.... ik kijk liever nog naar het kralenrijgen van Sylquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga koken...... dat gezeik van die drie
he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zei net even snel dat Sylvia hem links-rechts heeft gekregen 2 avonden terug (toen Bart en Syl naar de gameroom moesten en Stijn daar bij kwam)
Bart is achter bij de redactie (Ws. met Stijn/Frans aan het praten)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
.... ik kijk liever nog naar het kralenrijgen van Syl
Waar is Bart eigenlijk?
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.quote:
Het is een beetje 'Gorrillas in the snow"quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
kijk ze eens tv maken
okay thanx!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is achter bij de redactie (Ws. met Stijn/Frans aan het praten)
waarom? ze doen toch niks....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
kijk ze eens tv maken
Dat was nu net het probleemquote:
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeldquote:
Niks van meegekregen anders......volgens mij gingen ze gewoon verveeld (van elkaar?) in de gameroom zitten en werd er bijna niks gezegd......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |