Idd, lollig menquote:Op zondag 11 februari 2007 03:52 schreef MaxMark het volgende:
Er stond vandaag een heel stuk over die gast in de krant. Vele inwoners van Drenthe (en vooral Langelo) zijn kwaad op hem, omdat zich zo heeft gedragen
Welke krant was dat? Is er op internet nog iets van te vinden? Ben wel benieuwd naar wat er verder in staat.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:52 schreef MaxMark het volgende:
Er stond vandaag een heel stuk over die gast in de krant. Vele inwoners van Drenthe (en vooral Langelo) zijn kwaad op hem, omdat zich zo heeft gedragen
de langeloderquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Welke krant was dat? Is er op internet nog iets van te vinden? Ben wel benieuwd naar wat er verder in staat.
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/article1475752.ecequote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Welke krant was dat? Is er op internet nog iets van te vinden? Ben wel benieuwd naar wat er verder in staat.
quote:Meer in de papieren versie van Dagblad van het Noorden van zaterdag.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:29 schreef retteketet het volgende:
Hoe hij thuiskwam na zijn belevenissen...
"Was't leuk jong?"
"Joa." *loopt zonder verder een stom woord uit te brengen verder naar zijn trekker*
Alles wat in het westen en zuiden ligt van het land, dient bezaaid te worden met kankerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef dlebrok het volgende:
Was een Drent toch?idd een kutboer, alles wat boven de rivieren ligt dient met af te stoten.
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Bedenk wel dat het met de rest van het land ook is afgelopen, want al het geld dat in het westen verdiend wordt moet in de bodemloze put van provincies, als Drente, Groningen en Friesland gestopt te worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alles wat in het westen en zuiden ligt van het land, dient bezaaid te worden met kanker
Nee hoor, groningen heeft het goed voor elkaar, vooral de stad. Beter dan die 80% allochtonen in de randsteden, waar veel werkloosheid heerst.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Bedenk wel dat het met de rest van het land ook is afgelopen, want al het geld dat in het westen verdiend wordt moet in de bodemloze put van provincies, als Drente, Groningen en Friesland gestopt te worden.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee hoor, groningen heeft het goed voor elkaar, vooral de stad. Beter dan die 80% allochtonen in de randsteden, waar veel werkloosheid heerst.
Werkeloosheid in Amsterdam?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee hoor, groningen heeft het goed voor elkaar, vooral de stad. Beter dan die 80% allochtonen in de randsteden, waar veel werkloosheid heerst.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
sprak slechter Nederlands als die asielzoeker,
ik vraag wel ff aan mijn moeder of ze dat stukje bewaart, lees ik hem wel ff als ik volgende week thuis benquote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/article1475752.ece
Maar daar staat weinig info.
[..]
klopt, en friesland hoeft er iig niet bij, eerste tijd kunnen we het wel volhouden met gas en dan de economie maar ergens anders op basserenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij heeft wel potentie om er een te worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef postmortum het volgende:
zeg wodt dit de nieuw kees?
Boh he toensjus gek!quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is hier een heel normaal begrip. maar goed in de kleine dorpen is juist weer heel veel inteelt.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:55 schreef TeenWolf het volgende:
BOER: "we hebben veel last van import!"
PRESENTATOR: "import?"
BOER: "ja mensen uit het westen" (westen van nederland)
Dit programma is wel natuurlijk hartstikke subjectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef Zeurberus het volgende:
Leuke aflevering![]()
Toch ben ik van mening dat het andersom precies zo kan. Je kan ook een autochtoon vinden die heel open is en zich makkelijk aanpast binnen een nieuw gezin en een allochtoon die niets wilt weten van het nieuwe gezin.
Dat viel mij ook al op, alhoewel ik die boer best wel kan verstaan. Maar ik ben dan ook een Drentquote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef Skv het volgende:
Typisch ook dat ze die debiele kutboer wél ondertitelen en die Iraniër niet
Ik versta ze beiden wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, alhoewel ik die boer best wel kan verstaan. Maar ik ben dan ook een Drent![]()
Idd, hier ook. Ik herkende zelfs woorden van die Drenth die ik soms wel eens uitkraamquote:
Wat lopen sommige mensen (ja daar ga ik ten onderquote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
Iedereen kan die Drent wel verstaan, alleen 't is wat makkelijker te volgen met subs.
Kunnen ze wel, willen ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat lopen sommige mensen (ja daar ga ik ten onder) uit 'het westen' te zeiken dat ze provinciaaltjes niet eens kunnen verstaan
En ze vonden de opmerking raar dat die Rolf de asielzoekers die de weg vragen niet gaat helpen. "Ja ik weet dat ze de weg vragen, maar ik 'versta ze gewoon niet'" Dat is toch gewoon hetzelfde?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:21 schreef El_Rolando het volgende:
''In mijn blote komt kan ik toch ook een ei bakken''!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |