en Brian liegt er op los dat Bart zich niet druk moet maken want hij was bloedserieus met Nat over het weg stemmen van Bart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Bart zegt tegen Brian wat Michel tegen hem zei.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Het enthousiasme van Bart kent geen grenzen bij het zien van de nieuwe armband van Amanda.........."heel leuk" ....................
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef noekje het volgende:
Brian: look me in the eye
Ik vind het niet erg dat Michel het heeft gezegd.
Brian had het in een brief gelezen.
goed gedaan DGK! Dat hadden jullie niet zwart kunnen maken? Dit maakt het spel kapot.
Of Brian zegt dat hij het gelezen heeft in een brief....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef elsie het volgende:
[..]
nou idd dit soort dingen vind ik dus echt flauw![]()
Hij is een echte linkmiechel, die zijn toch echt het gevaarlijkst, op een ander niveau heten ze spindoctors, iets te veel eer mischien voor bry, maar hij zal iedereen vrolijk lachend toeliegen......quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef elsie het volgende:
[..]
en Brian liegt er op los dat Bart zich niet druk moet maken want hij was bloedserieus met Nat over het weg stemmen van Bart.
Het leidt juist tot confrontaties, alleen maar leuk als Brian er achter komt dat Bart dus ook niet open is geweest naar hem toe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:29 schreef elsie het volgende:
[..]
nou idd dit soort dingen vind ik dus echt flauw![]()
Ik geloof echt dat Bart en Brian elkaar er voorlopig niet uit willen hebben!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
Bart is bang dat de nieuwe mensen het hen moeilijk gaan maken.
Heeft Brian inmiddels al wel gezegd dat hij Bart er in wil houden?
hoe is Bart dan niet open geweest naar Brian toe ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het leidt juist tot confrontaties, alleen maar leuk als Brian er achter komt dat Bart dus ook niet open is geweest naar hem toe.
Yvonne zakt in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
En weer de tieten van Yvonne in beeld
echt nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb al tijden het idee dat Syl pot is, denken meer mensen dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |