eeuh?quote:[b]Op donderdag 31 mei 2007 10:22
Blijft Obodai zielig en alleen achter in Waalwijk zonder zijn holmaatje Obodai, dus benieuwd wat die dan zal doen.
Goed om te wetenquote:De komst van Arne Slot naar Sparta Rotterdam wordt mede mogelijk gemaakt door Hofmeier Financiële Detachering.
Ik hoop met heel mijn hart dat het niet waar isquote:09:00 Silly Season Special - Patrick Kluivert
Voor welke club speelt hij op 1 september 2007?
Uitleningen tellen. Anderen op aanvraag. Weddenschappen geplaatst na een openbare aankondiging zijn ongeldig.
Sparta Rotterdam 3.00
NAC Breda 5.00
SC Heerenveen 5.00
FC Utrecht 6.00
AZ 6.00
Ajax 18.00
PSV 20.00
Tottenham 50.00
Bayern München 50.00
Barcelona 100.00
Klopt, hij scoorde als een tierelier. Vooral met corners was hij gevaarlijk, corners van Buikema en Smit die bij de 1e paal binnen werden geknikt door Rose. Technisch gezien was hij toen ook al niet een hoogvlieger maar hij kon dat compenseren door zijn inzet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Stpan het volgende:
Bij Heracles maakte hij furore in de 1e divisie als nummer 10 (zover ik weet, was toen niet into de eerste divisie) en werd hij toen door SC Heerenveen gehaald samen met 2 andere van 'de beste 3 van de 1e divisie'.
(met ik dacht Hunterlaar en Breuer)
Zo komt er meer publiek uit de omgeving kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
volgens mij hebben wij icecube gekocht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Bayswater het volgende:
En dan heeft Feyenoord zo'n pielemouse als de Cler.![]()
Onze nieuwe geblokte backquote:
Ben eigenlijk niet zo'n stadionbezoeker, maar aanbod is mooi. Heb je wel een veilige plek op het Kasteel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Beschouw, ga je een keer mee met ons naar sparta?
Is er wel plek naast jullie dan of zit ik een kilometer van jullie vandaan? En hoe kom ik aan een kaartje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
er zijn bij ons geen onveilige plekken. en ik kan je een zaterdagavond wedstrijd aanraden.
Het bier wordt per 0,4 liter verkocht
Wil eigenlijk ook op dinsdag, maar mijn teamgenoten wlilen niet mee. Morgen ga ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Bayswater het volgende:
Ik ben voor!![]()
3e Murphy's quiz dit keer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |