abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50154757
2012 zal waarschijnblijk sman vallen met een ander soort bewustzijn. Ik weet dat weinigen hier iets van geloven, maar kijk eens op onderstaande links,

http://www.aap-web.nl/verlicht_bewustzijn.htm

http://www.hansonexperien(...)de_vertraagde_t.html

Misschien helpt het een aantal om weer eens verder te denken dan Einstein.

[ Bericht 14% gewijzigd door rudeonline op 06-06-2007 10:25:10 ]
pi_50165036
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef rudeonline het volgende:
2012 zal waarschijnblijk sman vallen met een ander soort bewustzijn. Ik weet dat weinigen hier iets van geloven, maar kijk eens op onderstaande links,

http://www.hansonexperien(...)de_vertraagde_t.html
Kwam toevallig gisteren bij een andere site het idee van vertraagde tijd tegen.. en ik kan me er zeker wel in vinden. Meer en meer merk ik dat ik alles omdraai, wil ik iets van de realiteit maken/begrijpen.. thnx voor de 1e link - veel leuke artikelen zie ik wel
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_50165207
even een schaamteloze tvp in dit interessante topic
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:00:42 #204
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_50178021
Dus we gaan in 2012 dood?
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_50195370
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dus we gaan in 2012 dood?
Een aantal mensen zal in 2012 dood gaan inderdaad. Net zoals dat in alle andere jaren ook het geval is

Ik ben vooral benieuwd naar hoe mensen die de apocalyps voorspellen, het recht praten als er 'weer' niets gebeurd.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_50195785
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Een aantal mensen zal in 2012 dood gaan inderdaad. Net zoals dat in alle andere jaren ook het geval is

Ik ben vooral benieuwd naar hoe mensen die de apocalyps voorspellen, het recht praten als er 'weer' niets gebeurd.
Dat kunnen ze niet, dus als Fok in 2012 nog bestaat kunnen we ze mooi gaan uitlachen.
  Moderator donderdag 7 juni 2007 @ 12:02:05 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_50196006
quote:

[..]

Dan is er wel weer een ander jaar. Maar goed, 2012 is nog 5 jaar weg ofzo, das een overbrugbare tijd. Ik denk dat er in 2012 helemaal niets gebeurd, en dat 2013 gewoon netjes volgt. Al zovaak voorgekomen. Een datum wordt voorspeld, komt, en gaat voorbij zonder dat het voorspelde uit is gekomen, en dan wordt er gewoon weer een andere datum gepakt. Zulke mensen gaan gewoon onverstoorbaar door. Is prima, maar er loopt hier iemand rond die zijn pa probeert te overtuigen om in Duitsland een of ander hoog gelegen stukje land te kopen voor als in 2012 'het' gaat gebeuren, want daar is het dan veiliger. Nu heb ik nog niemand echt concreet zien uitspreken wat er dan in 2012 moet gebeuren, maar goed, als je stukjes land wil kopen ergens omdat het daar veiliger is, dan mag ik de conclusie wel trekken dat de voorspelling voor 2012, wat het dan ook is, niet veel positiefs is.

Maar goed, deze fok!user zei ook dat hij zijn pa vooralsnog niet had kunnen overtuigen, maar hoopte dat zijn pa het ergens in 2009 ook zou inzien als het opkomen/ondergaan van de 2e zon 'zelfs door de chemtrails niet meer verborgen zou kunnen worden' ofzoiets, weet het niet precies meer. Tja, dan denk ik persoonlijk dat je een beetje ver heen bent, als je dergelijke dingen gelooft.

Maar goed, we zullen het in 2012 zien, of niet natuurlijk
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:07:19 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50196200
quote:

[..]

Whehe, ik ben wel benieuwd hoe mensen reageren als opeens blijkt dat het deze keer wel 'serious bussiness' is .

Ik zou het jammer vinden als er niets bebeurt, daar ben ik eerlijk in want ik ben nooit meegegaan in de doom/apocalyps/einde der tijdendenkerij van het verleden en had altijd zoiets van 'het zal wel' maar deze keer is het toch iets anders voor mijn gevoel. Zeker omdat het niet één of andere solitaire zweefzak is die het heeft opgevangen via een channeling met Frotka Tufftukkus uit de Orion-dimensie en er een website van gemaakt heeft ofzo. Er zijn meerdere oude en vergane beschavingen geweest die naar deze tijd wezen, dat maakt het wat mij betreft interessant. Maar als er niets gebeurt is het ook ok hoor, we overleven het wel. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:11:58 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50196355
Trouwens, tussen alle haakjes door. 2012 is het eindstation van een geleidelijk proces dus als er in de tussentijd geen rare ontwikkelingen zijn dan kan je al beginnen te gniffelen. Hoef je nog niet eens te wachten tot 21-12-2012. Handig hu? .
Vrijheid
pi_50197311
Zodra iemand een grootse voorspelling over de toekomst doet (vooral met vaste data), gniffel ik altijd wel even
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:51:46 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50197539
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef PeeJay1980 het volgende:
Zodra iemand een grootse voorspelling over de toekomst doet (vooral met vaste data), gniffel ik altijd wel even
Jij en miljoenen andere hoor, dat is niks vreemds. Aan de andere kant, het enige wat je hoeft te doen volgens mij om je voor te bereiden, mocht het waar zijn natuurlijk, is je eigen angsten confronteren en vrede hebben met elk aspect van je eigen persoonlijkheid en dat is altijd aan te raden ook al gebeurt er niks. Dus of het nou gebeurt of niet ik heb mijn voordeel er al uitgehaald .
Vrijheid
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:20:12 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50198496
Ach als je kijkt bijbels gezien.. dan kan niemand voorspellen wanneer de eind der tijden begint.. omdat alleen God dat weet... Afwachten dat is het enige wat we kunnen..
Maar ik denk als Fok nog bestaat... en 2013 begint de meeste met een glimlach terug kijken naar dit topic
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50243525
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef appelsientje het volgende:
Ach als je kijkt bijbels gezien.. dan kan niemand voorspellen wanneer de eind der tijden begint.. omdat alleen God dat weet... Afwachten dat is het enige wat we kunnen..
God, da's toch die schlemiel die wat mensjes maakt, en ze dan dropt op een planeetje die hij/zij/het zelf gemaakt heeft, maar waar die mensjes maar op 1/3 van de planeet kunnen wonen? Ook hangt dat planeetje in een hele grote ruimte, waar zijn lievelingetjes, de mensjes, op bijna ieder vlak een per direct gedood worden?
God, da's toch diegene waarvan wordt gezegd dat ie zachtaardig en vriendelijk is, en ons vooral beschermd tegen vulkaanuitbarstingen, tsunami's en cyclonen?
quote:
Maar ik denk als Fok nog bestaat... en 2013 begint de meeste met een glimlach terug kijken naar dit topic
Yep!
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_50244775
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo rouwig om zijn, mocht er in 2012 een grote meteoriet op de aarde vallen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:31:26 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50244923
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo rouwig om zijn, mocht er in 2012 een grote meteoriet op de aarde vallen.
Ja hallo, mag het iets minder? . Ik vind het veels te leuk hier .
Vrijheid
pi_50245000
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja hallo, mag het iets minder? . Ik vind het veels te leuk hier .
Oh. Nou Misschien gaan we vanaf 2012 wel leven op een heel nieuw niveau van bewustzijn ofzo! Geen oorlog meer, pure verlichting, het einde ter tijden zoals wij het nu kennen! (althans, daar geloofd een vriend van mij heel sterk in. Het zou zomaar kunnen gebeuren, niets meteoriet.)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:41:39 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50245247
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Oh. Nou Misschien gaan we vanaf 2012 wel leven op een heel nieuw niveau van bewustzijn ofzo! Geen oorlog meer, pure verlichting, het einde ter tijden zoals wij het nu kennen! (althans, daar geloofd een vriend van mij heel sterk in. Het zou zomaar kunnen gebeuren, niets meteoriet.)
Ken ik jou?
Vrijheid
pi_50247763
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Ken ik jou?
Heet je Rickie en heb je 16 katten?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:00:41 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50248068
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Heet je Rickie en heb je 16 katten?
Nee. Is dat mijn voorland?
Vrijheid
pi_50248142
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Is dat mijn voorland?
Als je de kater en de poes die je ooit gaat kopen netjes laat helpen, dan niet!
pi_50283914
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:10 schreef maedel het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk dan, wat is klaar?
Of beter nog... wie is Klara?!
pi_50527312
Heeft iemand deze al ergens gezien?
http://www.filmbaby.com/f(...)ilm?products_id=1376

De trailer is erg goed! Maar helaas staat er sinds januari al “Production Delay” op de website.

Voor degenen die de trailer nog niet gezien hebben:
Click
pi_50539700
Ik denk dat er in 2012 niets gebeurt. Tenzij we het zèlf laten gebeuren. (zals jogy ook al ergens hierboven aanstipte)

Op geen enkel moment in de tijd zal god, 'het hogere' , een kalender, of een mysterieuze samenstand van de kosmos uit zichzelf even alle shit hier voor ons oplossen. Hooguit dat een of meer van deze zaken positieve randvoorwaarden creeert waardoor we zelf betere kansen hebben het te doen.
Gaan we met onze armen over elkaar zitten wachten op 'de grote ommekeer' dan zitten we er tot onze dood op te wachten.
2012 is geen magischer jaar dan 2011, net als het jaar 0, 666 1000 en 2000 dat niet waren, tenzij we er zelf een magisch jaar van maken! Dat geloven is simpel de verantwoordelijkheid voor het eigen leven, de wereld en de daden van de mensheid buiten onszelf plaatsen en excuses te zoeken om niks te veranderen.

Als we er nù aan werken om onszelf te verbeteren, en op een positievere manier om te gaan met onszelf, anderen en de wereld zou 2012 heel goed een jaar van grote gebeurens kunnen zijn. Als we nu gaan doemdenken en leven alsof we in de laatste jaren van de aarde zitten ook.
We hebben elke dag de keuze in welke wereld we kiezen te leven. Een steeds mooier wordende, goeiende wereld waarin liefde en licht terrein winnen, of een gedoemde wereld die langzaam ten onder gaat en vol dreiging en angst is.

Als je een verandering wilt, verander het dan! Begin bij je zelf. Wil je meer naastenliefde en positiviteit? Word dan naastenlievender en positiever. Wil je een minder harde wereld? word dan minder hard! Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_50539837
Zo denk ik er ook ongeveer over.Ik geloof niet in de geromantiseerde beelden van dergelijke jaartallen. Het lijkt vaak op een roep tot oplossing of verandering van hetgeen wat degene die het roepen zelf niet ok vinden. 'wij' vinden dat we er tegenwoordig een zooitje van maken, we hopen/geloven dat er ooit iemand (op die jaartallen) iets of iemand komt die alles zal oplossen.
Een dergelijke gedachte zit denk ik achter dergelijke geloven. Niks voor mij.
  zondag 17 juni 2007 @ 11:56:19 #225
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50540379
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:29 schreef Redux het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.Ik geloof niet in de geromantiseerde beelden van dergelijke jaartallen. Het lijkt vaak op een roep tot oplossing of verandering van hetgeen wat degene die het roepen zelf niet ok vinden. 'wij' vinden dat we er tegenwoordig een zooitje van maken, we hopen/geloven dat er ooit iemand (op die jaartallen) iets of iemand komt die alles zal oplossen.
Een dergelijke gedachte zit denk ik achter dergelijke geloven. Niks voor mij.
ik ook niet, maar het jaar 2012 is natuurlijk niet zomaar uit de lucht gegrepen. het is het einde van de maya kalender die in 3114 v.chr. begon

ook andere oude culturen , zoals de egyptenaren waren al bekend met dit jaartal

ook in onze christelijke wereld en in de bijbel wordt de tijd rond 2000 en later als de eindtijd beschouwd.

wat er ook moge gebeuren, het draagd iig wel bij tot een bewustzijnsvorming die je nu overal ziet, we worden ons steeds meer bewust van het belang van een schone/eerlijke wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')