Gerttttttttttttttttttttt: een ban graag ( ik werk alleen in de buitenlucht)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Klein zusje is een lekker klein amsterdams mokkel met dikke tieten die bij mij wel een keer in bed gaat belanden![]()
Is alleen maar afhankelijk van zijn testosterongehalte.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
We weten toch al een tijdje dat Brian "short van memory" is.![]()
Yvonne 2 ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gerttttttttttttttttttttt: een ban graag ( ik werk alleen in de buitenlucht)
Zit inmiddels met rode koontjes onder de tafelquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Nou, kleinzusje, als dit geen egoboost is vanavond.
Als de f*cking gieter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Oh my god, Brainles gaat straks af.
Heb echt medelijden met het jongquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Oh my god, Brainles gaat straks af.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit inmiddels met rode koontjes onder de tafel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Villalux het volgende:
is het wel vandaag?
neej, morgen om 01.00quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Villalux het volgende:
is het wel vandaag?
Kan het niet zo zijn, dat het stiekumpjes is afgezegd en dat ze die gasten de hele nacht laten rondlopen in de hoop dat ze worden opgehaald ?? Offfe Huub is hun chauffeur vanavond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is de beste opmerking.................................. "Oh, sorry, het is morgen"
Toen ie daarnet zo zenuwachtig voor de spiegel bezig was, gunde ik m ineens geen publieke afgang meer.quote:
En er is nog altijd de huis DJquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat het wel zal meevallen in de Zebra Lounge, het is toch een soort "amateur nacht" ? Dan zullen ze wel gewend zijn aan slechte wannabe-DJ's. En ik verwacht veel vrienden en familie van Brian en Bart, dus het zal allemaal wel meevallen...
Stop even met zusjequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Nou, kleinzusje, als dit geen egoboost is vanavond.
Daarom, die twee gaan echt wel vette lol hebben! Wie verwacht er dat je na 5 lessen een volleerd DJ bent?? Ze zijn gewoon een publiekstrekker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat het wel zal meevallen in de Zebra Lounge, het is toch een soort "amateur nacht" ? Dan zullen ze wel gewend zijn aan slechte wannabe-DJ's. En ik verwacht veel vrienden en familie van Brian en Bart, dus het zal allemaal wel meevallen...
Aangezien Brian ook denkt dat hij een geweldige dichter, zanger, gitaarmaster, minnaar is... bestaat de kans dat hij ook denkt dat hij de nieuwe Tiesto is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Daarom, die twee gaan echt wel vette lol hebben! Wie verwacht er dat je na 5 lessen een volleerd DJ bent?? Ze zijn gewoon een publiekstrekker.
Snap ik best, terwijl ie zelf niet eens hoeft te draaienquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Gigageil het volgende:
Bart loopt te IJsberen.....hij is bang dat ie afgaat.....![]()
Ik denk dat Nathanael ook wel kan ingrijpen anders......die zal er ook wel zijn .....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Daarom, die twee gaan echt wel vette lol hebben! Wie verwacht er dat je na 5 lessen een volleerd DJ bent?? Ze zijn gewoon een publiekstrekker.
Dat komt omdat die jongen niets spontaan kan doen.........alles moet eerst 4x in zijn hoofd gerepeteerd worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Gigageil het volgende:
Bart loopt te IJsberen.....hij is bang dat ie afgaat.....![]()
minuut of 20quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Miraaa het volgende:
Hoelang is het rijden vanuit Eemnes ( sorrie, maar ik heb geen idee waar dat gehucht ligt) naar Amsterdam.![]()
OMG, kun je je nog herinneren toen met die musical, hij vond dat hij de aangewezen persoon was om als representatieve van de gouden kooi te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat zelfvergenoegzame hoofd van Brian als hij die Zebra binnen komt lopen...ik zie het gewoon voor me...dat hoofd trekt hij namelijk ook steeds als hij hoort dat DGK publiciteit krijgt van diverse media![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, kun je je nog herinneren toen met die musical, hij vond dat hij de aangewezen persoon was om als representatieve van de gouden kooi te gaan.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef doesss het volgende:
Jut en Jul gaan op pad hoor, sjongejongejonge.![]()
Nee ?! Waarom loopt ie steeds te oefenen dan? Voor een DJ-carrière na DGK ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Snap ik best, terwijl ie zelf niet eens hoeft te draaien
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien Brian ook denkt dat hij een geweldige dichter, zanger, gitaarmaster, minnaar is... bestaat de kans dat hij ook denkt dat hij de nieuwe Tiesto is.
Vergeet niet alle ervaring die hij daar op kon doen als aanstormende acteur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, kun je je nog herinneren toen met die musical, hij vond dat hij de aangewezen persoon was om als representatieve van de gouden kooi te gaan.![]()
_inge_ , opeens krijg ik de gedachte dat jij een undercover DGK-er bent, non-stop-tegendraads en getolereerd door de fokkers om je eigen mening.... mmmm. Geeft niks hoor; dit is Fok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat komt omdat die jongen niets spontaan kan doen.........alles moet eerst 4x in zijn hoofd gerepeteerd worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |