Werd er misschien veel geantwoord met ik "kweetniet" ...........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
Ik zit die chat te lezen, maar volgens mij zitten daar alleen maar pubers in die de stomste vragen stellen aan Nena. En ook 100x dezelfde vragen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef partyyboyy het volgende:
Nog wat gebeurt?
Iemand dood? Is er geneukt? Geslagen? Woordenwisseling geweest? Spullen vernield?
Of niks?
Moeilijk he om er van tussen te gaan. Weet er alles van.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
Zdngmw is niet meer in de vinger mood
quote:
Klein zusje is een lekker klein amsterdams mokkel met dikke tieten die bij mij wel een keer in bed gaat belandenquote:
Gelukkig maar dat Bart en Brian er naartoe moeten als act/publiekstrekker, niet als volleerde DJ...... Hoeveel lessen hebben ze gehad??quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef SIRA het volgende:
en weer een klote overgang.. pfff
Naar huis?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef SIRA het volgende:
waar is Bart ?
Anna Nicolle Smithquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef partyyboyy het volgende:
Nog wat gebeurt?
Iemand dood? Is er geneukt? Geslagen? Woordenwisseling geweest? Spullen vernield?
Of niks?
Ja Yvonne heeft er zin in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Nog ff en Yvonne ligt op haar rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |