abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:31:04 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46118511
Als het hier niet mag, dan niet, maar ik vraag het gewoon. Ik heb de eerste BB gevolgd, de eerste Bus en van beide ook de tweede editie. Van BB nog een paar, zij het met steeds meer trepidatie.

Vanavond zag ik voor het eerst 3 á 4 minuten. Een platinablondeerbimbo kwam terug in het huis waar ze na een trap uit was gebonjourd. Haar beste vriendin moest er toen in haar plaats in ( 'moest' hoezo?) en nu ze terug is gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Valsigheid ten top. Kwaliteitsloze, onversneden valsigheid. Van die blonde bimbo, van voorheen haar vriendin, van die zwarte lelijkerd, van een paar kerels.

Gemuts over koffers, valsigheid, nare mensen.

Een vraag: what the fuck is the attraction

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:33:22 #2
168428 MrBirdshit
De Beste Shit is Birdshit...
pi_46118599
Is all about money...
...als het stinkt zit er een luchtje aan !
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:38:01 #3
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_46118729
Competitie.
Je kiest een favoriet, en je hoopt dat die de anderen de kooi uitjaagt.
Soort van surrogaat oorlogje.
Dat verandert alles
pi_46118840
verven is leuk
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_46118849
Je geeft zelf het antwoord al, je hebt verschillende BB's gevolgd en De Bus
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:41:37 #6
136 V.
pi_46118875
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Kiegie het volgende:
Competitie.
Je kiest een favoriet, en je hoopt dat die de anderen de kooi uitjaagt.
Soort van surrogaat oorlogje.
Ik snap het principe.
Maar wat maakt dit assortiment naarlingen en de ronduit akelige energie die zij de tv uitsijpelen nou de moeite waard om naar te kijken?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:44:28 #7
136 V.
pi_46118956
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef Youssef het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, je hebt verschillende BB's gevolgd en De Bus
Ja, maar dat had, zeker in het begin, nog een soort naïeve dommigheid in zich. Dit is akelige tv. Ik heb er een paar minuten naar gekeken en ik hield het oprecht niet langer vol. En geloof me, ik heb bij Endemol gewerkt, ik heb de nodige tv-ellende langs zien komen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 20:44:31 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46118959
Je kunt na zo'n uitzending weer opgelucht ademhalen dat jij en je vrienden niet zo zijn, en daarna lekker verontwaardigd komen doen op FOK! over zoveel schaamteloze slechtheid.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46119215
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Maar wat maakt dit assortiment naarlingen en de ronduit akelige energie die zij de tv uitsijpelen nou de moeite waard om naar te kijken?

V.
Denk dezelfde reden als dat jij na 34215 posts nog steeds op dit forum rondhangt.
DRAMA!
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:53:56 #10
136 V.
pi_46119271
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Wireless het volgende:

[..]

Denk dezelfde reden als dat jij na 34215 posts nog steeds op dit forum rondhangt.
DRAMA!
Ja, maar niet alles op Fok! is naar, een vaak niet zo naar als deze paar minuten pure inter-submenselijke ellende.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:21:13 #11
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46120157
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar niet alles op Fok! is naar, een vaak niet zo naar als deze paar minuten pure inter-submenselijke ellende.

V.
Dan zou ik toch iets zoeken wat WEL leuk is, als ik jou was dan Ik denk dat 96 % van oud BB-kijkers DGK 100x leuker vinden dan dat gezemel in BigBrother.....Dat was de eerste twee jaar leuk, maar
de nieuwigheid is er van af ....
Hier gebeuren dingen die in BB absoluut ondenkbaar waren, en of het nu gemaakt is of niet, zoals Natasia af en toe (erg slecht overigens)toneel loopt te spelen, het meeste is goed invoelbaar omdat het ECHT is. Een betere soap kun je volgens mij niet hebben.
ONM, GTST, Gooise Vrouwen etc etc , dit soort nep reallife soaps haalt het niet bij dit vermaak, waarin irritatie, kwaadheid , blijdschap, haat, liefde en medeleven zo dicht bij elkaar liggen......

En trouwens, je kunt niet in drie miuten al zeggen, "wat is hier aan ?" Dan zul je toch wat langer moeten kijken om erin te komen en de mensen te leren kennen, anders is het ook minder ja.....
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:24:16 #12
136 V.
pi_46120292
Da's iig iets van een uitleg

Maar in alleen maar perfide lui zit toch verder geen spanningsboog? Dat lijken mij allemaal lui die ter plekke bloedkotsend dood kunnen gaan zonder dat iemand om ze rouwt. Waarom interesseert het kijkers dan wat er met ze gebeurt terwijl ze nog leven?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:25:07 #13
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_46120330
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Je kunt na zo'n uitzending weer opgelucht ademhalen dat jij en je vrienden niet zo zijn, en daarna lekker verontwaardigd komen doen op FOK! over zoveel schaamteloze slechtheid.
Zo naiv kun je niet zijn. Denk je echt dat die bewoners van een andere planeet komen?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 21:33:11 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46120642
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef Ifa het volgende:

[..]

Zo naiv kun je niet zijn. Denk je echt dat die bewoners van een andere planeet komen?
Dus elke moeder van twee kinderen is volgens jou in staat om in dat huis te gaan zitten?
Deze bewoners verschillen sowieso al van jou en mij omdat ze zich hebben opgegeven voor het programma. Daarnaast bleken ze eigenschappen te hebben die matchten met de selectie-criteria. Er zijn natuurlijk bewust enkele rotzakken in de villa gezet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46120756
Wat ik er leuk aan vind?

- Vechten
- Ruzie
- Sex
- Uitlokken
- Zien hoe mensen zich totaal belachelijk maken

Daar houd ik dus van!

Edit: En dit is mijn 1ste post op Fok!

Dat er nog vele mogen volgen !
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:38:12 #16
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_46120834
Nu huub er uit is, is er eigenlijk niks leuks aan!
hoi
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:44:13 #17
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_46121062
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Gert het volgende:

[..]
. Er zijn natuurlijk bewust enkele rotzakken in de villa gezet.
Nah, als je in Fok! leest wat mensen zoal schrijven, is er hier genoeg potentie te vinden

De hele context is sterker dan de selectie alleen. Bijna iedereen is over de zeik te krijgen of heeft negatieve trekjes die uitvergroot kunnen worden. Ik heb in de Kooi eigenlijk nog niets gezien wat ik in RL niet ook al gezien heb.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 22:02:36 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46121871
quote:
Ja, zoiets heb ik ook. Alsof mijn échte leven eigenlijk nog best meevalt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin donderdag 8 februari 2007 @ 23:06:08 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46124554
Waarom ik het leuk vind?
Het is niet arm vs rijk, dom vs slim, evil vs nice etc.
Het is ieder voor zich. De groiepjes die vormen ontstaan grotendeels uit noodzaak omdat je alleen als je een medestander hebt zeker bent dat je er de maand erop nog in zit.
Het is de mens op zijn slechts vanwege hebzucht en op z'n best vanwege inventiviteit.

De casting is dik in orde en zorgt voor genoeg vuurwerk (okee, sinds Huub weg is niet meer).
Er is ruzie, er is liefde, er is sex, er is verdriet, er zijn intriges, er is backstabbing etc. Kortom; er gebeurt wat. BB geneuzel is oud. 7 jaar geleden was het nog leuk om een groep mensen de hele dag niks te zien doen, maar dat hebben we wel gezien.

Er zijn hoeren in het huis geweest, er is regelmatig een kok die eigenlijk gewoon een ranzig oversekst mannetje is, ze hebben personeel etc.
Er zit zoveel in, niet alleen qua entertainment, maar ook op psychologisch vlak, zowel individueel als in groepsverband.

Eigenlijk kun je aan een halve aflevering niet zo heel veel afleiden. Lees eens een paar dagen hier mee, probeer de verhoudingen in te schatten en - belangrijker - zet de streams eens aan. Kost je niks. En nee het is niet de hele dag knallen, maar je zult merken dat het best boeiend is (zeg ik nu ik de streams al een week nagenoeg niet meer heb gezien omdat ze Huub eruit keilden).
Je verbaast je echt over wat mensen doen voor geld en hoe gluiperig de meeste mensen zijn.
En vind je er niks aan ook prima
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46124946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Verbal het volgende:
Da's iig iets van een uitleg

Maar in alleen maar perfide lui zit toch verder geen spanningsboog? Dat lijken mij allemaal lui die ter plekke bloedkotsend dood kunnen gaan zonder dat iemand om ze rouwt. Waarom interesseert het kijkers dan wat er met ze gebeurt terwijl ze nog leven?

V.
Het is misschien triest, maar de community, dat zijn wij
de één vind de één irritant en de ander de ander.
Maar het geblaat op FOK! is nog leuker.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 23:28:19 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46125478
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Danny het volgende:
Je verbaast je echt over wat mensen doen voor geld en hoe gluiperig de meeste mensen zijn.
Dat is de esentie wel, denk ik. Teambuilding om te overleven, maar hebzucht als ultieme drive om alles te ondergaan wat nodig is om als enige te overwinnen.

Het lijkt wel wat op dat wereldberoemde experiment waarbij gewone studenten gevraagd werden om mee te spelen als bewaker of gevangene waarbij ze zich na enige tijd zó in hun rol inleefden dat ze zich echt gingen gedragen naar hun rol, inclusief elkaar stroomstoten toedienen etc.

Nou ja, het is in feite een soort soap waarbij je in ieder geval het idéé hebt dat er zomaar van alles spontaan kan gebeuren. Entertainment met hier en daar een vermakelijke wending en hier en daar een leerzaam momentje. Misschien moeten we er ook wel niet veel meer van maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_46126700
quote:
TIJDENS de uitzending al
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 februari 2007 @ 06:18:03 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_46129571
In het huis is niemand te vertrouwen. Dat maakt het zo boeiend. Ze zijn allemaal schaamteloos met maar één ding bezig, overleven om de 2 miljoen binnen te halen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46136322
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Verbal het volgende:

V.
Tot voor kort was dit nog niet zo. Toen was er een strijd tussen twee groepjes; het groepje rond Huub (toffe, slimme gast, geinig, maakte het leuk om naar DGK te kijken) en het groepje rond twee mensen die te walgelijk zijn voor woorden (Natasia, die iedereen met een andere mening dan zijzelf de grond in trapt, en Brian die een kort lontje heeft, eng agressief kan doen en vrouwen uitscheldt voor k*****h**r).

Je kon tot voor kort rustig spreken van een strijd tussen Goed en Kwaad. Beide groepjes hadden ook ongeveer een gelijk aantal mensen, 4 en 4. Bij Expeditie Robinson, eerste editie was dit ook zo. Meesterlijk. Helemaal toen de goeden ook nog eens wonnen. Net5 had goud in handen, maar heeft door allerlei rare plotwendingen toe te voegen aan het spel, ER inmiddels verpest. TIEN, die het heeft overgenomen, gaat daar helaas mee door.

Maar terug naar DGK: het coole groepje, rond Huub, is ernstig verzwakt: alleen Sylvia is nog over, Nena, Ilona en Huub zijn naar huis. Het slechte groepje heeft (voorlopig tenminste) gewonnen. TIEN kan hier verder weinig aan doen, behalve vanaf nu een strenge selectie te plegen op de mensen die mee willen doen.

Amanda was een blunder, een totale mislukking. Die is dom en gemeen, en daar hebben we al genoeg van in DGK. Er is nog 1 kans: Alleen door ijzersterke vervangers van Huub, .NL en Ilona te introduceren, kan TIEN er nog wat van maken. Mensen met intelligentie, klasse, zelfvertrouwen, die EIN-DE-LIJK eens een normaal weerwoord gaan geven aan Natasia. Op dat soort mensen zit ik, en ik denk velen met mij, te wachten. Komen die er niet dan kap ik ermee.
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 17:31:58 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46145716
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef Bagheera het volgende:
Alleen door ijzersterke vervangers van Huub, .NL en Ilona te introduceren, kan TIEN er nog wat van maken. Mensen met intelligentie, klasse, zelfvertrouwen, die EIN-DE-LIJK eens een normaal weerwoord gaan geven aan Natasia. Op dat soort mensen zit ik, en ik denk velen met mij, te wachten. Komen die er niet dan kap ik ermee.
Prima verwoord. Hier idem dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')