Euhm nee een recreatief bezoekje aan de stad gaat niet lukken... Ik ga die dag met een collega een twee- of drietal vestigingen af om goeie ideeen te jatten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat dan een soort van IKEA-uitwisselingswerkbezoek of ga je meehelpen? Of ga je helemaal niet naar IKEA en doe je een leuk, recreatief bezoekje aan de stad?.
Whahaha... is dit weer 1 van die typische IKEA voorbeelden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:37 schreef kalinho het volgende:
whehe dit is prachtig.
Volgens nieuwe veiligheidseisen ofzo moesten winkelwagens vervangen wroden, en de wieltjes idem dito.
Dus barendrecht heeft de afgelopen weken vrachtwagens met nieuwe karren binnen gekregen. En nog keurig laten staan op het laad-los. Vandaag zijn 3 jongens (waaronder ik ff een uurtje of 2 ) al die karren naar de andere kant van het parkeerterrein (de karrenliften ) wezen duwen....hebben we eindelijk 1500 karren helemaal verplaatst....
passen de karren niet in de lift![]()
![]()
![]()
Dat wordt dus of 1500 karren retourneren of de lift een totale make-over geven![]()
![]()
Ideeën jatten, hmm, dat klinkt nou niet echt IKEA-achtig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm nee een recreatief bezoekje aan de stad gaat niet lukken... Ik ga die dag met een collega een twee- of drietal vestigingen af om goeie ideeen te jatten...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eindhoven.
Maar vind jij ervan? Zijn die jongens bij IKEA de moeite waard? Ze lijken me zo lekker degelijk. Zweedse kwaliteit, zeg maar..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej ik ga binnenkort een dagje naar Eindhoven, dan dus daar maar even goed de ogen open houden
Naja zo heel vaak zie je je collega's uit andere vestigingen niet... helaas!
We hebben een paar jaar terug een groot centraal feest gehad toen IKEA 25 jaar bestond. En toen heb ik wel behoorlijk wat leuke jongens uit andere vestigingen gezien. In Hengelo werkt niet zo heel veel leuks...
Maar laten we het inderdaad maar op de deugelijke Zweedse kwaliteit houden...
Wij hebben er van de week 150 binnen gekregen, ter aanvulling van het huidige karrenbestand. Maar op een of andere manier kan de leverancier ze alleen leveren met de muntsloten aan de buitenkant en dan kunnen ze de karrenlift niet in (of ja, wel erin, maar niet eruit)... dus moeten van die 150 karren beide handvatten worden afgeschroefd, slot omgezet, en handvatten er weer opquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha... is dit weer 1 van die typische IKEA voorbeelden?
Ik heb trouwens niet gehoord dat wij nieuwe karren gaan krijgen... Zullen ze bij ons ook niet grappig vinden omdat wij net, 6 maand terug of zo, nieuwe karren erbij hebben gekregen...
Maar hoezo hebben jullie een lift dan? Hebben jullie een parkeergarage? Of karren op de showroom?
ja onze karren waren ookwel oud dus vandaar miscshien ook nieuwe. Iig nieuwe wielen eronder, dat >140Kg die wielen blokkeren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet gehoord dat wij nieuwe karren gaan krijgen... Zullen ze bij ons ook niet grappig vinden omdat wij net, 6 maand terug of zo, nieuwe karren erbij hebben gekregen...
Maar hoezo hebben jullie een lift dan? Hebben jullie een parkeergarage? Of karren op de showroom?
Ben je er nog achtergekomen??quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:31 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die ingelijste afbeelding zit verpakt met meerdere soorten, de naam is NORRSUND div motieven, geen idee of deze niet mee rkomt hij is namelijk vrij nieuw... Ik kan het morgen voor je nakijken!
Ja sorry voor de late reactie, maar we hebben ze nog wel in het assortiment (Duiven). Alleen is niet na te kijken of de afbeelding die jij bedoeld nog beschikbaar is, omdat die dus gemixt zit. Afgelopen week was er in elke vestiging nog genoeg voorraad...quote:
Okee, das mooi! Bedankt hequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja sorry voor de late reactie, maar we hebben ze nog wel in het assortiment (Duiven). Alleen is niet na te kijken of de afbeelding die jij bedoeld nog beschikbaar is, omdat die dus gemixt zit. Afgelopen week was er in elke vestiging nog genoeg voorraad....
Nou kijk, wij in Barendrecht zijn een ontwikkelde Ikeaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja ze weten er in eerste instantie niet vanaf... dus dan is het jatten toch? Maar daar is toch een gezegde voor: beter goed gejat, dan slecht bedacht?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ideeën jatten, hmm, dat klinkt nou niet echt IKEA-achtig.. Gaat binnen IKEA niet alles in vrede en harmonie met hartelijke samenwerking en gedeelde kennis en alles?
Of maak je 't spannender dan 't is?.
Werk je eigenijk op de afdeling die de inrichting van de winkel uitdenkt?
op welke afdeling sta je eigenlijk???quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:46 schreef ProgMAN het volgende:
Precies, wij gaan binnenkort met de afdeling ook naar Amersfoort om ook te kijken hoe het een en ander daar is gepresenteerd. Ook omdat Amersfoort qua indelling veel op Groningen lijkt. Dus kennis op doen van elkaar.
ah, het staat op de sitequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef Ils het volgende:
Weet iemand of je in Groningen de tuinartikelen al kunt bekijken?
Die komen binnenkort ook in het geel en lichtblauwquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef avw1982 het volgende:
Van het weekend maar 2 van deze banken bestellen.
[afbeelding]
![]()
Hmm dat is wel vreemd op zich... zijn de gloei-/spaarlampen wel gelijk?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:00 schreef teig het volgende:
Gister twee MYLONIT lampen gekocht, een van 31 cm en een van 45 cm. Twee blauwe, wel jammer dat ze allebei compleet anders van kleur zijn![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja ze weten er in eerste instantie niet vanaf... dus dan is het jatten toch? Maar daar is toch een gezegde voor: beter goed gejat, dan slecht bedacht?
Nee je hebt wel gelijk, bij IKEA draait alles om samenwerking en gedeelde kennis... en dat is nu dus ook de bedoeling...
Nee we gaan wel incognito... anders wordt je er gillend gek volgens mij aangezien alle klanten je dan ´bespringen´... Maar we noemen het wel een werkbezoek...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]Hoe moet ik dat dan voor me zien? Gaan julle als een soort mystery-shoppers de zuidelijke IKEA's verkennen?
Of toch wel in 'uniform' en onder het mom van werkbezoek?
En voor wat betreft beter goed gejat dan slecht bedacht, heb je idd gelijk. Maar dan moet je wel jatten en combineren en nog zelf iets erbij verzinnen en dan als nieuw presenteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |