hoe is Bart dan niet open geweest naar Brian toe ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het leidt juist tot confrontaties, alleen maar leuk als Brian er achter komt dat Bart dus ook niet open is geweest naar hem toe.
Yvonne zakt in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
En weer de tieten van Yvonne in beeld
echt nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb al tijden het idee dat Syl pot is, denken meer mensen dat?
Manne kom op nou, ze heeft bv ook met huubje gezoend, als ie paar jaar ouder was geweest, hadden ze gewoon het dekbed laten bewegen zoals nataaas dat zo mooi kan zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef agter het volgende:
Ja, ik denk dat Syl in de vrouwenliefde zit.
Ook al gaat hij bagger draaien... Het is onmogelijk dat die twee geen lol gaan hebben!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Sporti het volgende:
Wat denken jullie hoe het gaat aflopen voor Brodda Brian in de Zebra vanavond?
Dat wordt flink proppen dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia doet haar best Amanda "in haar zaak te doen" (Franse uitdrukking).
weet ik veelquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef StunningCunt het volgende:
hoe zit het met de Nena chat ?
ikke ben vrouw...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Manne kom op nou, ze heeft bv ook met huubje gezoend, als ie paar jaar ouder was geweest, hadden ze gewoon het dekbed laten bewegen zoals nataaas dat zo mooi kan zeggen
voor haar zaak te winnen, is ook nederlandsquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia doet haar best Amanda "in haar zaak te doen" (Franse uitdrukking).
Bart & Brian gaan zometeen lekker uitpraten en Bart gaat hem helemaal geloven!![]()
![]()
![]()
Ik zie dat danny er al 45 min niet is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:35 schreef StunningCunt het volgende:
hoe zit het met de Nena chat ?
ik geloof Bart wel daarin maar Brian echt niet meer ......quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat Bart en Brian elkaar er voorlopig niet uit willen hebben!
Michel dacht van wel omdat Brian dat in een gesprek met Natasia zei. Hallo, tegen Natasia.......
. Ignorance
Hopelijk is DGK_redactie dan zo slim om Brian nooit meer post te geven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef Ceessie het volgende:
Brain was zo slim zijn post onder de zonnebank te houden zodat hij door het zwart heen kon kijken
ok, misschien wordt ik hier te oud voor.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
ikke ben vrouw...
Maar zoenen met mannen doen veel vrouwen die van vrouwen houden ook hoor!
En sex met mannen soms ook...
Ik denk dat ze op vrouwen en mannen valt.......................prima tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:40 schreef agter het volgende:
Kan het niet goed beargumenteren, maar als vrouw heb ik de indruk dat Syl op vrouwen valt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |