Dat die danny blind ophaald opweg naar de training. want hij heeft nog steeds zijn rijbewijs niet terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt er verwacht van Aandewiel?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat die danny blind ophaald opweg naar de training. want hij heeft nog steeds zijn rijbewijs niet terug
Die hadden wij ook met Wiljan V als trainer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef Os__ het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat er van die vermeende tweesplitsing van de spelersgroep waar is.
Breek me de bek niet open over Vloet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die hadden wij ook met Wiljan V als trainer.
Ik vind het wel een gok, maar geen vreemde keuze. Heeft een verleden bij Sparta, lijkt klaar voor een stap hogerop. Ik ben wel benieuwd of ze hem een ervaren assistent gaan geven. Adri van Tiggelen had ik eigenlijk ook nog wel verwacht als nieuwe hoofdtrainer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt er verwacht van Aandewiel?
"En dat het er nu zo uitziet, dat hebben we aan de móffen te danken."quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Klik hier voor de documantaire over sparta Met hele oude beelden, en zelfs een gesprek met de oprichter. laat hier even weten wat je van die docu vind.
Wat verwacht jij van Aandewiel eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:39 schreef Stpan het volgende:
Van Tiggelen is of té bescheiden of heeft gewoon faalangst. Als hoofdcoach van de amateurs was het niet altijd hosana geloof ik, een typische assistent denk ik. Maar wel 1 die ons liet promoveren!
Zeg ken jij Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen, Van Tiggelen. Zeg ken jij Van Tiggelen, hij gaat promoveren!
Hij zat gister bij VVV - RBC. Zou die dan naar RBC verkassen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Vloet.![]()
Binnen no-time vriendjes met Alex geworden.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef H.Flick het volgende:
Vooral Adeleye vond ik erg sterk. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Volgens mij is Joost een bal op de paal in de 1e helft vergeten van Sparta zijde. En een mazzelgoal? Volgens mij knap vrijgespeeld en in de verre hoek geplaatst, en zeker niet tot ongeloof maar tot grote vreugde van 10.000 toeschouwers. Ach, soccernews, wie kent dat eigenlijk?quote:Dramatisch Sparta pakt punt tegen PSV
Geplaatst op 11-02-2007 16:39 door Joost Storms
PSV had zondagmiddag geen kind aan Sparta op het Kasteel. Toch was de uitslag na 90 minuten op het scorebord er één om van te huilen voor de Eindhovenaren. 95 minuten lang domineerde de ploeg van Ronald Koeman de wedstrijd en zette het Sparta te schande maar door een mazzeldoelpunt van Haris Medunjanin zette Sparta het Kasteel op zijn kop. 1-1
De eerste helft was éénrichtingsverkeer richting de parkeerplaats van Harald Wapenaar. De nieuwe keeper van Sparta keepte een goede wedstrijd en was de enige Spartaan die na afloop tevreden kon zijn over zijn vertoonde spel. Dat Wapenaar de beste man aan de kant van Sparta was, zei genoeg. één kansje van Sparta in de eerste helft werd van de lijn gehaald door Manuel da Costa. Het was het enige wapenfeit van de Rotterdammers in de 1ste helft.
Meteen na rust zette PSV het goede spel door. Jason Culina benutte de afvallende bal van Wapenaar. Na de 0-1 bleef PSV goed voetballen. Openingen werden overal gecreërt door Iby Afellay en Jason Culina, toch werd de beslissende goal niet gemaakt.
Toch kwam Sparta tot ongeloof van 10000 man op gelijke hoogte. Haris Medunjanin zag tot zijn eigen verbazing dat zijn matige schot in de verre hoek belandde. Heel PSV ging nu naar voren maar tot een echt grootte kans leidde het niet. Sparta kreeg zelfs nog een paar 10 procentjes maar Gomes stond een paar keer goed opgesteld. Na 3 minuten blessuretijd floot Bossen af en verlieten de spelers van PSV vol ongeloof van het veld.
De 'druk' waar van te voren al over werd gesproken heeft PSV dus parten gespeeld. De Eindhovense ploeg was vele malen beter als de ploeg van Wiljan Vloet, maar verspeelt toch 2 punten, waardoor de mannen van Koeman de komende dagen maar eens in de spiegel zullen moeten kijken.
Wat een achterlijk stukje tekstquote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Stpan het volgende:
Whehe, soccernews
[..]
Volgens mij is Joost een bal op de paal in de 1e helft vergeten van Sparta zijde. En een mazzelgoal? Volgens mij knap vrijgespeeld en in de verre hoek geplaatst, en zeker niet tot ongeloof maar tot grote vreugde van 10.000 toeschouwers. Ach, soccernews, wie kent dat eigenlijk?
Volgens vi.nl het doelpunt van de week ... soccernewsquote:Van voetballend vermogen loopt hij over. Medunjanin liet dat zien bij de 1-1 van Sparta. Actie geslaagd en verfijnd, schot hard en loepzuiver
Sparta speelde het heel erg slim. Liet die ballen van de zijkant gewoon komen omdat er geen lengte in zat bij PSV in de spits. Verder gingen ze naar voor wanneer het ze uitkwam en waren daarbij best gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Stpan het volgende:
Whehe, soccernews
[..]
Volgens mij is Joost een bal op de paal in de 1e helft vergeten van Sparta zijde. En een mazzelgoal? Volgens mij knap vrijgespeeld en in de verre hoek geplaatst, en zeker niet tot ongeloof maar tot grote vreugde van 10.000 toeschouwers. Ach, soccernews, wie kent dat eigenlijk?
Maar die man scoort van de 20 kansen 1 of 2 .. hij is zo gevaarlijk maar scoort te weinig.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef knnth het volgende:
Dat wel, maar Kone was van de zijkant best dreigend. De Roover had er moeite mee, en dat heeft hij niet vaak
Dat is zo'n kutsitequote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Stpan het volgende:
Whehe, soccernews
[..]
Goede vraag, ik denk dat ik hem wat oneerlijk kritisch zal bekijken. In tegenstelling tot anderen (Bayswaterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Aandewiel eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat die danny blind ophaald opweg naar de training. want hij heeft nog steeds zijn rijbewijs niet terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |