Jah, gaat ze vast wel lukken..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Mja, daarom jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen.Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
![]()
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, gaat ze vast wel lukken..
Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad![]()
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..
Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakJa, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...
Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, in New York viel het nog mee.
O ja.. die vergat ik....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!quote:
Was er ook wat te neuken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
In South Beach? Halloquote:
Anders jij wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In South Beach? HalloGenoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???
Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!quote:
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Oh.. dan New Orleans!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).
Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |