Nein, zuerst Mutti Persijn raus!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
wat zeveren die Esmee
kut hoer laten ze haar eruit schrijven.

Nee, die bullshit laten we aan GTST over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
The Return Of The Living Dead?

Die rol is echt niet meer te redden! brrrquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nein, zuerst Mutti Persijn raus!

Die meid heeft echt wat ze in Keulen "ne Poppekop" noemen.... een star gezicht wat nooit beweegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef pberends het volgende:
Die rol is echt niet meer te redden! brrr

Whahaha, geniale beschrijving.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die meid heeft echt wat ze in Keulen "ne Poppekop" noemen.... een star gezicht wat nooit beweegt.

Dat "hoofd" is aangestreken met Alabastine ... zo'n kop waarvan Youp van 't Hek zou zeggen: ik heb me bescheurd... Waar? Hier in mn nek! - Jij mag helemaal niet lachen van dokter Moolenaar, trut!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Whahaha, geniale beschrijving.
Klopt precies, haar hoofd klopt gewoon niet.

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat "hoofd" is aangestreken met Alabastine ... zo'n kop waarvan Youp van 't Hek zou zeggen: ik heb me bescheurd... Waar? Hier in mn nek! - Jij mag helemaal niet lachen van dokter Moolenaar, trut!

Het ging echt nergens over. Kan bijna beter GTST gaan kijken..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Voor vandaag hebben we die slappe hap weer gehad. Dit is echt het laatste seizoen wat ik opneem...

quote:Dader-profiel
89% van de daders is allochtoon
37% van de daders is Marokkaan

mwoah. Ik zie ook maar de helftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Ludger het volgende:
Ik volg t alweer drie weken niet, nouja.. hier soms, is r nog wat aan?![]()

Niet echt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Ludger het volgende:
Ik volg t alweer drie weken niet, nouja.. hier soms, is r nog wat aan?![]()

Ja, en dan die jolige Julia er weer bij. Gaaaaaaaaap!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Je vergeet het Chris en Kyra gezever

Annemarie en Niels zijn exit. Het zal nu ook wel niet lang meer duren of de leader wordt aangepast met de nieuwe 'aanwinsten': Eva & Anna.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
je hebt 4 zaad verhaallijnen:
- Niels met z'n eeuwige hersenbloeding en de revalidatie daarvan
- Eva der huismoeder die elke keer bezig gehouden moet worden
- Die Tsunami waarop Junior verliefd is
- Annemarie die weer loopt te janken om Marnix...

Oh jottem, een hele verbetering!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Annemarie en Niels zijn exit. Het zal nu ook wel niet lang meer duren of de leader wordt aangepast met de nieuwe 'aanwinsten': Eva & Anna.![]()

Misschien dat je de rol wel aardig vindt (kan me niet voorstellen eigenlijk, maar dat even ter zijde), maar het is echt een vreselijk slechte actrice.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind Eva haar moeder juist geweldig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |