Die doet hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
VreemdDoet deze link het wel? http://www.youtube.com/watch?v=5H1Z6Pbt2zw
1:46 - 2:05.. anybody?
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heet die band echt 01? Iig bedankt
Supafly inc. -- Moving too fastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:05 schreef Rejected het volgende:
Ik zoek een trance/dance liedje dat op de melodie is van Phil Collins- Another day in paradise
Ze zingt iets met black shades ofzo?THX!
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:51 schreef SpyEye het volgende:
fabolous
Is het dan echt zo moeilijk om google te openen en "baby get higher" lyrics in te typen? veel plezier dus, eerst hit....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek ook nog een paarnummertjes, het eerste is een dancenummer en er zit een panfluit in. Lekker aanstekelijk deuntje is het.
Het tweede is het nummer uit de reclame van Q-Music: "Baby get higheeeeeeer". Staat niet op ster.nl....
Ten derde een nummer van Herman van Veen, met daarin de tekst "omwille van de liefde", gegoogeled maar niet gevonden.
Iemand een idee? BVD!
DJ Jerome vs. DJ Gerrit - Clap & Jump ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek zo'n vrolijke nederlandse versie die heel erg lijkt op Fratellis - Chelsea Dagger en Dj maarten - ik ben een kikker. Maar dan zijn de tonen net iets vrolijker en hoger
Je bent mijn held.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Ik weet het ! het is Milk Inc - Tainted Love zie http://www.youtube.com/watch?v=Jz562ZMxjRI
Het antwoord heb je alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Princess Superstar vs Mason - Perfect (Exceeder) ?
Pffft, incrowd humorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Bodyrox, maar zoals ik al zei, dat antwoord had ie al gekregen (in een ander topic)
Ik weet wat je bedoeld, maar dat zijn bijna allemaal whitelabels.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef EsDe het volgende:
Hier maar verder dan, dacht dat een los topic handiger zou zijn aangezien dit best tot wat slowchat kan leiden!maarja
![]()
In Duitse clubs hoor ik regelmatig aardig vette remixes van dat deuntje uit 'Conga' van Gloria Estefan... alleen heb ik geen flauw idee welke dj dit fixt... kan ook niks vinden zo aangezien ik dus alleen de titel heb... en de remixen die ervan gemaakt zijn (Dance versie, techno versies, club, etc etc) zullen ook zeer waarschijnlijk anders heten...
Iemand een idee in welke richting ik kan zoeken? titel/dj... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |