Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Hoe heet die Nederlandstalige Remix van Chelsea dagger?
Dus die Tuup tuup tuuup - tuup de tud - tuup de tuup - tuup tuup tuup tuuuup etc.
Ja die ja, ik kon alleen niet meer op de titel komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dj jerome en Dj gerrit - clap & jump toch?
thnx dat issiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?
niemand?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummer betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Volgens mij hebben iig de klubbheads een remix gedaan... check anders even discogs.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Houzer het volgende:
Weet iemand hier of er toevallig een house versie bestaat van Salt N Pepa - Push it.
Zo ja van wie is deze track en op welk label kan ik hem vinden?
Het nummer dat je zoekt is in ieder geval Mike Oldfield - Tubular Bells. Geen idee van wie de remix is.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef siepje2 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer (zit ook in Bassie en Adriaan als je achtervolgd worden)
daar is een remix van.
Weet iemand deze titel of artiest?
thnx
Wax- Right between the eyes?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een jaren 80 nr, een bandje, en een man zingt bij een wat rustiger gedeelte iets in de zin van "right between the eyes..." (maar dat volgensmij niet want daar heb ik op gegoogled) en dan begint het refrein iets van "living in the na na noo...... (drum drum drum)"
Heeft iemand een idee?
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef McFarmer het volgende:
Het nr wat je hoort in dit fimpje: http://www.youtube.com/watch?v=XSus0oVDuik
Vrijdagnacht gemaakt, niet letten op de shoarmaturk die erdoor heen lult...
Ja die is het! Bedankt namens mijn broerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Dreams (Will Come Alive) - 2 Brothers on the 4th Floor
Bumpy Road mischien?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Outwork - Electroquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat je hoort bij de leader van TMF 'De videotheek'. Je hoort steeds 'pada-pa-pa-papa-papadada'. Het is een dance-achtig nummer... ik heb m rond september ook weleens gehoord in een discotheek maar weet echt niet van wie deze is!!
Peter Allen - I Go to Rioquote:Op zondag 11 februari 2007 15:59 schreef wobbel het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3239904704792169396
dat liedje als die gast ernaast komt rijden![]()
nizlopi-girls(ik zocht em ook)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef labello het volgende:
[in de herhaling, stond aan het eind van topic #201]
Weet er iemand welk nummer Net5 momenteel onder het leader-filmpje van McLeod's Daughters heeft gemonteerd? Singer-songwriter-achtige mannenstem, heeft wel wat weg van Adam Duritz van de Counting Crows, ik versta alleen slecht wat er gezongen wordt. Iets van "Oh friend in love, oh friend in need" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |