Oops!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Even gegoogled: Langelo -> Drenthe idd. Maar goed. Is net zoiets gaars als een Tukker.
Moet eens even fragmenten van deze aflevering zien te fixen. Je lacht je krom om hoe lomp mensen kunnen zijn
Ja idd dat geboer van die gast de hele tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Alchemila het volgende:
Ik heb het ook gezien.
En de hele tijd vies boeren aan tafel en zeuren om zijn bier. Zeuren dat hij die moeder niet kon verstaan, zeuren over dat restaurant waar hij heen ging, de muziek. Nederlanders zijn echt goed in zeuren!
Maar die andere, dat was wel echt een model-allochtoon..
Tukkers, Drenthen. Ze praten allemaal hetzelfde en zijn net zo lomp.quote:
Ligt eraan... Tukkers die gewoon in de stad wonen... Enschede, Hengelo, Almelo enzo... Hebben niks met trekkers brommers, jovink...maar het zal dus wel zon extreme boer zijn geweest...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tukkers, Drenthen. Ze praten allemaal hetzelfde en zijn net zo lomp.
Ik dacht dat ze meer van Mooi Wark hielden in Drenthequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
Ik zeg effe een stukje net,![]()
Zat ie zo met die vrouw aan de koffie, oja dus je ken net zo goed nederlands. Ja ik pas 2 maanden leren.
O na dan ken je al goed nederlands praeten haor. Ik schrijven nederlands beter. O naw dan gaen we schraive![]()
Stinkboer![]()
En alles van Normaal, dan heb je bij je geboorte ook een flinke zuurstof tekort mee gekregen.
Oh jah, de treinquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja idd dat geboer van die gast de hele tijd
En met de trein reizen was niks voor hem, hij ging liever met de trekker![]()
Had die eikel een kaartje eerste klas gekocht omdat ie niet wist hoe dat apparaat werkte. Zegt de conducteur: Je mag in de 1e klasse zitten hoor, je kaartje is 10 euro te duur als je hier blijft zitten (zat 2e klas).
Zegt hij: Oh ik zit hier goed
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Oh jah, de trein![]()
"En als je dan verkeerd zit, kan je niet zomaar uitstappen en omdraaien, zoals op de brommert."
En hij wilde ook niet meevoetballen met asielzoekers, hij ging liever bier drinken.
Narrowminded is an understatement!
Marre was de persoon in kwestie niet van Drenthse kom af?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Jasza het volgende:
Die gast zou ik echt een keer op ze bek willen slaan:
Ik lijk wel een mongool
Ja, dat ben je ook kneusje
Groningse kutboer
Hij was voor FC Groningenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:58 schreef jovink het volgende:
[..]
Marre was de persoon in kwestie niet van Drenthse kom af?
Een tukker voor FCG is geen tukker. Iemand een filmpje? Ik wil die kenker mongool dolgraag terug zien.quote:
door wat voor groep was jij ook alweer in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een tukker voor FCG is geen tukker. Iemand een filmpje? Ik wil die kenker mongool dolgraag terug zien.![]()
Zullen we even voorop stellen dat er in omgeving Apeldoorn meer boeren wonen dan in Twente. Twente is namelijk op de randstad na het drukst bewoonde gebied van Nederland.quote:
Staat dat niet geheel los van een bekrompen boeren nazi?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:02 schreef jovink het volgende:
[..]
door wat voor groep was jij ook alweer in elkaar geslagen?![]()
Het gaat er om dat je alles over 1 kam scheertquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Staat dat niet geheel los van een bekrompen boeren nazi?![]()
Dat doe ik dus absoluut niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef jovink het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je alles over 1 kam scheert![]()
Het was dus helemaal geen gast uit Twente?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:
Het was een Drenth achter Roden en Assen die in Roden naar de kroeg gaat en FC Groningen fan is.
Oh, en er is niets mis met Groningers![]()
C 'est correctquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:21 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het was dus helemaal geen gast uit Twente?
Ik wil net zeggen, want in Twente zelf wonen nog amper van die minder bedeelde boeren met bomberjackies aan. De laatste van dat soort die ik ben tegen gekomen leefden inderdaad in het Noorden. In friesland wel te verstaan.quote:
Ja, en Drenthe ja, zo nu en dan zijn er groepen die zo zijn, zo ook bij mij in de buurt (voor de kenners, oud dorp)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, want in Twente zelf wonen nog amper van die minder bedeelde boeren met bomberjackies aan. De laatste van dat soort die ik ben tegen gekomen leefden inderdaad in het Noorden. In friesland wel te verstaan.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |