abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:08:58 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46119755
Vervolg op: [HOMO] #1859 En wie mocht er weer afsluiten!?

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46119781
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Huh!?
pi_46119797
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen. Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
Mja, daarom ja
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:13:13 #4
71919 wonderer
pi_46119875
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_46120082
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:21:19 #6
71919 wonderer
pi_46120162
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
pi_46120318
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..

Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:30:28 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120550
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, in New York viel het nog mee.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46120669
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:36:01 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120773
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
L'Amour menaçant:
pi_46120858
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
Was er ook wat te neuken?
Huh!?
pi_46120871
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Waarom ken ik jou niet ergens van?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:31 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Was er ook wat te neuken?
In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:41 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Anders jij wel!
L'Amour menaçant:
pi_46120964
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Huh!?
pi_46121044
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Huh!?
pi_46121129
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:48:00 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121204
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
L'Amour menaçant:
pi_46121235
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Anders jij wel!
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:09 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121251
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.

The boy who cried wolf = The KNMI who cried weather-alert!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:33 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121275
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:

[..]

Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
L'Amour menaçant:
pi_46121321
Ik heb trouwens mun keuken oranje geverfd! WAT!?!?! Mja... o-ranje. En niet zomaar oranje maar gewoon oranje oranje! En uhm... inderdaad... het is ver-schrik-ke-lijk! Normaal gaat zoiets toch na een dag ofzo wel wennen... maar het zit er nou al drie dagen op en ik voel me nog steeds een vreemde in mun eigen keuken!
pi_46121347
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!
pi_46121511
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
Oh.. dan New Orleans!
Huh!?
pi_46121551
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')