Ik snap het principe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Kiegie het volgende:
Competitie.
Je kiest een favoriet, en je hoopt dat die de anderen de kooi uitjaagt.
Soort van surrogaat oorlogje.
Ja, maar dat had, zeker in het begin, nog een soort naïeve dommigheid in zich. Dit is akelige tv. Ik heb er een paar minuten naar gekeken en ik hield het oprecht niet langer vol. En geloof me, ik heb bij Endemol gewerkt, ik heb de nodige tv-ellende langs zien komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef Youssef het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, je hebt verschillende BB's gevolgd en De Bus![]()
Denk dezelfde reden als dat jij na 34215 posts nog steeds op dit forum rondhangt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar wat maakt dit assortiment naarlingen en de ronduit akelige energie die zij de tv uitsijpelen nou de moeite waard om naar te kijken?
V.
Ja, maar niet alles op Fok! is naar, een vaak niet zo naar als deze paar minuten pure inter-submenselijke ellende.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk dezelfde reden als dat jij na 34215 posts nog steeds op dit forum rondhangt.
DRAMA!![]()
Dan zou ik toch iets zoeken wat WEL leuk is, als ik jou was dan Ik denk dat 96 % van oud BB-kijkers DGK 100x leuker vinden dan dat gezemel in BigBrother.....Dat was de eerste twee jaar leuk, maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles op Fok! is naar, een vaak niet zo naar als deze paar minuten pure inter-submenselijke ellende.
V.
Zo naiv kun je niet zijn. Denk je echt dat die bewoners van een andere planeet komen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Je kunt na zo'n uitzending weer opgelucht ademhalen dat jij en je vrienden niet zo zijn, en daarna lekker verontwaardigd komen doen op FOK! over zoveel schaamteloze slechtheid.
Dus elke moeder van twee kinderen is volgens jou in staat om in dat huis te gaan zitten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zo naiv kun je niet zijn. Denk je echt dat die bewoners van een andere planeet komen?
Nah, als je in Fok! leest wat mensen zoal schrijven, is er hier genoeg potentie te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
. Er zijn natuurlijk bewust enkele rotzakken in de villa gezet.
Ja, zoiets heb ik ook. Alsof mijn échte leven eigenlijk nog best meevalt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Je kunt na zo'n uitzending weer opgelucht ademhalen dat jij en je vrienden niet zo zijn, en daarna lekker verontwaardigd komen doen op FOK! over zoveel schaamteloze slechtheid.
Het is misschien triest, maar de community, dat zijn wijquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Verbal het volgende:
Da's iig iets van een uitleg
Maar in alleen maar perfide lui zit toch verder geen spanningsboog? Dat lijken mij allemaal lui die ter plekke bloedkotsend dood kunnen gaan zonder dat iemand om ze rouwt. Waarom interesseert het kijkers dan wat er met ze gebeurt terwijl ze nog leven?
V.
Dat is de esentie wel, denk ik. Teambuilding om te overleven, maar hebzucht als ultieme drive om alles te ondergaan wat nodig is om als enige te overwinnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Danny het volgende:
Je verbaast je echt over wat mensen doen voor geld en hoe gluiperig de meeste mensen zijn.
TIJDENS de uitzending alquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Tot voor kort was dit nog niet zo. Toen was er een strijd tussen twee groepjes; het groepje rond Huub (toffe, slimme gast, geinig, maakte het leuk om naar DGK te kijken) en het groepje rond twee mensen die te walgelijk zijn voor woorden (Natasia, die iedereen met een andere mening dan zijzelf de grond in trapt, en Brian die een kort lontje heeft, eng agressief kan doen en vrouwen uitscheldt voor k*****h**r).quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Verbal het volgende:
Maar in alleen maar perfide lui zit toch verder geen spanningsboog? Dat lijken mij allemaal lui die ter plekke bloedkotsend dood kunnen gaan zonder dat iemand om ze rouwt. Waarom interesseert het kijkers dan wat er met ze gebeurt terwijl ze nog leven?
V.
Prima verwoord. Hier idem dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef Bagheera het volgende:
Alleen door ijzersterke vervangers van Huub, .NL en Ilona te introduceren, kan TIEN er nog wat van maken. Mensen met intelligentie, klasse, zelfvertrouwen, die EIN-DE-LIJK eens een normaal weerwoord gaan geven aan Natasia. Op dat soort mensen zit ik, en ik denk velen met mij, te wachten. Komen die er niet dan kap ik ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |