Toen was ik net bezigquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef PeRi het volgende:
Verdomme Fir3fly ik was net een hippe aan het openen idioot en je kon het meelezen. Stik!.
quote:ShowChat #1010 In de ban van Eriks volwassenheid.
TT met goedkeuring van Lynx. Dus bij hem wezen als je 'm kut vindt.
Die van jou kan hierna welquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht, voor wat hoort wat, maar neeeeee.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Gezondaar het volgende:
Dit is bijna een soort vanzelfnaamtopic
![]()
En het is geen Erik naamtopic!![]()
![]()
Ja zeg, hij wilde het zelf niet doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil geen topic openen! En ik doe hetniet
.
NEE NATUURLIJK NIET!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Ja zeg, hij wilde het zelf niet doen.
Pff, watjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NIET!![]()
Erik beseft dat hij een naamtopic verdient, maar is niet zo ordinair om dat zelf te openen. Bovendien was hij attent genoeg om dat aan te geven, in goed vertrouwen dat iemand wel het naamtopic, dat hem rechtmatig toebehoorde, zou openen. De onschuldige lieverd...![]()
Wat zal hij zich kut voelen nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Erik beseft dat hij een naamtopic verdient, maar is niet zo ordinair om dat zelf te openen. Bovendien was hij attent genoeg om dat aan te geven, in goed vertrouwen dat iemand wel het naamtopic, dat hem rechtmatig toebehoorde, zou openen. De onschuldige lieverd...![]()
Nieuwe spelling of nieuw product?quote:
míjn spelling: ik vind pizza altijd zo stom staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe spelling of nieuw product?
Dan doe ik het welquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef PeRi het volgende:
Erik Erik! Ik kan geen sneeuwengelen maken, het doooooooooooooooit!!!!!!!!!!!
Je snapt me!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als jou penis zo een eikel heeft...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.
[afbeelding]
Man, het duurde wel 5 minuten, schiet dan ook opquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We hadden er 1, maar fir3 was ons voor met dit misbaksel
Tjonge jonge. Vroegah, waren naamtopics altjid goedgemiktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We hadden er 1, maar fir3 was ons voor met dit misbaksel
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef babette21 het volgende:ik besef me net pas dat Erik gewoon bijna 10 jaar jonger is!!!
Heb je al spijtquote:tot gisteren had ik je kunnen adopteren
Kwaliteit laat soms nou eenmaal op zich wachten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Man, het duurde wel 5 minuten, schiet dan ook op!
Daarom duurde het ook even voordat deze er was. De TT kan namelijk op een heleboel dingen slaan. Op jouw naamtopic bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwaliteit laat soms nou eenmaal op zich wachten!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook even voordat deze er was. De TT kan namelijk op een heleboel dingen slaan. Op jouw naamtopic bijvoorbeeld.
Piza? We schrijft nou Piza op?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij schrijft Pippi zoals ik pizza schrijf
Ik weet niet eens wát het is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Dizer het volgende:
Gjeeez.. waarom ben ik nou geen nerd of zo. Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen Duo of Dual? is.
Processor van een computerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wát het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |