abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46158963
er komt een tijd..dat er geen man meer binnen mag bij kinderactiviteiten..
of dat we alle mannen gewoon opsluiten in een soort grote omheining
*fantaseer*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46159004
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Goed, er is een kind van 2 verkracht. Maar gelukkig zijn het niet jouw kids he, want jij kan alles beter
Doe ns normaal en lees reacties ns in hun juiste context
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_46161566
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat is ook echt wat ik zeg inderdaad.
Het is dus gewoon waar dat allochtonen dom zijn.
Ongelofelijk hoe losers, als Swetsenegger, kunnen zeiken over de verantwoordelijk van de moeder in die ene minuut, net zo achterlijk als de uitspraken van TranceAction. Serieus, niet de moeite waard om nog serieus op hun gedachtes in te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door XXKAASKOPX op 10-02-2007 00:38:51 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:36:22 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46161632
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
er komt een tijd..dat er geen man meer binnen mag bij kinderactiviteiten..
of dat we alle mannen gewoon opsluiten in een soort grote omheining
*fantaseer*
dan krijg je weer van die vrouwen die aan kinderen gaan zitten. genoeg minderjarige gastjes betast en gereden door een meerderjarige vrouw.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46161674
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan krijg je weer van die vrouwen die aan kinderen gaan zitten. genoeg minderjarige gastjes betast en gereden door een meerderjarige vrouw.
vunzige fantasieen heb jij zeg
vooral zo rond het nachtelijk uur..
anyways ontopic
ik vind het walgelijk natuurlijk anderzijds snap ik niet dat de ouders niet goed opgelet hebben
want tegenwoordig weet iedereen dat kind zijn inhoudt opgesloten te zijn in huis
je kunt niet meer veilig buitenspelen en waar zou dat nu toch door komen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:40:31 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46161711
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

vunzige fantasieen heb jij zeg
vooral zo rond het nachtelijk uur..
anyways ontopic
ik vind het walgelijk natuurlijk anderzijds snap ik niet dat de ouders niet goed opgelet hebben
want tegenwoordig weet iedereen dat kind zijn inhoudt opgesloten te zijn in huis
je kunt niet meer veilig buitenspelen en waar zou dat nu toch door komen..
nou nee. realiteit.

de man is jouw kwaad, dat is prima. onderschat je eigen gleuvenbrigade niet.
pi_46161824
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. realiteit.

de man is jouw kwaad, dat is prima. onderschat je eigen gleuvenbrigade niet.
de man is mijn kwaad heul niet
maar er zijn wel stouterds bij dat weer wel!
Meer wel dan niet maar goed dat snappen ze dan weer niet zo want ze komen van mars en wij van snickers
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:48:17 #108
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_46161841
Die gast van 20 is zelf eigenlijk nog een kind verdomme...
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:53:49 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46161933
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Die gast van 20 is zelf eigenlijk nog een kind verdomme...
ja en hij is hoogstwaarschijnlijk zelf jarenlang misbruikt.

een kring in stil water begint niet zonder steen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 februari 2007 @ 09:59:04 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46165611
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Ongelofelijk hoe losers, als Swetsenegger, kunnen zeiken over de verantwoordelijk van de moeder in die ene minuut, net zo achterlijk als de uitspraken van TranceAction. Serieus, niet de moeite waard om nog serieus op hun gedachtes in te gaan.
Op de eerste plaats zal het me aan mijn anus oxideren of een of ander lulletje serieus met mij in discussie wil op een forum.
Op de tweede plaats ben je een dom klootzakje aangezien je de strekking van mijn posts simpelweg niet begrepen heb.

Ik trek nergens de verantwoordelijkheid van de moeder direkt in twijfel. Ik vind het alleen vreemd dat een kind 'weggelokt' kan worden zonder dat het de moeder opvalt omdat je in mijn beleving voor 'weglokken' redelijk veel tijd nodig hebt. Is dit het scenario, dan denk ik inderdaad dat het kind te lang uit het oog verloren is.

Wanneer deze dader, welke overigens gewoon standrechterlijk geexecuteerd moet worden laat daar geen twijfel over bestaan, het kind opgepakt heeft of anderszins heeft meegenomen/opgepakt kan het natuurlijk veel sneller.

Dus OF de berichtgeving is fout OF de moeder heeft IN MIJN OPINIE inderdaad niet goed opgelet.

Hetgeen ik ook allang eerder heb uitgelegd in deze post:
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat mijn kind nooit wat zou overkomen ofzo, maar ik vind het vreemd dat een moeder in 2007 haar kind zo lang niet in de gaten heeft dat een vreemde man de tijd heeft haar kind weg te lokken.

Waarbij ik me alleen baseer op mijn associatie met 'weglokken' en de tijd die daar in mijn beleving voor staat. Als de man het kind heeft opgepakt terwijl moeders heel even met d'r rug naar het kind toesstaat is het natuurlijk een ander verhaal.
Het is natuurlijk heel makkelijk om de afschuwelijke dader te veroordelen en lekker te bashen en niet even 2 tellen stil te staan bij de verantwoordelijkheid van ouders. Tot natuurlijk morgen opeens blijkt dat bijvoorbeeld de moeder een onverantwoordelijke alcoholiste was ofzo, dan staat heel puberen fok vooraan om te roepen dat die 'kuthoer' dood moet en 'we' het 'altijd al' gedacht hadden.

disclaimer: Ik wil dus op geen enkele manier suggereren DAT de moeder onverantwoordelijk was. Nogmaals ik baseer mijn twijfel op de berichtgeving uit de OP
pi_46165985
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op de eerste plaats zal het me aan mijn anus oxideren of een of ander lulletje serieus met mij in discussie wil op een forum.
Op de tweede plaats ben je een dom klootzakje aangezien je de strekking van mijn posts simpelweg niet begrepen heb.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:39:19 #112
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_46166122
Op zich best wel triest eigenlijk dat we in een wereld leven waarin een ouder zijn/haar kind constant in de gaten moet houden omdat op ieder moment het risico bestaat dat het kleintje meegelokt/verkracht/etc. kan worden...
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik geen kinderen heb.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_46238807
Ziek
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 12 februari 2007 @ 15:53:59 #114
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_46240201
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:39 schreef jaoka het volgende:

[..]

Doe niet zo stom. VVD zit al een behoorlijke tijd in de regering. Zij hebben bepaald niet hun best gedaan voor hogere straffen. Het enige wat zij afstraffen is fraude, niet verkrachting of moord. Doe dus niet zo achterlijk door te zeggen dat dit iets met links te maken heeft.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar politici spreken geen straffen uit Dat doet in Nederland de rechter. En aangezien we allemaal van die linkse geitewollensokken rechters hebben komen pedofielen er doorgaans met een (voorwaardelijke) taakstraf van af.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_46241113
quote:

[..]
...
Ik trek nergens de verantwoordelijkheid van de moeder direkt in twijfel.
...
Dus OF de berichtgeving is fout OF de moeder heeft IN MIJN OPINIE inderdaad niet goed opgelet.
..
Je zwetst, als dat jouw opinie is, dan trek JIJ dus wel degelijkheid de verantwoordelijkheid van die moeder in twijfel.

Post na post zeur je over dat het onbegrijpelijk is dat zo'n moeder en andere moeders hun kind een minuut uit het oog verliezen, wat een geblaat dat je daarmee niet impliceert dat die moeders hun werk niet goed doen. In plaats van dat we ons opwinden over zo'n malloot die een kind misbruikt, transformeer jij met je hele reeks posts dit topic in een moeder-bash-topic, omdat de almachtige swets zijn eigen peuter nog nooit een minuut uit het oog heeft verloren. Point taken, jij bent DA MAN, maar laat je stokpaardje nu eens even fijn liggen.
Ik snap niet hoe je zo tyfusveel op fok kunt posten zonder je kind ooit uit het oog te verliezen, maar enfin, daar zal de moeder wel voor zijn, he swets? Daar hebben jullie duidelijke afspraken over.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_46241267
wat wel weer 'interressant' is de vraag of je het kind het later moet vertellen.

ik neem aan dat het kind dit later niet meer zal herinneren.
moet je dit min of meer in de doofpot stoppen of het meisje later wel vertellen dat ze verkracht is met als gevolg dat ze alsnog psychische schade oploopt?
pi_46244392
quote:

[..]

Het bericht is rechtstreeks overgenomen van AT5.

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je een kind van 2 uit het oog verliest. Die van mij is 3 en ik zorg er echt wel voor dat ik weet waar hij is.

Maar hoe het precies gegaan is, wordt niet echt duidelijk uit het bericht.
pi_46245126
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar politici spreken geen straffen uit Dat doet in Nederland de rechter. En aangezien we allemaal van die linkse geitewollensokken rechters hebben komen pedofielen er doorgaans met een (voorwaardelijke) taakstraf van af.
Correct me if I am wrong, maar volgens mij bepaalt de regering de strafmaten (die uiteraard nog door de eerste en tweede kamer moeten worden goedgekeurd) , en behoren rechters te bepalen welk delict is gepleegd, om vervolgens de wet toe te passen, en dus de bijbehorende strafmaat toe te passen...

Het is niet dat de rechter zomaar beslist van: nou, in het wetboek van strafrecht staat 5 jaar. Maar ja, ik vind levenslang. Wel kunnen ze via jurisprudentie een bepaalde trend ontwikkelen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')