ja is echt grappig ik werk op een kdv en dan ineens zie je dat veel broeken te groot zijn voor de kids en dat ouders zich daar zo in vergist hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:16 schreef Ireth het volgende:
Ireth klaar, wasmachine klaar, Suus klaar... zindelijk zijn kom maar op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze wilde net geen luier meer om, ze wilde een 'onnebroek net als mama' dus nu loopt mijn grietje in een onderbroekje en een pyamabroekje. Stapeltjes verschoning liggen klaar. Ben heel benieuwd!
Dat kleine kontje in dat broekkie nu!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irisquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Lois het volgende:
Iris zat vanmorgen naast me op de bank en ik zag een bekend vlekje in haar nek. Toch maar even buikje en rugje bekeken en daar zag ik nog wat kleine vlekjes. Ik zei heel blij tegen Iris dat ik dacht dat ze nu toch wel de waterpokken had en prompt begint ze ontroostbaar te huilen. Ze wil niet waterpokken, van waterpokken wordt je ziek en ze is echt echt echt beter nu hoor mama!
Oke......
Na een half uur zag ik nog een tiental vlekjes verschijnen, ook in haar oren, haar etc. dus ik nogmaals uitgelegd dat dat komt omdat ze de waterpokken heeft. Nou woest werd ze "ik heb niet waterpokkies, ik heb gewoon vlekkies jah?"
Okee jij hebt gewoon vlekkies. Ze is erg boos op haar lichaam wat haar zo in de steek laat, elk nieuw vlekje wordt boos toegesproken "weg jij domme vlekkie!" en ze wil het absoluut niet hebben dat wij per ongeluk waterpokken zeggen.
Het zalfje voor de vlekkies vind ze gelukkig wel weer mega-interessant, de calenda emulsie wordt geduldig op elk vlekje gesmeerd ook al jeukt het nog helemaal niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Djulian heb arwen wel een tik gegeven, maar Arwen mag geen spulletjes afpakken ook. en hij deed haar wel weer heel lief troostenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Anitra het volgende:
Dat is blen van de wachtlijst Rottdog, hier in het dorp is de gelukkig vrij kort.
Samen spelen kent hij wel e hij weet wat we bedoelen Livelink, maar volgens Djulian is samen spelen zijn neefjeop zijn hoofd rammen met het boekje e dan hebben ze samen gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Djulian word hier natuurlijk gruwelijk verwend met zo'n grote zus en ons, dus eigenlijk eigen schuldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alhoewel bij Arwen was het na 2x zeggen oke en ging dat goed, maar met Twan dus niet.nu is Twan ook erg snel op zjn tenen getrapt want hij kan elk moment grote broer worden en hij voelt het gewoon aan dat er iets te gebeuren staat
Ik vind het zo leuk voor Djulian dat hij straks lekker kan spelen en buiten kan spelen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben helemaal blij voor hemJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop