en maar doorgaan met dingen die hij niet mag en niet luisteren daar wordt iedere ouder soms wanhopig van, echt.
en ja, geduld en rust werken het beste, dat weet ik ook, heus. maarja, we zijn allemaal maar mens he...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 07:37:33 #7
81992 Githa
pi_46129792
Ja maar Smirre, je hebt aanraken en verwoesten hé
  Jubileum moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 21:11:56 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46154410
Kai ik ben zo trots op je
M@x hoe was het bij de orthopeed?

LB het is ongelooflijk herkenbaar. Hier begint de dag pas echt als we eerst 2-3 driftbuien hebben gehad. Elke dag, echt elke dag het jurkjesdrama. Ik ga niet meer in discussie, dan maar weer een jurkje. Behalve van de week, toen er sneeuw lag heb ik mijn poot stijfgehouden, en heb ik nog gewonnen ook.
De dag begint hier met minstens 1 huilbui om het flesje pap. Ze wil hem wel, nee ze wil hem niet, wel een broodje, niet een broodje, toch maar wel een flesje pap, shit nu is hij koud, ow god mama heeft de verkeerde kleur handvaten op de fles, ow nee verkeerd om geschud. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het is een krijspartij waard.
Ik probeer het maar een beetje te negeren maar er zijn dagen dat om half 8 de moed al in mijn schoenen is gezakt.
Tijdens het avondeten is het nu ook al raak, wel eten, niet eten, wel groente, geen vlees, oe koud vlees, te warme groente pfffff alles wordt aangegrepen om in een vreselijk gekrijs compleet met enorme tranen uit te barsten.
We proberen het zoveel mogelijk te negeren, en verder hanteer ik het principe "pick your battles". Als iets me teveel moeite kost terwijl het niet zo belangrijk is (schone sokken bijvoorbeeld) dan ga ik het gevecht niet eens meer aan.
Anders blijf ik de hele dag bezig....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:22:06 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46154816
O Max, ik vind het zo ontzetten super van Kai!

LB, ik krijg een brok in mijn keel van jouw onzekerheden over en met Jolie. Je bent zo kwetsbaar. Het is gewoon zo verdomde zwaar lijkt me als je het alleen moet doen en je zit nog steeds niet lekker in je vel. Ik zou van harte willen dat ik iets voor je kon doen. Maar ik geloof echt (en dat blijf ik net zo lang zeggen tot je het zelf ook gelooft) dat jullie twee-eenheid zijn en alles samen aan kunnen, hoe zwaar het ook is.

Lieve mama's met lastige peutertjes. Van tijd tot tijd is het herkenbaar. Soms moet ik me inhouden om Léon niet net iets te ruw beetpakken als hij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Dan kan ik schrikken van mezelf. Of rauw uit te vallen. Maar het gaat net goed en gelukkig is dat niet elke dag zo.

Dag 1 van Desert Speen:
Vanmorgen alle speentjes bij elkaar gezocht. 1 speen bewaard (noem het nostalgie) en de rest weggegooid en afgeknipt. In de loop van de ochtend hebben we Léon voorbereid op dat hij vanmiddag zonder speen moest slapen. Alle speentjes waren nl. weg.
"Nee... in het mandje toch?"
Samen kijken en daar vond hij het afgeknipte speentje.
Blij: "Daar is het speentje."
Hij pakt het en wil het in zijn mond stoppen, maar dat lukt dus niet. Vertwijfeling slaat toe op zijn gezicht.
"Boven op de kast toch?"
Nee Léon die zijn weg. "Kijken?" Samen gekeken en daar lag geen speen meer. Je zag hem nadenken en we zijn weer samen naar beneden gegaan. Even spelen nog, broodje eten en dan slapen. Hij hield zich kranig. Maar (oké misschien overdrijf ik, maar soms kan ik me iets te goed verplaatsen in mijn kind) zijn wereld is vandaag veranderd. En dat besef dringt boven tot hem door. Hij werd steeds stiller. Samen liedje gezongen en hij houdt me stevig vast. Het was niet de bedoeling, maar ik voel een brok in mijn keel en een traan over mijn wang. Soms ben ik iets teveel verbonden met hem denk ik en ik baal dat ik me zo liet gaan. Hij merkte niks (hoopte ik). Hij ging liggen en daar is het pruillipje. Dan komt de eerste snik: "Ik wil mijn speentje."
Nogmaals uitgelegd, maar hij wil niet gaan slapen.
Toch weggegaan.
De hele middag is het 1 groot drama. Meneer wil eruit, wil kleertjes aan, hoeft niet meer te slapen.
Uiteindelijk mag hij er dan uit.
Opvallend is dat hij niet eens sikkeneurig is. Hij is bijna gezellig, maar wel wat sloom. Iedereen die belt, moet hij even spreken. "Heb zonder speentje geslapen.... Wil niet slapen... Ik moest huilen... Ik mag morgen een kadootje uitzoeken.... Diertjes."

Vanavond iets na half 8 moest hij naar bed.
"Wil niet naar bed.."
Helaas makker we gaan toch. Netjes tandjes gepoetst, bij mama op schoot verhaaltje gelezen, dan nog even zelf terwijl mama water haalt en dan drinkt hij nog even wat. Nog heel even gemoppert, maar uiteindelijk.......
Is hij gaan slapen!!!!!!!!! Verdomme waar is nou die hysterische smiley?
Geen kick meer gegeven, waarschijnlijk volledig kapot omdat hij vanmiddag niet geslapen had.
Nu gaan we straks de nacht in, maar het begin is er en ik vind mijn zoon gewoon onwijs stoer.
Ookal gaat het om zoiets simpels als zonder speen slapen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:26:19 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_46154986
dutchie, wat goed! ik hoop echt dat het goed gaat
het geeft hoop voor ons
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel vrijdag 9 februari 2007 @ 21:32:26 #11
2628 Karin
pi_46155239
Kai Wat goed!!!!

Dutchie wat fijn dat het goed gegaan is zeg!! Dat geeft de burger moed.
Wij hebben operatie desert speen 1 dagje uitgesteld. Bram was vandaag met Iris bij mijn ouders en hij was compleet kapot toen hij thuiskwam (en ik ook van het werken) dus morgenochtend als hij wakker wordt gaan we hem met zijn allen op de kast leggen. Hij wil hem namelijk niet weggooien maar bewaren voor de baby.
Ik hoop dat het bij ons ook zo goed gaat.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:32:37 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46155245
Blijf nog even duimen wil je.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:42:27 #13
103793 kozakken
Living the life
pi_46155602
Oh Dutch.. wat klinkt dat goed. Alvast voor vandaag en ook nog een voor al die onverwachte emoties. Raar he, dat het je zo kan raken.

En operatie desert speen voor Bram verdient dan maar een als voorbereiding

Pick your battles. Dat is echt een waar woord! -mantraat deze morgen nog maar eens een paar keer- pick your battles, pick your battles.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:42:44 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46155614
Dat klinkt goed, Dutchie! Maar ik heb ook stiekem wel een beetje medelijden met Léon. Zo moeilijk om zonder zijn grote steun te moeten gaan slapen. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat het heel vanzelfsprekend wordt om te gaan slapen zonder speen. Ik duim nog even door voor jullie.

Karin, alvast veel succes voor morgen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:45:56 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46155715
Oei Kozakken dat klinkt alsof het 'gezellig' was vanochtend.

Livelink, dat is het denk ik wat ik voel: medelijden dat zijn grote steun weg is. Toen ik het even moeilijk had kwam dat omdat ik me besefte dat de grond onder zijn voeten was weggetrokken. En omdat wij vinden dat het moet.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:46:38 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46155745
Léon wat ben je stoer, zomaar gaan slapen zonder speen Wat een goed begin Dutch, hopelijk slaapt ie gewoon lekker de nacht door en is ie er voor jullie het weten aan gewend zonder speen te slapen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:53:11 #17
103793 kozakken
Living the life
pi_46155990
Vanmorgen was idd even heel gezellig Maar vanmiddag heeft hij weer heel gezellig lekker samen met mij zitten spelen en rommer lief begroet toen hij wakker werd. Hij accepteerd ook wel dingen, maar soms heeft hij gewoon bedacht dat het anders moet.
Idd een verkeerde kleur beker kan echt voor een vulkaaneruptie zorgen. Maar een lieve aai over het hoofd kan me dus ook gewoon een lekkere dikke kus opleveren. Er is wel evenwicht, maar de battle-momenten blijven bij deze mama dan gewoon wat langer hangen dan in die kleine peuterhoofdjes. Die zijn alle toestanden al kwijt wanneer ze het weer hebben goedgemaakt (of zich bij de situatie hebben neergelegd). Ik heb dan nog een kwartier uithijgtijd nodig
En tegen de tijd dat ik net weer op adem ben is in dat peuterhoofdje alweer het volgende idee uitgebroed.

Dutch, ik denk niet dat zijn wereld onder zijn voeten is weggeslagen. Wel dat een deel van zijn vaste rituelen en bekendheid is veranderd. Die verandering vergt wel veel. Vooral omdat het ook met slapen samenhangt. Persoonlijk vind ik het super dat je de spenen ook rigoreus hebt doorgeknipt. Zo weet hij ook dat er geen weg terug meer is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:04:31 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46156459
Oké, iets te sterk uitgedrukt.

Ligt het ook een beetje aan vrijdagochtend? Wij hebben hier op vrijdagochtend het ook altijd zo 'gezellig' . Léon heeft een week achter de rug, dag daarvoor naar het kdv (killer for the mood the morning after). Zo'n ochtend dat ik het liefst op pad met ze ben of iemand als bliksemafleider over de vloer heb. Want als ik alleen met ze ben, dan is het zo'n dreinige ochtend vaak. Herkenbaar?
pi_46156664
Wauw Lois... dacht dat die van mij erg kon zijn, maar die van jou kan er ook wat van zo te zien! Maar goed dat ze op andere momenten weer zoveel goed maken he!

Dutchie.... wat een stoere kerel heb jij!!! De spits is er af dus! Lekker joh... ik voorzie met Randy nog een groot drama.

Mijn mannetje heeft vandaag voor het eerst -bewust- alleen buiten gespeeld. Nadat we gisteren samen een sneeuwpop in de achtertuin hadden gemaakt, kwam Randy vanmorgen met de mededeling dat hij zijn laarsen en jas aan moest, want hij wou 'buite pele'. Ik was aan het strijken en zij dat ik niet meeging, maar... "Nennie toch buite" Nah.. goed dan, jas aan, laarsen aan. Had verwacht dat hij zich wel zou bedenken voordat hij op de mat stond, maar nee hoor! "Doei.. tot staks mama!" Hij was lekker van alles aan het ontdekken in de achtertuin (en mama hield hem vertederd in de gaten vanachter het raam!) en na een half uur klopte hij met rode wangen op de achterdeur zoals afgesproken! Belachelijk misschien dat je om zoiets een mengeling van trots en ontroering kan voelen, maar ik voelde dat wel! Wat wordt mijn mannetje groot!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:15:37 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46156895
leuk is dat he dat "buiten pele". Maxim komt ook zol geregeld naar me toe "laasjes aan, has aan, buiten pele"
pi_46157241
Heerlijk, Martineke! Heb altijd een hekel aan sneeuw gehad, maar kon er nu niet op wachten! Wat een ervaring voor zo'n guppie! Het is ook net alsof je de wereld met andere ogen bekijkt met kids... je ziet de wereld door hun ogen en wat is sneeuw (bijvoorbeeld) dan bijzonder! Hebben jullie dat ook???
Kan niet wachten tot het betere weer zodat ie elke dag buiten kan spelen! De zandbak weer open enzo... zucht.. verheug me er nu al op! (Hoewel er eerst nog een pak sneeuw moet vallen die genoeg is om te kunnen sleeën!)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:46:57 #22
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_46158119
Ooh, wat knap van Leon, Dutchie. Dapper mannetje (èn een dappere moeder met een biggeltraan).
Overigens ben ik blij dat ik de spenen hier in één keer weggedaan heb, toen ze nog niet konden praten. Voelde een beetje sadistisch , want ik wist natuurljk best wat ze bedoelden.
En die peuterkuren die ik hier lees, herken ik gelukkig helemààl niet. (Bestaat er een Pinokkio-smiley? ) Zo werd er vandaag nog een drinkbeker keihard over tafel gesmeten, eindigend tussen papa's eten. En die Liz? Is werkelijk nergens van onder de indruk. Cas met zijn gevoelige dramaqueentemperament wel, maar die zit op dit moment in een ik-ben-verliefd-op-mama-fase. Die twee zijn zo verschillend, denk je bij de één het ei van Columbus uitgevonden te hebben, heeft het bij de ander totaal geen effect. Op zich is dat niet zo raar bij broer en zus, maar het geval wil dat ik zo snel en vaak moet switchen dat ik er zelfs soms van in de war raak.

Ohja en Mammietje !
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:05:54 #23
103793 kozakken
Living the life
pi_46165169
M@x, hoe gaat het met Kai? Hoe was het bij de kinderarts?

En Dutch? Hoe ging de nacht met Leon?

Hier een dreumes die vannacht zonder luier geslapen heeft. het ging al heel lang goed hoor, maar deze mama wilde nog geen risico lopen. Maar nu zelfs Liam 'gewoon' in zo'n korte tijd helemaal zindelijk is, bedacht ik me dat ik maar gewoon het risico moest gaan lopen.
De eerste nacht ging goe-hoed!
Het is hier alleen al een hele week vroeg. Zes uur!! Vanmorgen is kozakkenman maar bij hem op de kamer in zijn bed gekropen en heb ik tot half acht kunnen uitslapen! En nu ben ik al beneden met een best lieve peuter (nog wel in pyama, maar goed. Daar krijg je 'm toch moeilijk uit, is hij bijzonder aan gehecht ) en ligt papa nog te snurken.
Peuter druk aan het kleuren en puntenslijpen. (Kost hem veel tijd en hij vindt het interessant!)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:04:00 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_46165655
mammietje, wat leuk en ik kan me je gevoel goed voorstellen

Dutch, hoe is het gegaan? ik heb er veel aan gedacht... ik ben bang dat ik er de discipline niet voor heb, erg he. Ik kan het met Ezra al niet

Jonne, wat goed ook helemaal zindelijk nu dus! Nou kozakken, blijf zeggen dat ik het dankzij jou gered heb met Liam, op het goeie moment volhouden en doorzetten
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:20:18 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46165841
Even snel tussendoor want het is hier druk, druk, druk. Bij de orthopeed ging het goed. Zijn voetjes, beentjes en heupjes zijn in orde. Zijn beentjes zijn wel erg slap maar dat is logisch aangezien hij nog niet loopt. Orthopedisch is er dus niks aan de hand. Hij heeft ons verwezen naar de neuroloog om in ieder geval te kijken of er qua zenuwen niks aan de hand is (de aansturing enzo). Daar moeten we dus 29 maart naartoe maar misschien is dat wel niet nodig gelet op die losse stapjes (overigens lijkt het een eenmalig iets want ik heb geen losse stapjes meer gezien).

Jonne wat goed

Dutchie, respect
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')