Die kon wel knallen ja...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Kwa muziek een hèèl klein beetje heimwee naar Nathanael...........![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar hopen.
Hoe vaak heeft hij haar al niet wat geflikt, waarna ze toch weer in zijn armen viel.
Tis ook erg onoverzichtelijk, teveel gelul ertussendoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
Ik zit die chat te lezen, maar volgens mij zitten daar alleen maar pubers in die de stomste vragen stellen aan Nena. En ook 100x dezelfde vragen.
Whoa Panorama...that's a step up...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:14 schreef StunningCunt het volgende:
Dus ik begrijp uit de Nena chat dat zij:
Brian echt niet moet.
Natasia met liefde nog een klap had verkocht
Met Huub de hele dag in de stad is geweest
volgende week in de Panorama komt.
Oh wat zondequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef Pulu het volgende:
[..]
Whoa Panorama...that's a step up...
Vrees dat zij alles goed vindt wat anderen ook goed vinden..........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Amanda vindt het wel wat geloof ik.
Erg erg slecht! Bart weet hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef SIRA het volgende:
en weer een klote overgang.. pfff
alleen Brian gaat draaien toch ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk voor Bart moet hij vóór Brian draaien.
Gewoon in der uppie in de "playboy"quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:14 schreef StunningCunt het volgende:
Dus ik begrijp uit de Nena chat dat zij:
Brian echt niet moet.
Natasia met liefde nog een klap had verkocht
Met Huub de hele dag in de stad is geweest
volgende week in de Panorama komt.
Of nog erger, de nieuwe revu.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:21 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Gewoon in der uppie in de "playboy"![]()
In de playboy komen alleen de mooiste, al dat daaronder staat in de panorama.
Ik hoop dat de organisatie van de Zebra Lounge nu ook de streams bekijkt en Brian hoort draaienquote:
Werd er misschien veel geantwoord met ik "kweetniet" ...........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
Ik zit die chat te lezen, maar volgens mij zitten daar alleen maar pubers in die de stomste vragen stellen aan Nena. En ook 100x dezelfde vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |