het was anders niet slipknotquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
Sensation black vorig jaarvooral slipknot sloeg nergens op
Nee inderdaad. Wie was het nog maar weer.. heavy metal band..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was anders niet slipknot
ja leuk feestje waar iedereen stilstaatquote:
en oja waar een CDtje het hoogtepunt van de avond isquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
Aankomende keer nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend isquote:
Maar dan ga je wel naar Sensation...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
Ach, gratis is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
En die willen we natuurlijk zo snel mogelijk zien, Sien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Mooie foto's gemaakt van onze toekomstige plek waar ons huisje komt te staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |