Welk jaar ongeveer dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:54 schreef Snever het volgende:
Het is meer de pop richting in. Echt een heel apart en droog nummer. Het wordt gezongen door een man. Een lichte stem!
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
ff het topic doorlezen was teveel moeite?quote:Op maandag 19 februari 2007 07:45 schreef bezet het volgende:
Hmm.. ik zoek een nummer... in de clip zag je een fluitend jochie en die floot het gehele liedje door. De clip was een animatiefilmpje van een stel kinderen wat aan het jammen was. Het liedje is dus vooral gefluit met een groovy bass... Iemand enig idee?
Roger Glover - Love is all?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb echt een lastige!
Ik had vroeger een skateboard videoband en daar stond een liedje op die ik echt tof vond
Ik gok dat het liedje best wel oud is al. Ik zal het proberen te omschrijven.
In het begin van het liedje hoor je een gitaar spelen op een aparte manier. Daarna hoor je violen. Het enige wat ik nog een beetje van de tekst weet is dit:
''I'm the number for you just don't know you want me to''
Ik weet niet eens of dat goed is maar denk het wel
Wie o Wie mensen?
Bedankt
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Aphex Twin -- Window Lickerquote:Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef Ballistic het volgende:
hoi,
hoe heet dat nummer met die gekke dudes in witte kleren, die allemaal met dames en paraplus aan het dansen zijn? O_o dance achtig, geen tekst.. hele idiote clip.
mijn dank is groot.
al eeder gevraagd.. naam vergeten, sorry, ik probeerde me post nog terug te vinden met zoekfunctie maar die deed ff goed gaar
assekruus - slavenkoor?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef __Wouter__ het volgende:
Wat is de titel van een instrumentaal nummer dat altijd met carnaval gedraaid wordt... ik denk dat het een soort wals is. Een goed nummer om de stemming erin te krijgen (als je van carnaval houdt)
Era, Ameno?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef IMWeasel het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat lijkt op Enya/Enigma waarvan ik alleen de clip nog weet waarin 3 of 4 kinderen door een heuvellandschap lopen op zoek naar een zwaard in een steen zoals Excalibur.
Het is al een vrij oud nummer (+- 10 jr) en werd vroeger vaak op de Box gedraaid. Iemand een id?
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de artiest en track van een oude muziek videoclip over een kikker in een dieren bos waar iedereen vrolijk is. De clip is "hippie" en enorm kleurrijk. Volgens mij is dat de echte eerste kleuren animatie muziek videoclip. Wie weet hem?
Hij was al beantwoord in de post eronder en bevestigd door degene die m vroeg. En het was niét degene die jij net zegtquote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Paul McCartney - We All Stand Together waarschijnlijkgeniaal liedje ook!
Pom, pom pom...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
Of er een nederlandse versie van is weet ik niet, maar 'MacArthur Park' is van Richard Harris.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van 'MacArthur Park' van Donna Summer is toch ook een Nederlandse versie?? Ik word gek, kom er niet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |