Blijft nep, ze is al wegquote:
neeeee der moeder blinde kutmongoolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:
en nou oplazeren jij....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Net als haar tv-dochter...
Jottem... nog een moeder erbij!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Nieuw in ONM: Esther Drenthe
Volgende week maakt een nieuwe actrice haar opwachting in ONM. Esther Drenthe vertolkt met veel flair de rol van Farah Din Jafari, de moeder van Imani! Net als haar tv-dochter was ook Esther Drenthe al eerder in ONM te zien, en wel als 'agent Lies' in aflevering 743 (WO. 26-11-1997).
CV Esther Drenthe:Goudkust (als Verpleegkundige / gastrol) (1997) ONM (als Agent Lies / gastrol) (1997) Unit 13 (als Alexandra Maas / hoofdrol) (1998) GTST (als Dokter Sweegers / gastrol) (2003)
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Svensational het volgende:
Imani heeft al eerder in ONM gespeeld?
quote:Ernst, Bobbie en de geslepen Onyx
De kinderhelden Ernst en Bobbie beleven een spannend avontuur in de bioscoop waarin ze proberen te voorkomen dat een bos gekapt gaat worden. Ernst en Bobbie genieten van een welverdiende vakantie als ze erachter komen dat een prachtig bos in de buurt gekapt gaat worden. Op deze plek wil de gemene ondernemer Wolter Onix (Hidde Maas) een asfaltfabriek bouwen om heel Nederland te asfalteren. Daar gaan Ernst en Bobbie een stokje voor steken. Onix daagt Ernst en Bobbie uit een opdracht uit te voeren. Als ze deze opdracht binnen drie dagen succesvol afronden, zal hij de fabriek niet bouwen. Ernst en Bobbie moeten een bekende popster, 40.000 concertbezoekers en een gouden microfoon bij elkaar brengen. Het lijkt een onmogelijke opgave, maar Ernst en Bobbie zijn vastberaden het bos te redden. Gelukkig krijgen ze hulp van de mooie televisiereporter Suzy (Nadja Hüpscher).
Ah, tof filmpje weerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In oktober 2004 speelde ze 2 afleveringen de rol van Marlou, een date van Chris. Volgens Ilyas werkt ze op de afdeling Neurologie.
[[url=http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/bX6zZj4lfEQ/2.jpg]afbeelding][/url]
Welke cliff was het dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef Canisfire het volgende:
Zeer boeiende cliff vandaag.
Chris die alleen in de kamer stondquote:
Ik vond 'm zieligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Chris die alleen in de kamer stond
De schrijvers hebben haar irritanter gemaakt om de aandacht af te leiden van de überirritante Persijntjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:20 schreef maril het volgende:
Ik begin de balen te krijgen van die Esmee.
Ik denk dat Tonnie's avontuur met Faber nog een staartje krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:31 schreef maril het volgende:
Ik kan mij trouwens niet aan het gevoel ontrekken dat IIyas er wordt ingestonken door Tonny.
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Die kop van de moeder van Eva is echt gaar. En een slecht actrice ook trouwens.
Ik vind hem juist een goed acteur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik vind die juniman echt een hele slechtte acteur. Hij leest alles zo op. zonder echt in te leven enzo... Maar het enigste positieve aan hem is dat hij een beetje lekker is :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |