Nogal jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Was.
De laatste jaren leek haar gezicht heel anders.
ik denk dat die kerel dr vermoord heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Doodsoorzaak blijkt nog niet duidelijk volgens persconferentie
Ja, al is het maar passief door haar toegang tot die drugs te garanderen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik denk dat die kerel dr vermoord heeft
Is dat jouw toevoeging op Wiki?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Het staat ook al op wikipedia
http://ourworld.compuserve.nl/hellerserver/ANS.PNG
Het hoofdnieuws is dat fans van Jan Smit niet naar zn concert konden door de sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen in Shownieuws op SBS6...
Vandaag geen opgegeten kat in een boom dan?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het hoofdnieuws is dat fans van Jan Smit niet naar zn concert konden door de sneeuw
quote:Anna Nicole Smith is dead, the apparent victim of a drug overdose, multiple sources confirm exclusively to PerezHilton.com.
Logisch, een gemiddelde Nederlander heeft waarschijnlijk nog nooit van Anna Nicole Smith gehoord...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het hoofdnieuws is dat fans van Jan Smit niet naar zn concert konden door de sneeuw
Bij mijn vader ging pas een bel rinkelen toen ik zei "Die blonde met die dikke tieten"quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Logisch, een gemiddelde Nederlander heeft waarschijnlijk nog nooit van Anna Nicole Smith gehoord...
Nou, één of andere Nederlandse voorspeller had wel voorspeld dat een bekendheid in februari dood zou gaan, incredible isn't it?!quote:
Is ze ooit bij Villa Felderhof geweestquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Komt er een aangepaste programmering op 1, met oude beelden van Ivo Niehe op bezoek bij Smit enzo?
En geen reclame op de radio morgen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Komt er een aangepaste programmering op 1, met oude beelden van Ivo Niehe op bezoek bij Smit enzo?
Wat heerlijk toch dat er altijd mensen zijn die zich vrolijk maken over mensen die veel te jong het loodje leggenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ze ooit bij Villa Felderhof geweest![]()
Ik kon zijn persoonlijke mening niet uit zijn posting halen heur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heerlijk toch dat er altijd mensen zijn die zich vrolijk maken over mensen die veel te jong het loodje leggen![]()
Profiteur was het, ik uit met aversie tegen dat gedrocht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heerlijk toch dat er altijd mensen zijn die zich vrolijk maken over mensen die veel te jong het loodje leggen![]()
Was dat haar ventquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
In gelukkiger tijden.
Hij had miljarden... paar maanden later was ie doodquote:
Ik las jouw Sig alsquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die heeft ze in één jaar doodgeneukt
Nee, eerder Britney of lindsay lohan. Paris is gek genoeg nog wel de helderste van de 3. Linsay zit nu in rehab en Britney doet er alles aan om de voogdij van haar kinderen kwijt te raken door elke avond te stappen en er onder invloed uit te zien.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kon zijn persoonlijke mening niet uit zijn posting halen heur.
Precies. Daarom stond er ook maar één keer jongquote:Beidewaj Einstein Cruijff junior, jonge mensen overlijden altijd veel te jong
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik las jouw Sig als
"DON'T DRINK WATER! FIRST HAVE SEX IN IT!"
Paar keer over nagedacht, ik dacht ik zal hem wel niet snappen
maar dat even terzijde
Het is een celeb die een tragisch leven leidde en jong overlijdt.... genoeg ingrediënten voor de Amerikanen lijkt me zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Het verbaast me toch wel dat CNN dit zo'n belangrijk nieuws vindt. Een speciale uitzending, alleen maar over Anna Nicole Smith...
Ja inderdaad, je kan ook overdrijven. Maar goed, dan blijven de kijkers toch hangen want men wil ge-entertained worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Het verbaast me toch wel dat CNN dit zo'n belangrijk nieuws vindt. Een speciale uitzending, alleen maar over Anna Nicole Smith...
Hm, ik las eerder op de pagina een posting van TheVulture en die verwarde ik ook met die van jou....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Precies. Daarom stond er ook maar één keer jong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |