Doe ns normaal en lees reacties ns in hun juiste contextquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Goed, er is een kind van 2 verkracht. Maar gelukkig zijn het niet jouw kids he, want jij kan alles beter![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt wat ik zeg inderdaad.
Het is dus gewoon waar dat allochtonen dom zijn.
dan krijg je weer van die vrouwen die aan kinderen gaan zitten. genoeg minderjarige gastjes betast en gereden door een meerderjarige vrouw.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
er komt een tijd..dat er geen man meer binnen mag bij kinderactiviteiten..
of dat we alle mannen gewoon opsluiten in een soort grote omheining
*fantaseer*![]()
![]()
vunzige fantasieen heb jij zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan krijg je weer van die vrouwen die aan kinderen gaan zitten. genoeg minderjarige gastjes betast en gereden door een meerderjarige vrouw.
nou nee. realiteit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vunzige fantasieen heb jij zeg
vooral zo rond het nachtelijk uur..
anyways ontopic
ik vind het walgelijk natuurlijk anderzijds snap ik niet dat de ouders niet goed opgelet hebben
want tegenwoordig weet iedereen dat kind zijn inhoudt opgesloten te zijn in huis
je kunt niet meer veilig buitenspelen en waar zou dat nu toch door komen..
![]()
de man is mijn kwaad heul nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. realiteit.
de man is jouw kwaad, dat is prima. onderschat je eigen gleuvenbrigade niet.
ja en hij is hoogstwaarschijnlijk zelf jarenlang misbruikt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Die gast van 20 is zelf eigenlijk nog een kind verdomme...
Op de eerste plaats zal het me aan mijn anus oxideren of een of ander lulletje serieus met mij in discussie wil op een forum.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe losers, als Swetsenegger, kunnen zeiken over de verantwoordelijk van de moeder in die ene minuut, net zo achterlijk als de uitspraken van TranceAction. Serieus, niet de moeite waard om nog serieus op hun gedachtes in te gaan.
![]()
Het is natuurlijk heel makkelijk om de afschuwelijke dader te veroordelen en lekker te bashen en niet even 2 tellen stil te staan bij de verantwoordelijkheid van ouders. Tot natuurlijk morgen opeens blijkt dat bijvoorbeeld de moeder een onverantwoordelijke alcoholiste was ofzo, dan staat heel puberen fok vooraan om te roepen dat die 'kuthoer' dood moet en 'we' het 'altijd al' gedacht hadden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat mijn kind nooit wat zou overkomen ofzo, maar ik vind het vreemd dat een moeder in 2007 haar kind zo lang niet in de gaten heeft dat een vreemde man de tijd heeft haar kind weg te lokken.
Waarbij ik me alleen baseer op mijn associatie met 'weglokken' en de tijd die daar in mijn beleving voor staat. Als de man het kind heeft opgepakt terwijl moeders heel even met d'r rug naar het kind toesstaat is het natuurlijk een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op de eerste plaats zal het me aan mijn anus oxideren of een of ander lulletje serieus met mij in discussie wil op een forum.
Op de tweede plaats ben je een dom klootzakje aangezien je de strekking van mijn posts simpelweg niet begrepen heb.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar politici spreken geen straffen uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:39 schreef jaoka het volgende:
[..]
Doe niet zo stom. VVD zit al een behoorlijke tijd in de regering. Zij hebben bepaald niet hun best gedaan voor hogere straffen. Het enige wat zij afstraffen is fraude, niet verkrachting of moord. Doe dus niet zo achterlijk door te zeggen dat dit iets met links te maken heeft.
Je zwetst, als dat jouw opinie is, dan trek JIJ dus wel degelijkheid de verantwoordelijkheid van die moeder in twijfel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
...
Ik trek nergens de verantwoordelijkheid van de moeder direkt in twijfel.
...
Dus OF de berichtgeving is fout OF de moeder heeft IN MIJN OPINIE inderdaad niet goed opgelet.
..
Het bericht is rechtstreeks overgenomen van AT5.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus OF de berichtgeving is fout OF de moeder heeft IN MIJN OPINIE inderdaad niet goed opgelet.
Correct me if I am wrong, maar volgens mij bepaalt de regering de strafmaten (die uiteraard nog door de eerste en tweede kamer moeten worden goedgekeurd) , en behoren rechters te bepalen welk delict is gepleegd, om vervolgens de wet toe te passen, en dus de bijbehorende strafmaat toe te passen...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar politici spreken geen straffen uitDat doet in Nederland de rechter. En aangezien we allemaal van die linkse geitewollensokken rechters hebben komen pedofielen er doorgaans met een (voorwaardelijke) taakstraf van af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |