Ja ach, je bent jong en je wilt wat. Maar wat? Want er is helemaal niks te doen op het Noordelijke platteland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en Drenthe ja, zo nu en dan zijn er groepen die zo zijn, zo ook bij mij in de buurt (voor de kenners, oud dorp)![]()
ik scheer nooit alles over 1 kam zegt ie dan.. uhuquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, want in Twente zelf wonen nog amper van die minder bedeelde boeren met bomberjackies aan. De laatste van dat soort die ik ben tegen gekomen leefden inderdaad in het Noorden. In friesland wel te verstaan.![]()
Valt mee. In Enschede, Hengelo, Almelo en Oldenzaal kom je ze in ieder geval niet meer tegen. Misschien in die laffe hillbilly plaatsjes met 200 inwoners.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef jovink het volgende:
[..]
ik scheer nooit alles over 1 kam zegt ie dan.. uhu
Bullshit dat in twente nog amper van je blablab wonen wonen dr nog zat. Nostalgie.
Nee duhh, dat is ook heel het probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef ChrisFO het volgende:
Wat ik me afvraag hoe kan die gast een hekel hebben aan azielzoekers/buitenlanders, terwijl er waarschijnlijk geen 1 bij hem in de buurt woont.![]()
quote:Gevolgd door een camera.. Leuk?
De eerste dagen ging het wel redelijk, maar daarna werd ik er een beetje zat van. Vooral als je een bepaalde opmerking moest maken zoals zij het wilden
Laten we hopen dat die gast nooit een hotel gaat runnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:21 schreef El_Rolando het volgende:
''In mijn blote komt kan ik toch ook een ei bakken''!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:46 schreef vanBoeschoten het volgende:
whehe tvp voor vanavond onder het eten !
OP lezen is zooo 2006. Ik begrijp daarom dat je het niet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:21 schreef Zeitgeist het volgende:
Volgens mij heb ik een zeer vermakelijke uitzending gemist. Linkjes naar een online versie?
Ik wilde nog iets gaan zeggen, maar dit is genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef SlideAway het volgende:
Deze sukkel is het perfecte voorbeeld van de gedachte dat de meest bekrompen, domme, xenofobe, homofobe enz enz mensen voortkomen uit een te beschermde omgeving. Wat een #1 loser.
Ze woonden al anderhalf jaar in Nederland. Het is niet zo dat ze pas sinds 1 maand Nederlands spreekt... Ze heeft slechts 1 maand les.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets gaan zeggen, maar dit is genoeg
Bekrompen Drenthenaren![]()
Edit: Dat die moeder al zo goed Nederlands kan na een maand, damn. Nederlands is toch een van de moeilijkste talen om te leren.
aha, dan heb ik geen benul of het goed of slecht is..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze woonden al anderhalf jaar in Nederland. Het is niet zo dat ze pas sinds 1 maand Nederlands spreekt... Ze heeft slechts 1 maand les.
Kleine zusje zal wel vroeg gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Noodly het volgende:
Wat een bekrompen...
"Ik versta wel Engels, maar niet in Nederland"![]()
En waarom fluistert hij in de camera?![]()
ach ja het was laat. had er overheen gelezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
OP lezen is zooo 2006. Ik begrijp daarom dat je het niet hebt gedaan.
Sinds wanneer zijn mensen uit Drenthe Tukkers?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef Reemy het volgende:
heb het gister ook gezien. ben zelf op 100 meter na geen tukker, maar echt reclame maakt hij idd niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |