abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46160224
Als Eva het al is heeft ze het wel erg goed gedaan. Ik heb haar eigenlijk nooit verdacht, vaak juist zelfs gedacht dat zij het totaal niet is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:46:15 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46160286
De enige die ik tot nu toe nog niet verdacht had, was Inge, mede daarom vind ik haar nu verdacht
pi_46160329
Inge zie je eigenlijk nooit, positief of negatief. Daarom vond ik haar ook wel verdacht. Ze is mijn eerste kandidate. Eva kan ik eigenlijk nog niet geloven.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:03:23 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46160825
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Je kan het natuurlijk opvatten als: "wie is er zo dik als een olifant?"

Bedoel je Eva
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:15:47 #130
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46161194
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:06 schreef PM-girl het volgende:
Leuke aflevering!

Bij de liftenopdracht viel het me op dat volgens mij Eva (?) geen multiple choice vragen kreeg, (of in ieder geval zo gemonteerd), maar later kreeg ook Paul dat niet.

Ik dacht Inge, maar die is gezien door Paul met een fout antwoord dus valt af?
nee, antwoord paul was niet fout. immers, op het dak zat ook een schietschijf, dus drie stuks klopte!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:22:27 #131
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46161351
Van 'Het jaar Van De Olifant' verschijnen de eerste twee boekjes in april 2007.

---
geschreven door Urbanus..... een Belg......
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:33:16 #132
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_46161568
van de weblog van paul rabbering:
Jol niet de mol Hoe heette dat spelletje met die gekleurde pinnetjes ook alweer? O ja... Mastermind.
Had ik me dat tijdens de opdracht in de jungle gerealiseerd dan had dat wellicht 5.000 euro opgeleverd. Helaas, ik dacht er niet aan. Net als de anderen trouwens. Bij deze gooi ik het op de pittige tocht die we afgelegd hadden. Ja, ik zat in de zwakke groep, maar om de tocht nou makkelijk te noemen bij 35 graden...

We zaten is ons hoofd met het lijstje van wie het minst een vrijstelling verdiende. Hadden we daar maar later aan gedacht. Gelukkig was daar Eva. Die heeft in haar eentje de opdracht voltooid. Ze fotografeerde Nadja en daarmee werd er toch geld verdiend.

De meest interessante opdracht was die met de lift. Drie vragen goed beantwoorden zorgt ervoor dat je de mol ziet. Maar Wie is de Mol is geen kennisquiz. Dat werd me gelijk duidelijk bij de eerste vraag. Hoe kon ik nou weten wat de hemelsbrede afstand was bij de jungle opdracht? De vraag over de buggy’s was ook niet aan mij besteed. Twee van de drie vragen gokken.... Tja. Toch gonsde het door m’n hoofd. Heb ik de mol gezien of niet?

Volgende week sta ik aan het roer
----

inderdaad, wanneer gaat er wat gebeuren met het vrijstellingslijstje? of was juist de grap dat de meeste mensen Nadja geen vrijstelling gunden de reden dat zij hem wel kon verdienen?
pi_46162514
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef evert het volgende:
[...]
inderdaad, wanneer gaat er wat gebeuren met het vrijstellingslijstje? of was juist de grap dat de meeste mensen Nadja geen vrijstelling gunden de reden dat zij hem wel kon verdienen?
Die lijstjes hadden te maken met de foto-opdracht, volgensmij kon Nadja doordat zij bovenaan stond als ´minst-gegunde´ door die foto´s 3 jokers winnen ofzoiets..
pi_46165043
Nou, ik weet het deze serie helemaal niet. Ik neig nu naar Inge en Eva. Maar het zou net zo goed Renate kunnen zijn. Nadja, is veel te opzichtig en probeert de andere kandidaten in verwarring te brengen.

En Paul, lastig, ik vind het vreemd dat hij zijn eigen aanwijzigingen geeft en zijn weblog zo bijhoud. Is het in overleg met het productieteam omdat hij de mol is. Komt het uit zichzelf? Zitten er aanwijzingen in zijn weblog? Ik weet het gewoon niet.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:06:16 #135
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_46166610
Tjongejonge, de meesten hier denken echt veel te moeilijk. Ik heb de mol allang ontmaskerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:20:31 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_46166830
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:06 schreef faberic het volgende:
Tjongejonge, de meesten hier denken echt veel te moeilijk. Ik heb de mol allang ontmaskerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu wel
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 11:28:31 #137
42184 crew  DaMart
pi_46167003
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef evert het volgende:

[..]

nee, antwoord paul was niet fout. immers, op het dak zat ook een schietschijf, dus drie stuks klopte!
Nu is alleen de vraag of die eerste vraag goed was... de hemelsbrede afstand... die kunnen wij ook niet weten, dus eigenlijk weten we helemaal niets.
pi_46167037
Gaat hier ook nog iemand naar die SMS Zoektocht?
pi_46167394
Die opdracht met foto's trouwens. Eva deed al de hele tijd haar hand voor de foto's die Nadja probeerde te maken en droeg opeens een zwarte sjaal, want ja het is daar ook zo koud . Maar dat deed ze al terwijl ze eerst nog helemaal niet besefte dat Nadja de foto's maakte want ze bleven nog aardig lang met z'n 2-en in het spel. Nu heeft ze wel weer geld in de pot gekregen maaar heef ze wel voorkomen dat die Nadja wederom enkele jokers kreeg, die jokers heeft de mol liever ook niet aangezien ze er al zoveel heeft. Genoeg cadeautjes? Minder verdacht makingen en er zit toch nog weinig geld in de pot.. En volgens mij had Nadja alle antwoorden goed als je die aanwizjing van de radio erbij pakt.

Paul kan ik nog steeds niet geloven dat hij het kan zijn. We hebben zijn rode schrm gezien en hij kon er 2 keer uit hebben gelegen (niet 3 molboekjes, niet iemand op hem geboden tijdens veiling). Dick heeft zeer duidelijk gemaakt dat hij vol voor Renate ging en nu ligt hij eruit. Zo slecht zal hij toch niet zijn met die test invullen .
Nadja is gewoon te opvallend als mol zijnde, het zou echt slecht voor het programma zijn mocht zij uiteindelijk wel de mol zijn, dan hadden ze bij haar toch wel een soort van Paul actie gedaan, zo'n schijnbeweging.
En Inge vond ik op dat vlot te actief, (de ton van de oever pakken, dat doe je niet als mol lijkt mij) maar is wel opvallend onopvallend in het spel . Maar bij de liftopdracht is zij 2x gezien, door Renate, die sowieso een vraag fout had en door Paul waarvan we alleen niet weten of vraag 1 goed was.. Dus of dat liftspel was gewoon een mindfuck met ook de mol als je foute antwoorden had of de 1e vraag van Paul is fout beantwoord.

Dick moet trouwens nog rood worden in de OP .
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 11:54:39 #140
42184 crew  DaMart
pi_46167614
Vergeet niet dat de mol zelf ook al die vragen heeft beantwoord en iemand gezien heeft bij de lift. En de mol, volgens mij Nadja, kan dan alle vragen goed gehad hebben, maar heeft toch niet de mol gezien. Degene die voor de lift werd gezet, Eva, echter wel, al zal zij denken dat Nadja een of meer vragen fout had, omdat Eva van zichzelf weet de mol niet te zijn.
pi_46168126
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

En Inge vond ik op dat vlot te actief, (de ton van de oever pakken, dat doe je niet als mol lijkt mij) maar is wel opvallend onopvallend in het spel . Maar bij de liftopdracht is zij 2x gezien, door Renate, die sowieso een vraag fout had en door Paul waarvan we alleen niet weten of vraag 1 goed was.. Dus of dat liftspel was gewoon een mindfuck met ook de mol als je foute antwoorden had of de 1e vraag van Paul is fout beantwoord.
Welke vraag had renate dan fout? Die met de stations klopte namelijk wel.. t was het 2e station als je het startstation meerekent.. en de andere 2 keuzes lagen helemaal niet op t traject
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:18:14 #142
139330 TNA
For the stars that shine
pi_46168213
  • Je kan vaak tijdens de executie al zien wie eruit gaat; de kandidaat van wie de keuze niet bekend wordt gemaakt.

• Dick Jol riep iets dat Renate in een bepaalde situatie erg verdacht was, maar daarna kapten ze de tekst af. Ik verwacht dat 'ie iets zei als: "Ik vond Renate erg verdacht bij de opdracht van vandaag - maar dat was alleen toen, over het algemeen is Eva veel verdachter". Ik denk dan ook dat Dick Jol juist niet op Renate heeft gestemd.

• Liftopdracht: foute antwoorden betekenen niet automatisch dat je de mol niet ziet.

• Conclusie: weer een uitzending vol stof voor speculaties terwijl niemand het echt weet Maar ik denk dat het Renate is.
  •   zaterdag 10 februari 2007 @ 12:30:06 #143
    138781 faberic
    Ik snap er niks van
    pi_46168554
    Als inge ipenburg het is eet ik mijn sok op. Die is echt zó niet een mol.
    - Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
    - You can say that again
    pi_46168592
    Ik hoop op iedereen behalve Nadja. Dat zou na vorige jaar, wederom een deceptie zijn.
      zaterdag 10 februari 2007 @ 12:41:54 #145
    50705 Here2Stay
    Dive now, work later
    pi_46168900
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:

Hoe kan het dat Eva als enige een sjaal droeg gisteren bij het foto nemen? Wist zij dat deze opdracht eraan kwam? Zij had zo de mogelijkheid om de pot weer te vullen, wat haar een soort "held" maakt, en de mol is graag de held. Wat denken jullie hiervan?
    Ze liepen rond bij tempels en heilige huisjes.. in thailand wordt je geacht je schouders en voeten te bedekken, dus daarom had ze een sjaal om. Als je die niet zelf hebt, hebben ze altijd wel een aantal lekkere frisse sjaals voor je klaar liggen...

Voor mij is Inge de mol. Kan me goed voorstellen dat Renate en Paul de vragen goed beantwoord hebben en dan die hint uit aflevering 1 of 2... waar een thaise moest zeggen 'geef karel de hand' en er gewoon Inge te lezen viel van boven naar onder.......... gecombineerd met het gegeven dat ze die abseilopdracht uit ging breiden terwijl te verwachten viel dat sommigen niet zouden gaan... Yes, ik geniet weer dit seizoen!
    In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
    pi_46169049
    Die abseilopdracht is nog de grootste aanwijzing inderdaad, vanaf daar is Inge echt mijn mol. Natuurlijk gingen er mensen niet naar beneden, dat heeft ze geweten...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_46169055
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 12:15 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Welke vraag had renate dan fout? Die met de stations klopte namelijk wel.. t was het 2e station als je het startstation meerekent.. en de andere 2 keuzes lagen helemaal niet op t traject
    Hmm ja, was even in de war met een ander. Maar volgens mij heeft ze 3 keer gegokt. Zeker bij de 2e . Mijn theorie, wat doe je .
    pi_46170897
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef TNA het volgende:

• Dick Jol riep iets dat Renate in een bepaalde situatie erg verdacht was, maar daarna kapten ze de tekst af. Ik verwacht dat 'ie iets zei als: "Ik vond Renate erg verdacht bij de opdracht van vandaag - maar dat was alleen toen, over het algemeen is Eva veel verdachter". Ik denk dan ook dat Dick Jol juist niet op Renate heeft gestemd.
  • Dick zat al de hele tijd op Renate. Toen hij Renate zag met de opdracht met de liften, zei hij in de bus ook, dat hij erg was opgeschoten met die opdracht.

Had Dick trouwens alle vragen goed in de lift?
    pi_46172311
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 13:57 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Had Dick trouwens alle vragen goed in de lift?
    Niet bekend, de laatste vraag was hoe ver ze hadden gelopen in Chinatown en dat is dus een gokvraag. Is destijds ook niet in de uitzending vermeld volgens mij.
    A mind with a heart of it's own
    pi_46172545
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Gaat hier ook nog iemand naar die SMS Zoektocht?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')