Jaaaa... hij kon dan ook aan damage-control gaan doen daar, en laten zien dat de Gouden Kooi bewoners wel degelijk erudiete mensen zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, kun je je nog herinneren toen met die musical, hij vond dat hij de aangewezen persoon was om als representatieve van de gouden kooi te gaan.![]()
Goed half uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Miraaa het volgende:
Hoelang is het rijden vanuit Eemnes ( sorrie, maar ik heb geen idee waar dat gehucht ligt) naar Amsterdam.![]()
ik zie het.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat zelfvergenoegzame hoofd van Brian als hij die Zebra binnen komt lopen...ik zie het gewoon voor me...dat hoofd trekt hij namelijk ook steeds als hij hoort dat DGK publiciteit krijgt van diverse media![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
_inge_ , opeens krijg ik de gedachte dat jij een undercover DGK-er bent, non-stop-tegendraads en getolereerd door de fokkers om je eigen mening.... mmmm. Geeft niks hoor; dit is Fok.![]()
Concert van houseband.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ik zie het.
Sylvia is cool! Maar wat deed ze in de Panama in godsnaam ook al weer?
Wat dat niet een cd-release van XYP?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ik zie het.
Sylvia is cool! Maar wat deed ze in de Panama in godsnaam ook al weer?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Wat een ijdele flikker die Brain, onbetrouwbare hond. Ludieke actie tegen kanker meot weer wijken voor meneer's latente minderwaardigheidscomplex. Zo'n snorretje tussen twee van die ingevallen wangetjes en dat bonkige lichaam....Otter dat die der rondloopt
Magda NEna ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Villalux het volgende:
Brian lijk veel op Jaques Herb
zijn hele leven beroemd om een!!!!!!!! nummertje
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Villalux het volgende:
Brian lijk veel op Jaques Herb
zijn hele leven beroemd om een!!!!!!!! nummertje
Ja, en dat is best wel asociaal...dat beest zou zo verhongeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
Arm paard...als Sylvia er niet zou zijn zou hij niet eens te eten krijgen daar...Ik zie die andere 4 nooit bij dat paard (ok, Amanda heb ik 1 keer gezien samen met Sylvia)...
Ideale sex datequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg het je, Yvonne knalt op haar rug en haar kop rolt zo de vijver in.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Otter dat die der rondloopt
Denk eerder andersomquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb het altijd geweten, Bart en Sylvia vinden elkaar echt niet zo stom......eigenlijk geilt Bart wel op Sylvia, volgens mij.....![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia wil ook mee!(ze belde net via de telefoon naar de redactie)
ja redaktie LAAT SYL MEEGAAN !!! PLEASE !!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Okeeeej...quote:
Natas en Amanquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef agter het volgende:
Ja, syl lijkt het wel leuk om nataas d'r man te disse, zegt ze.
Ja, lachu. Stel voor, Sylvia gaat mee. Dan zitten nog maar 2 in de villa !quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zou ook proberen naar het bal te gaan als ik haar was. Haar 2 valse stiefzusters liggen toch al te slapen....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, die slapen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, lachu. Stel voor, Sylvia gaat mee. Dan zitten nog maar 2 in de villa !
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef Day het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Sylvia mee mocht
Lekker toch, dan hebben de dames het rijk alleen. Kunnen ze vieze onderbroeken gaan uitruilen of zo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Okeeeej...
Partyboy, she's all yours.![]()
Hey!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker toch, dan hebben de dames het rijk alleen. Kunnen ze vieze onderbroeken gaan uitruilen of zo.
Bah Gertquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker toch, dan hebben de dames het rijk alleen. Kunnen ze vieze onderbroeken gaan uitruilen of zo.
Het leuke is allemaal eruit en alleen Natasia erin, zonder hairextensions en personeel.........En dan een stijn die ze van hot naar hair laat gaan......nu in bad....kleed je aan....ga ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:53 schreef Nicoss het volgende:
Ahhhhh DGK_REDACTIE.............Gun Sylvia ook een uitje............
Het zijn er geen 150 mare meer dan 1000: http://www.ipetitions.com/petition/huub/quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef Miraaa het volgende:
Bart scheit in zijn broek voor een afgang......hij is zo bezig met hoe de buitenwereld op hem zal reageren.![]()
Je zag dat toen goed toen hij zijn nr1 positie aan huub kwijtraakte en gisteravond toen Huub zei dat 150 duizend mensen een petitie op internet haddden getekent ( wat ik overigens niet geloof, maargoed)
Die kop....![]()
Ze lezen op dit moment helaas niet mee, maar ik neem aan dat ze Sylvia het wel gunnen (hoop ik)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:53 schreef Nicoss het volgende:
Getver, ik was net ff dat beeld uit mijn gedachte kwijt.........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Geloof ik ook... Bij Huub had ze ook lol en veel lachen maar daar leek het op een soort verveeldheid. Hier is het meer een opgewonden, nerveus lachje. Ze vindt Bart meer dan leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk eerder andersomZag je hoe ze net naar hem keek....
Of ik zie weer dingen..
Ze kunnen toch ook lurken als ze off line zijn ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze lezen op dit moment helaas niet mee, maar ik neem aan dat ze Sylvia het wel gunnen (hoop ik)
I knowquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Okeeeej...
Partyboy, she's all yours.![]()
Weet ik, maar Huub bracht het zo lekker smakelijk op zijn Albert verlindes.........lekker aangediktquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zijn er geen 150 mare meer dan 1000: http://www.ipetitions.com/petition/huub/
Er is hier ergens op fok ook een topic over.
Die kans acht ik zeer klein, ws. staan ze net als iedereen op auto.logon als ze lezen dan zie je ook dat ze online zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook lurken als ze off line zijn ?
Misschien zijn ze uitgelogd en zien wij ze niet........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:56 schreef agter het volgende:
DGK_redactie:
Laatste bezoek was
3 uur, 2 minuten geleden.
Ze kunnen ook meelezen terwijl ze niet ingelogd zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze lezen op dit moment helaas niet mee, maar ik neem aan dat ze Sylvia het wel gunnen (hoop ik)
wil ik ook wetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:42 schreef itsme het volgende:
shit ze zijn nog niet eens weg.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de verhalen van BB en NB als ze terug komen en het aan de overige bewoners vertellen.
Nena en Huub?![]()
kan niet vaak genoer benadrukken hoe verdacht al deze uitjes zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:53 schreef Nicoss het volgende:
Ja, Sylvia is wel gecharmeerd van Bart, ietwat nerveus en lekker spontaan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geloof ik ook... Bij Huub had ze ook lol en veel lachen maar daar leek het op een soort verveeldheid. Hier is het meer een opgewonden, nerveus lachje. Ze vindt Bart meer dan leuk.
quote:
Mafse!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
OK, ik ga maffen. Hopelijk Sylvia nog niet..![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein, ws. staan ze net als iedereen op auto.logon als ze lezen dan zie je ook dat ze online zijn
Allemaal fallus symbolen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:58 schreef Mika25 het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van dat behang in de gameroom, ik probeer een logisch patroon te ontdekken, maar het is volgens mij zo`n escher-patroon...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "dr komt hier een mongool binnen dat kan bijna niet anders"
Dan is het echt saaiquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:58 schreef Mika25 het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van dat behang in de gameroom, ik probeer een logisch patroon te ontdekken, maar het is volgens mij zo`n escher-patroon...
Zeer goed en open gesprek iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een van die zeldzame keren dat Bart en Sylvia rustig praten...... meteen een leuk en open gesprek.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
Zei ze nou: ook niet de mijne?
Ja hoorde het ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
Zei ze nou: ook niet de mijne?
Dan houdt onze Syl toch misschien van vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |