Kwam toevallig gisteren bij een andere site het idee van vertraagde tijd tegen.. en ik kan me er zeker wel in vinden. Meer en meer merk ik dat ik alles omdraai, wil ik iets van de realiteit maken/begrijpen.. thnx voor de 1e link - veel leuke artikelen zie ik welquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef rudeonline het volgende:
2012 zal waarschijnblijk sman vallen met een ander soort bewustzijn. Ik weet dat weinigen hier iets van geloven, maar kijk eens op onderstaande links,
http://www.aap-web.nl/verlicht_bewustzijn.htm
http://www.hansonexperien(...)de_vertraagde_t.html
Een aantal mensen zal in 2012 dood gaan inderdaad. Net zoals dat in alle andere jaren ook het geval isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dus we gaan in 2012 dood?
Dat kunnen ze niet, dus als Fok in 2012 nog bestaat kunnen we ze mooi gaan uitlachen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Een aantal mensen zal in 2012 dood gaan inderdaad. Net zoals dat in alle andere jaren ook het geval is![]()
Ik ben vooral benieuwd naar hoe mensen die de apocalyps voorspellen, het recht praten als er 'weer' niets gebeurd.
Dan is er wel weer een ander jaar. Maar goed, 2012 is nog 5 jaar weg ofzo, das een overbrugbare tijd. Ik denk dat er in 2012 helemaal niets gebeurd, en dat 2013 gewoon netjes volgt. Al zovaak voorgekomen. Een datum wordt voorspeld, komt, en gaat voorbij zonder dat het voorspelde uit is gekomen, en dan wordt er gewoon weer een andere datum gepakt. Zulke mensen gaan gewoon onverstoorbaar door. Is prima, maar er loopt hier iemand rond die zijn pa probeert te overtuigen om in Duitsland een of ander hoog gelegen stukje land te kopen voor als in 2012 'het' gaat gebeuren, want daar is het dan veiliger. Nu heb ik nog niemand echt concreet zien uitspreken wat er dan in 2012 moet gebeuren, maar goed, als je stukjes land wil kopen ergens omdat het daar veiliger is, dan mag ik de conclusie wel trekken dat de voorspelling voor 2012, wat het dan ook is, niet veel positiefs is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Een aantal mensen zal in 2012 dood gaan inderdaad. Net zoals dat in alle andere jaren ook het geval is![]()
Ik ben vooral benieuwd naar hoe mensen die de apocalyps voorspellen, het recht praten als er 'weer' niets gebeurd.
Whehe, ik ben wel benieuwd hoe mensen reageren als opeens blijkt dat het deze keer wel 'serious bussiness' isquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Jij en miljoenen andere hoor, dat is niks vreemds. Aan de andere kant, het enige wat je hoeft te doen volgens mij om je voor te bereiden, mocht het waar zijn natuurlijk, is je eigen angsten confronteren en vrede hebben met elk aspect van je eigen persoonlijkheid en dat is altijd aan te raden ook al gebeurt er niks. Dus of het nou gebeurt of niet ik heb mijn voordeel er al uitgehaaldquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef PeeJay1980 het volgende:
Zodra iemand een grootse voorspelling over de toekomst doet (vooral met vaste data), gniffel ik altijd wel even![]()
God, da's toch die schlemiel die wat mensjes maakt, en ze dan dropt op een planeetje die hij/zij/het zelf gemaakt heeft, maar waar die mensjes maar op 1/3 van de planeet kunnen wonen? Ook hangt dat planeetje in een hele grote ruimte, waar zijn lievelingetjes, de mensjes, op bijna ieder vlak een per direct gedood worden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef appelsientje het volgende:
Ach als je kijkt bijbels gezien.. dan kan niemand voorspellen wanneer de eind der tijden begint.. omdat alleen God dat weet... Afwachten dat is het enige wat we kunnen..
Yep!quote:Maar ik denk als Fok nog bestaat... en 2013 begint de meeste met een glimlach terug kijken naar dit topic
Ja hallo, mag het iets minder?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo rouwig om zijn, mocht er in 2012 een grote meteoriet op de aarde vallen.![]()
Oh. Nouquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, mag het iets minder?. Ik vind het veels te leuk hier
.
Ken ik jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Oh. NouMisschien gaan we vanaf 2012 wel leven op een heel nieuw niveau van bewustzijn ofzo!
Geen oorlog meer, pure verlichting, het einde ter tijden zoals wij het nu kennen! (althans, daar geloofd een vriend van mij heel sterk in. Het zou zomaar kunnen gebeuren, niets meteoriet.)
Heet je Rickie en heb je 16 katten?quote:
Nee. Is dat mijn voorland?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Heet je Rickie en heb je 16 katten?
Als je de kater en de poes die je ooit gaat kopen netjes laat helpen, dan niet!quote:
Of beter nog... wie is Klara?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:10 schreef maedel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk dan, wat is klaar?![]()
ik ook niet, maar het jaar 2012 is natuurlijk niet zomaar uit de lucht gegrepen. het is het einde van de maya kalender die in 3114 v.chr. begonquote:Op zondag 17 juni 2007 11:29 schreef Redux het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.Ik geloof niet in de geromantiseerde beelden van dergelijke jaartallen. Het lijkt vaak op een roep tot oplossing of verandering van hetgeen wat degene die het roepen zelf niet ok vinden. 'wij' vinden dat we er tegenwoordig een zooitje van maken, we hopen/geloven dat er ooit iemand (op die jaartallen) iets of iemand komt die alles zal oplossen.
Een dergelijke gedachte zit denk ik achter dergelijke geloven. Niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |