Bedoel je Evaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Je kan het natuurlijk opvatten als: "wie is er zo dik als een olifant?"
nee, antwoord paul was niet fout. immers, op het dak zat ook een schietschijf, dus drie stuks klopte!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:06 schreef PM-girl het volgende:
Leuke aflevering!
Bij de liftenopdracht viel het me op dat volgens mij Eva (?) geen multiple choice vragen kreeg, (of in ieder geval zo gemonteerd), maar later kreeg ook Paul dat niet.
Ik dacht Inge, maar die is gezien door Paul met een fout antwoord dus valt af?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef evert het volgende:
[...]
inderdaad, wanneer gaat er wat gebeuren met het vrijstellingslijstje? of was juist de grap dat de meeste mensen Nadja geen vrijstelling gunden de reden dat zij hem wel kon verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:06 schreef faberic het volgende:
Tjongejonge, de meesten hier denken echt veel te moeilijk. Ik heb de mol allang ontmaskerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wel
Nu is alleen de vraag of die eerste vraag goed was... de hemelsbrede afstand... die kunnen wij ook niet weten, dus eigenlijk weten we helemaal niets.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef evert het volgende:
[..]
nee, antwoord paul was niet fout. immers, op het dak zat ook een schietschijf, dus drie stuks klopte!
Welke vraag had renate dan fout? Die met de stations klopte namelijk wel.. t was het 2e station als je het startstation meerekent.. en de andere 2 keuzes lagen helemaal niet op t trajectquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Inge vond ik op dat vlot te actief, (de ton van de oever pakken, dat doe je niet als mol lijkt mij) maar is wel opvallend onopvallend in het spel. Maar bij de liftopdracht is zij 2x gezien, door Renate, die sowieso een vraag fout had en door Paul waarvan we alleen niet weten of vraag 1 goed was.. Dus of dat liftspel was gewoon een mindfuck met ook de mol als je foute antwoorden had of de 1e vraag van Paul is fout beantwoord.
Ze liepen rond bij tempels en heilige huisjes.. in thailand wordt je geacht je schouders en voeten te bedekken, dus daarom had ze een sjaal om. Als je die niet zelf hebt, hebben ze altijd wel een aantal lekkere frisse sjaals voor je klaar liggen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoe kan het dat Eva als enige een sjaal droeg gisteren bij het foto nemen? Wist zij dat deze opdracht eraan kwam? Zij had zo de mogelijkheid om de pot weer te vullen, wat haar een soort "held" maakt, en de mol is graag de held. Wat denken jullie hiervan?
Hmm ja, was even in de war met een ander. Maar volgens mij heeft ze 3 keer gegokt. Zeker bij de 2equote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:15 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Welke vraag had renate dan fout? Die met de stations klopte namelijk wel.. t was het 2e station als je het startstation meerekent.. en de andere 2 keuzes lagen helemaal niet op t traject
Dick zat al de hele tijd op Renate. Toen hij Renate zag met de opdracht met de liften, zei hij in de bus ook, dat hij erg was opgeschoten met die opdracht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef TNA het volgende:Dick Jol riep iets dat Renate in een bepaalde situatie erg verdacht was, maar daarna kapten ze de tekst af. Ik verwacht dat 'ie iets zei als: "Ik vond Renate erg verdacht bij de opdracht van vandaag - maar dat was alleen toen, over het algemeen is Eva veel verdachter". Ik denk dan ook dat Dick Jol juist niet op Renate heeft gestemd.
Niet bekend, de laatste vraag was hoe ver ze hadden gelopen in Chinatown en dat is dus een gokvraag. Is destijds ook niet in de uitzending vermeld volgens mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Had Dick trouwens alle vragen goed in de lift?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaat hier ook nog iemand naar die SMS Zoektocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |