deze dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan die boxspring niet op de site vinden??
A58 vanuit Eindhoven volgen totdat je bij de E19/A16 komt, dan volg je richting Rotterdam/Roosendaal. Op de A16 afrit (15+)16 nemen en de bordjes 'Woonboulevard' volgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow je bent zo snel bij Breda ja? Dan gaan we Breda dus ook ff bezoeken
Toevallig vandaag met de verkoopleider erover gehad. Het schijnt dat bij oude type banken de kussens anders zijn. Heeft iets met de vulling te maken. Het showmodel bij ons heeft er igg geen last van.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef eos het volgende:
Progman..als ik het goed begrepen heb sta je op de bankenafdeling? Kan jij me misschien vertellen of het normaal is dat ik na 2 maanden al een kuil in het zitkussen van mijn ekeskog bank heb? In delft wisten ze het niet. Is er een speciale manier van 'opschudden' misschien? (de zitkussens zijn hard hè, niet net zoals de leuningkussens)
Ja..Zweedse maten hé (nee is meer internationale maat, in Nederland wordt nog veel 140 cm gebruikt, maar inmiddels hebben geloof ik de HEMA en andere winkels ook al 150 cm).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef Sammetje het volgende:
waarom hebben de dekbedden bij Ikea afwijkende maten? 1persoons is 150x200m ipv 140x200
Erg lastig als je al overtrekken hebt. Ik moet alleen een dekbed hebben voor de logeerkamer, maar om dan meteen nieuwe overtrekken te kopen voor die paar keer dat we slapers hebben.
Ik vind de Sommaraster serie zo leuk!!!
Bij een boxspring is het matras gecombineerd met een onderstel. Hierop kun je een dekmatras (tussen 5 en 10 cm) op leggen voor beter comfort. Je hebt dus geen lattenbodem nodig. Tegenwoordig zie je vaak dat er i.p.v. een dekmatras een gewone matras op gelegd wordt. Vooral de oudere bezoekers van IKEA vinden dit prachtig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:04 schreef Burbujas het volgende:
Moet hier nou nog een matras op of kun je er zo op slapen? Het lijkt namelijk net een matras
En ik dacht altijd dat een boxspring (net als een 'gewoon' bed) poten had. Of iig niet meteen contact maakt met de vloer (das eigenlijk wel minder)
IKEA ligt in Breda aan de A16 kant...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef Spookje81 het volgende:
Breda is toch nog de A58? Daar is het toch nog geen A16 of vergis ik mij omdat ik altijd vanaf de andere kant kom?
Hahaha welke afrit moet ik nou hebben dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Allan24 het volgende:
[..]
A58 vanuit Eindhoven volgen totdat je bij de E19/A16 komt, dan volg je richting Rotterdam/Roosendaal. Op de A16 afrit (15+)16 nemen en de bordjes 'Woonboulevard' volgen.
En wel effe HEJ komen zeggen bij de klantenservice
Als je vanuit de richting Roosendaal komt ga je idd van de A58 af t.h.v. Breda-West geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef Spookje81 het volgende:
Breda is toch nog de A58? Daar is het toch nog geen A16 of vergis ik mij omdat ik altijd vanaf de andere kant kom?
maandag 26 maartquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Allan24 het volgende:
Wanneer kom je naar het zuiden, Bartjebart?
Er moet wel nog een matras op ja. Is het beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:04 schreef Burbujas het volgende:
Moet hier nou nog een matras op of kun je er zo op slapen? Het lijkt namelijk net een matras
En ik dacht altijd dat een boxspring (net als een 'gewoon' bed) poten had. Of iig niet meteen contact maakt met de vloer (das eigenlijk wel minder)
Oooh dus toch wel met bed ombouw, zit zelf ook namelijk te denken aan een boxspring voor mijn volgende bed, ik hoor er zulke goeie verhalen overquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er moet wel nog een matras op ja. Is het beste.
Want de boxspring is eigenlijk de vervanger van je latten- of spiraalbodem. Die leg je dan gewoon in je bed ombouw of niet??
klopt, maar je kunt ze ook in een bedombouw plaatsen, heb je geen lattenbodem meer nodigquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Bhuddy het volgende:
Bedoeling van de Boxspring is volgens mij om er GEEN bedombouw omheen te doen, en alleen poten eronder te doen. + Dekmatras en je bent klaar.
Het gaat er volgens mij meer om dat sommige mensen een bedframe gewoon mooier vinden dan gewoon een matras op poten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:04 schreef Bhuddy het volgende:
Met poten eronder heb je toch ook geen lattenbodem nodig?
Waarom is hij jouw favoriet dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef kalinho het volgende:
zat ik v.d. week ff op dat intra--ikea ding te kijken, naar fotos van het personeelsrestaurant van Breda
kom ik ineens mn favoriete karrenjongen weer tegen![]()
ja ik vind, en vond, het een geweldige persoon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom is hij jouw favoriet dan?
En wat deed hij met zijn karren in het personeelsrestaurant?![]()
LOL ja idd! Daar staat ie opquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef kalinho het volgende:
zat ik v.d. week ff op dat intra--ikea ding te kijken, naar fotos van het personeelsrestaurant van Breda
kom ik ineens mn favoriete karrenjongen weer tegen![]()
Leuk inderdaad... al was een kleurtje misschien ook niet verkeerd geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:57 schreef Bhuddy het volgende:
Gisteren twee malmkasten (4 lades) gekocht: wat zijn die dozen zwáááár! Maar goed, ze staan nu en ben er erg blij mee.
[afbeelding]
Ben van plan om binnenkort met schoolbordverf het volgende te doen:
[afbeelding]
Leuk of niet leuk?
Idd. In praktijk doe je er toch niks mee en al helemaal niet met 8 van die vlakken.quote:
Schoolbordverf in felle kleurtjes?quote:
Is een nieuw artikel waar een groot/lang leverprobleem op zit. Ik ben pas donderdag weer bij IKEA, dan zal ik 'savonds even zeggen wanneer die weer verwacht wordt. Wat was de naam ook alweer van die lamp? REGOLITquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef Spookje81 het volgende:
kan iemand vertellen wanneer deze lamp weer verkrijgbaar is:
[afbeelding]
Liefst in Delft of Barendrecht
Nee, dat is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef Spookje81 het volgende:
Weet je hoe ver dat het weg is? Het is voor een vriendin hier in den haag (ben nu niet thuis).
Maar wel bedankt alvast voor het kijken.
Is het trouwens mogelijk dat ze vanuit een andere vestiging ook naar delft sturen? Zodat wij hem wel hier kunnen halen?
Goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Deirtje het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de (hoek)banken van ikea?
Wij zoeken een hoekbankquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Goed.
Hoe bedoel je kwaliteit? IKEA verkoopt geen rommel. ti's maar net wat je zoekt...
Vanaf week 17 ongeveer komt het weer binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef Spookje81 het volgende:
kan iemand vertellen wanneer deze lamp weer verkrijgbaar is:
[afbeelding]
Liefst in Delft of Barendrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |