abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46118843
Het 9e topic alweer over de club van Rotterdam.

Klik hier voor de documantaire over sparta Met hele oude beelden, en zelfs een gesprek met de oprichter. laat hier even weten wat je van die docu vind.

Sparta marsch

[ Bericht 16% gewijzigd door gebruikersnaam op 08-02-2007 21:21:08 ]
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46118994
Whehehe, mooie TT
pi_46119332
Sparta hoort in de eredivisie

Willen II
pi_46120003
Van Dijk. Hij bleek echter wel in de groep te liggen, hoe Medunjanin hem elke keer in de armen viel als hij een goal scoorde.

Ik ben ook erg benieuwd wat er van die vermeende tweesplitsing van de spelersgroep waar is.

Prachtige TT.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:19:32 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_46120107
Wat wordt er verwacht van Aandewiel?
pi_46120348
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Messenga het volgende:
Dat die danny blind ophaald opweg naar de training. want hij heeft nog steeds zijn rijbewijs niet terug
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:59:51 #7
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_46121725
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Dat die danny blind ophaald opweg naar de training. want hij heeft nog steeds zijn rijbewijs niet terug
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_46123431
Ik vrees alleen voor aanstaande zondag.
PSV heeft er aardig de ziekte overin dat ze 2 keer achter elkaar verloren hebben.
En dat ze door de pers een crisis wordt aangepraat.
Die gaan echt niet stoppen met doelpunten maken als ze eenmaal voor staan.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:45:07 #9
43642 Bayswater
pi_46123667
Dat deden ze in Eindhoven ook niet toen ze niet in een crisis zaten.
Life lies a slow suicide
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:13:29 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46124853
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Os__ het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat er van die vermeende tweesplitsing van de spelersgroep waar is.
Die hadden wij ook met Wiljan V als trainer.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46127368
Ik vond Van Dijk eigenlijk wel een goede speler.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 08:29:24 #12
43642 Bayswater
pi_46130140
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die hadden wij ook met Wiljan V als trainer.
Breek me de bek niet open over Vloet.
Life lies a slow suicide
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:45:23 #13
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_46132530
Klasse TT! Klasse uitleg waarom Blind komt! Gebruikersnaam is in vorm .

En Van Dijk is wel een goede spelers, maar dan (op zijn niveau) een type Dani. Het is geen buitenspeler, het is geen no. 10, het is geen linkshalf, waar moet je die jongen neerzetten?
pi_46143117
Toch denk ik dat er kansen liggen (helaas) voro Sparta zondag. PSV draait zeker niet slecht en speelde tegen AZ ook prima, maar als het even tegenzit...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46143414
PSV kwam vorig jaar heel goed weg. Tijd voor revanche.
pi_46150837
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Messenga het volgende:
Ik vind het wel een gok, maar geen vreemde keuze. Heeft een verleden bij Sparta, lijkt klaar voor een stap hogerop. Ik ben wel benieuwd of ze hem een ervaren assistent gaan geven. Adri van Tiggelen had ik eigenlijk ook nog wel verwacht als nieuwe hoofdtrainer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:39:30 #17
73305 Stpan
pi_46165422
Van Tiggelen is of té bescheiden of heeft gewoon faalangst. Als hoofdcoach van de amateurs was het niet altijd hosana geloof ik, een typische assistent denk ik. Maar wel 1 die ons liet promoveren!

Zeg ken jij Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen. Zeg ken jij Van Tiggelen, hij gaat promoveren!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:28:47 #18
73305 Stpan
pi_46165946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Klik hier voor de documantaire over sparta Met hele oude beelden, en zelfs een gesprek met de oprichter. laat hier even weten wat je van die docu vind.
"En dat het er nu zo uitziet, dat hebben we aan de móffen te danken."

Feitelijk niets tegen de docu in te brengen, wel lekker knullig, maar wat wil je in 1948. Ik ken alleen die 'filmversie' van de Sparta-marsch niet die je aan het einde hoort. Mp3 iemand?
pi_46167601
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:39 schreef Stpan het volgende:
Van Tiggelen is of té bescheiden of heeft gewoon faalangst. Als hoofdcoach van de amateurs was het niet altijd hosana geloof ik, een typische assistent denk ik. Maar wel 1 die ons liet promoveren!

Zeg ken jij Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen. Zeg ken jij Van Tiggelen, hij gaat promoveren!
Wat verwacht jij van Aandewiel eigenlijk?
www.thuisuiteten.nl
pi_46167623
Ik hoop, tegen beter weten in, op een stunt zondag
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:44:41 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46168993
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open over Vloet.
Hij zat gister bij VVV - RBC. Zou die dan naar RBC verkassen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46170375
Tegen Ajax en Twente had ik ook 0,0 hoop in een goede afloop. Morgen heb ik dat weer .
  zondag 11 februari 2007 @ 17:00:53 #23
73305 Stpan
pi_46208774
Dat zag je goed H. Flick

En Van Gaal zag het ook erg goed, dat PSV het nog moeilijk zou krijgen.

Ohw, en Bossen zag het ook heel goed dat Adeleye handschoenen aanhad en dus mag keepen binnen de 16. Verdienstelijk debuut trouwens.
pi_46208828
Mooi resultaat weer voor de mannen van rood en wit!!

Kreeg tijdens de wedstrijd SMS-jes van een vriend die de wedstrijd bezocht.
www.thuisuiteten.nl
pi_46208829
Mooie wedstrijd gezien, knap resultaat.
Hulde.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46209082
Prachtige wedstrijd!

Vooral Adeleye vond ik erg sterk. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:43:15 #27
73305 Stpan
pi_46210402
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef H.Flick het volgende:
Vooral Adeleye vond ik erg sterk. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Binnen no-time vriendjes met Alex geworden.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:43:42 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46210418
Tnx guys, ondanks ons eigen verlies bij jullie, jullie zijn iig consequent .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:48:08 #29
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46210566
Sparta
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 11 februari 2007 @ 18:08:13 #30
73305 Stpan
pi_46211180
Whehe, soccernews
quote:
Dramatisch Sparta pakt punt tegen PSV

Geplaatst op 11-02-2007 16:39 door Joost Storms

PSV had zondagmiddag geen kind aan Sparta op het Kasteel. Toch was de uitslag na 90 minuten op het scorebord er één om van te huilen voor de Eindhovenaren. 95 minuten lang domineerde de ploeg van Ronald Koeman de wedstrijd en zette het Sparta te schande maar door een mazzeldoelpunt van Haris Medunjanin zette Sparta het Kasteel op zijn kop. 1-1

De eerste helft was éénrichtingsverkeer richting de parkeerplaats van Harald Wapenaar. De nieuwe keeper van Sparta keepte een goede wedstrijd en was de enige Spartaan die na afloop tevreden kon zijn over zijn vertoonde spel. Dat Wapenaar de beste man aan de kant van Sparta was, zei genoeg. één kansje van Sparta in de eerste helft werd van de lijn gehaald door Manuel da Costa. Het was het enige wapenfeit van de Rotterdammers in de 1ste helft.

Meteen na rust zette PSV het goede spel door. Jason Culina benutte de afvallende bal van Wapenaar. Na de 0-1 bleef PSV goed voetballen. Openingen werden overal gecreërt door Iby Afellay en Jason Culina, toch werd de beslissende goal niet gemaakt.

Toch kwam Sparta tot ongeloof van 10000 man op gelijke hoogte. Haris Medunjanin zag tot zijn eigen verbazing dat zijn matige schot in de verre hoek belandde. Heel PSV ging nu naar voren maar tot een echt grootte kans leidde het niet. Sparta kreeg zelfs nog een paar 10 procentjes maar Gomes stond een paar keer goed opgesteld. Na 3 minuten blessuretijd floot Bossen af en verlieten de spelers van PSV vol ongeloof van het veld.

De 'druk' waar van te voren al over werd gesproken heeft PSV dus parten gespeeld. De Eindhovense ploeg was vele malen beter als de ploeg van Wiljan Vloet, maar verspeelt toch 2 punten, waardoor de mannen van Koeman de komende dagen maar eens in de spiegel zullen moeten kijken.
Volgens mij is Joost een bal op de paal in de 1e helft vergeten van Sparta zijde. En een mazzelgoal? Volgens mij knap vrijgespeeld en in de verre hoek geplaatst, en zeker niet tot ongeloof maar tot grote vreugde van 10.000 toeschouwers. Ach, soccernews, wie kent dat eigenlijk?
  zondag 11 februari 2007 @ 18:32:53 #31
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_46211903
Sparta

Was ook mooie sfeer op 't Kasteel

Haris
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 11 februari 2007 @ 18:33:30 #32
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46211920
complimenten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46211981
Wat een jankerds die boeren zeg
Farfán, Kromkamp, Varken Afellay ...
PSV wint weer 'ns niet, en opeens blijk wat voor 'n echte mannen het zijn

En dan na afloop op Bossen afstormen

pi_46212685
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Stpan het volgende:
Whehe, soccernews
[..]

Volgens mij is Joost een bal op de paal in de 1e helft vergeten van Sparta zijde. En een mazzelgoal? Volgens mij knap vrijgespeeld en in de verre hoek geplaatst, en zeker niet tot ongeloof maar tot grote vreugde van 10.000 toeschouwers. Ach, soccernews, wie kent dat eigenlijk?
Wat een achterlijk stukje tekst .
  zondag 11 februari 2007 @ 19:55:22 #35
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46214441
Verdient punt! Had meer ingezeten zelfs...
Planning:
-
pi_46234499
quote:
Van voetballend vermogen loopt hij over. Medunjanin liet dat zien bij de 1-1 van Sparta. Actie geslaagd en verfijnd, schot hard en loepzuiver
Volgens vi.nl het doelpunt van de week ... soccernews
pi_46235745
quote:
Whehe, soccernews
[..]

Sparta speelde het heel erg slim. Liet die ballen van de zijkant gewoon komen omdat er geen lengte in zat bij PSV in de spits. Verder gingen ze naar voor wanneer het ze uitkwam en waren daarbij best gevaarlijk.
pi_46236201
Dat wel, maar Kone was van de zijkant best dreigend. De Roover had er moeite mee, en dat heeft hij niet vaak
pi_46239789
quote:
Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef knnth het volgende:
Dat wel, maar Kone was van de zijkant best dreigend. De Roover had er moeite mee, en dat heeft hij niet vaak
Maar die man scoort van de 20 kansen 1 of 2 .. hij is zo gevaarlijk maar scoort te weinig.
pi_46240561
quote:
Whehe, soccernews
[..]

Dat is zo'n kutsite
pi_46240741
Mooie TT en goed gedaan!
  maandag 12 februari 2007 @ 17:04:54 #42
73305 Stpan
pi_46242964
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat verwacht jij van Aandewiel eigenlijk?
Goede vraag, ik denk dat ik hem wat oneerlijk kritisch zal bekijken. In tegenstelling tot anderen (Bayswater ) was ik voor, tijdens en na de aanstelling van Vloet fan van hem als coach.
Maar nu gaan we over een andere boeg, met een TD en een trainer.
TD's zijn op papier een mooi principe, in de praktijk falen ze meer dan dat ze slagen.

Aandewiel heeft het goed gedaan op amateur en eerstedivisieniveau. Hij staat bekend als 'een aardige vent', ik weet niet of dat nu zo'n goed teken is op het hoogste niveau. Maar zijn gebrek aan ervaring op het hoogste niveau wordt als het goed is gecompenseerd door de aanwezigheid van Blind. Zijn ervaring begint (qua niveau) waar dat van Aandewiel ophoudt, en andersom. En ook dat laatste kan erg prettig zijn, zie Vanenburg en Rijkaard, sommige trainers moeten gewoon niet op een te laag niveau acteren.
pi_46248828
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

hoop dat Sparta degradatie en nacompetitie ontloopt

edit: wist de stand niet zo goed, zal niet zo'n probleem zijn lijkt mij

[ Bericht 8% gewijzigd door Ruud op 13-02-2007 08:04:44 ]
pi_46321738
Wij zijn nu op koers voor de intertoto.
dat hadden we ook niet verwacht na de eerste 9 wedstrijden.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:34:08 #45
73305 Stpan
pi_46322589
Geen intertoto voor ons hoor:

Play-offs: nrs 10-13 spelen voor de Kat-zijn-viool-bokaal

Eindelijk, de heren journalisten zijn er ook achter dat ...... de play-offs niet alleen helemaal niet gewild zijn bij supporters, burgemeesters, politie, overheden, spelers en trainers ....... dat die play-offs ook een hoop competitievervalsing tot gevolg hebben, maar dat .......het meerendeel van diezelfde play-offs niks, maar dan ook helemaal niks voorstellen.

Bij iedereen is al maandenlang bekend dat de KNVB zo goed als zeker maar èèn Intertotoplaats krijgt. Wat betekent dat de play-offs voor de nummers 10-13 nu zelfs niet meer spelen om de armzalige derde Intertotoplaats, maar een toernooitje spelen voor een geldbedrag. Het is dat de wedstrijden al aan Talpa zijn verkocht, anders zou de ECV dat zomeravondvoetbal al direct hebben laten vallen. Nu proberen ze de schone schijn op te houden door te schermen met een "fraai geldbedrag". Inwezen spelen ze echter voor de "kat-zijn-viool-bokaal".

Trouwens, de groep 6-9 speelt nu ook niet meer om èèn UEFA-plaats en twee Intertotoplaatsen te verdelen, zodat zeker twee teams een europese ticket zouden krijgen. De winnaar van de groep speelt nu tegen de grote verliezer van de groep 2-5 om de resterende derde UEFA-plaats (voor de winnaar) of de ene Intertotoplaats (voor de verliezer). En als ze een beetje pech hebben (dat is het geval als Ajax niet de poule 2-5 wint, integendeel er alle wedstrijden verliest, maar men is wel verliezend bekerfinalist, dus heeft men het derde UEFA-ticket !) dan is voor de groep 6-9 de grote prijs: een intertotoplaats waarin het verleden nooit iemand enige belangstelling voor had. Zodat ook deze groep zijn eigen "Kat-zijn-viool-bokaal" heeft.

Bron http://www.sovs.nl/index.php?ewsId=402&mode=NIEUWS&action=archive&yy=2006&mm=03
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:51:11 #46
43642 Bayswater
pi_46322942
Je moet niet alles geloven wat er op internet staat Stpan. Dit artikel uit 2006 klopt van geen kanten.
Life lies a slow suicide
pi_46386752
Tsjongejongejongejongejongejonge
pi_46394284
Sparta viel me toch tegen gisteravond zeg. Er waren toch genoeg fans mee om ze te steunen, mooi doekje van het Kasteel.

Na rust hielden ze af en toe open huis, al kwam dat ook door de wissels. Haris had natuurlijk ook moeten scoren. Maar toch, had ze meer kans toegedicht tegen een incompleet NAC.
www.thuisuiteten.nl
pi_46394351
Sparta heeft helemaal zelf verloren. NAC was helemaal niet zo goed. Maar als je verdediging een geitenkaas is ... je steeds net te laat bent ...
En dan in de 85ste minuut Adeleye brengen ...
Na de 2-0 voorin alleen maar voor eigen succes ... dat werd met held Rachid alleen nog maar erger ...
pi_46394520
Dat viel me wel op ja. Rachid kwam een paar goed naar binnen, maar dan wilde hij steeds zelf gaan schieten. Al stonden de spitsen ook niet altijd even vrij, Lopes had toch moeite met Petö. Dat verbaasde me erg.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')