Toen was ik net bezigquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef PeRi het volgende:
Verdomme Fir3fly ik was net een hippe aan het openen idioot en je kon het meelezen. Stik!.
quote:ShowChat #1010 In de ban van Eriks volwassenheid.
TT met goedkeuring van Lynx. Dus bij hem wezen als je 'm kut vindt.
Die van jou kan hierna welquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht, voor wat hoort wat, maar neeeeee.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Gezondaar het volgende:
Dit is bijna een soort vanzelfnaamtopic
![]()
En het is geen Erik naamtopic!![]()
![]()
Ja zeg, hij wilde het zelf niet doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil geen topic openen! En ik doe hetniet
.
NEE NATUURLIJK NIET!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Ja zeg, hij wilde het zelf niet doen.
Pff, watjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NIET!![]()
Erik beseft dat hij een naamtopic verdient, maar is niet zo ordinair om dat zelf te openen. Bovendien was hij attent genoeg om dat aan te geven, in goed vertrouwen dat iemand wel het naamtopic, dat hem rechtmatig toebehoorde, zou openen. De onschuldige lieverd...![]()
Wat zal hij zich kut voelen nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Erik beseft dat hij een naamtopic verdient, maar is niet zo ordinair om dat zelf te openen. Bovendien was hij attent genoeg om dat aan te geven, in goed vertrouwen dat iemand wel het naamtopic, dat hem rechtmatig toebehoorde, zou openen. De onschuldige lieverd...![]()
Nieuwe spelling of nieuw product?quote:
míjn spelling: ik vind pizza altijd zo stom staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe spelling of nieuw product?
Dan doe ik het welquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef PeRi het volgende:
Erik Erik! Ik kan geen sneeuwengelen maken, het doooooooooooooooit!!!!!!!!!!!
Je snapt me!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als jou penis zo een eikel heeft...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.
[afbeelding]
Man, het duurde wel 5 minuten, schiet dan ook opquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We hadden er 1, maar fir3 was ons voor met dit misbaksel
Tjonge jonge. Vroegah, waren naamtopics altjid goedgemiktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We hadden er 1, maar fir3 was ons voor met dit misbaksel
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef babette21 het volgende:ik besef me net pas dat Erik gewoon bijna 10 jaar jonger is!!!
Heb je al spijtquote:tot gisteren had ik je kunnen adopteren
Kwaliteit laat soms nou eenmaal op zich wachten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Man, het duurde wel 5 minuten, schiet dan ook op!
Daarom duurde het ook even voordat deze er was. De TT kan namelijk op een heleboel dingen slaan. Op jouw naamtopic bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwaliteit laat soms nou eenmaal op zich wachten!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook even voordat deze er was. De TT kan namelijk op een heleboel dingen slaan. Op jouw naamtopic bijvoorbeeld.
Piza? We schrijft nou Piza op?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij schrijft Pippi zoals ik pizza schrijf
Ik weet niet eens wát het is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Dizer het volgende:
Gjeeez.. waarom ben ik nou geen nerd of zo. Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen Duo of Dual? is.
Processor van een computerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wát het is.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem gelijk een strijkijzer mee.
Da's écht zo!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef babette21 het volgende:
naamtopics.... da's zó fin de siècle
Het gebrek aan hetero in die post is bedroevendquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Fuck!! Nieuwe lijn Abercrombie & Fitch is uit! IK MOET NAAR New York!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Da's écht zo!![]()
Je stempel achter willen laten enzo... nalatenissen opslaan... dat soort dingen.
Wat een inzichtvolle observatie![]()
Het gaat over naamtopicsquote:
Dizer heeft zo z'n eigen manier om ons iets duidelijk te maken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef Gezondaar het volgende:
Het gebrek aan hetero in die post is bedroevend![]()
![]()
jij snapt mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Gezondaar het volgende:
Da's écht zo!![]()
Je stempel achter willen laten enzo... nalatenissen opslaan... dat soort dingen.
Wat een inzichtvolle observatie![]()
Ik snap niet wat deze zin ermee te maken heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het gaat over naamtopicsEn Babette zegt dat dat fin-de-siècle is
En dat vind ik een scherpe observatie
Maar misschien begrijp je het beter met agressieve smileys erbij
![]()
Maar dat komt omdat ik een domme kneus benquote:Je stempel achter willen laten enzo... nalatenissen opslaan... dat soort dingen.
zelfkennisquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef Svensational het volgende:
Maar dat komt omdat ik een domme kneus ben.
Jaquote:
En jij snapt Dizerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer heeft zo z'n eigen manier om ons iets duidelijk te maken...![]()
Wëet je überhaupt wel wat "fin-de-siècle" inhoudt?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap niet wat deze zin ermee te maken heeft.
[..]
Maar dat komt omdat ik een domme kneus ben.
Ik weet niet wat je daar allemaal hebt gepost... bij het woord "trio" stopte ik hijgend met lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en daarom vormen we ook zo'n opwindend trio
Een vistrio zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jä, dat betekent eind van de eeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wëet je überhaupt wel wat "fin-de-siècle" inhoudt?!![]()
Ik snap je grapjequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daar allemaal hebt gepost... bij het woord "trio" stopte ik hijgend met lezen![]()
Maar dat typische gevoel daarbij, die culturele "stroming", daar weet je blijkbaar niets vanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jä, dat betekent eind van de eeuw
Tssk..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja. Je was helemaal boos en "nou als het niet anders kan en jullie me geen andere keus laten", terwijl je volgens mij niets liever doet dan films kijkenquote:
Heerlijk hoe jij de mens 'Dizer' weet te doorgrondenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Je was helemaal boos en "nou als het niet anders kan en jullie me geen andere keus laten", terwijl je volgens mij niets liever doet dan films kijken.
dat was gisteren ook al.... wel erg snelle herhalingquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Svensational het volgende:
Puberruil op 1 nu, wat een hilarische boer![]()
!
Van vandaag? Van deze week? Van dit leven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef Gezondaar het volgende:
Thuis... VAN DE LAATSTE AVOND OVERWERKEN!!!!![]()
![]()
![]()
Van voorlopigquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van vandaag? Van deze week? Van dit leven?
Ach, ik had het nog niet gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was gisteren ook al.... wel erg snelle herhaling
Elke keer als ik die BVO-quote in jouw sig lees huillach ik een beetje van binnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik had het nog niet gezien! Hoe hij uitgeluld wordt door dat meisje van 12
![]()
Ik distantieer mij trouwens bij dezen van de Drentse bevolking..
Nou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus.
Like I give a shitquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Elke keer als ik die BVO-quote in jouw sig lees huillach ik een beetje van binnen![]()
Stiekem kreeg ik een driedubbele erectie ervanquote:
Maar geen trouma?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stiekem kreeg ik een driedubbele erectie ervan.
Trouma?? Troema?quote:
In XFA??? Grappenmakerquote:
De deceptie!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben bij 'The One with The Superbowl' part 1, maar er kwam helemaal geen superbowl in voor
Nee, stel je voor dat je je zou proberen in te leven in de wondere wereld die 'Gezondaar' heet, daar word je echt een slechter mens vanquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je je zou proberen in te leven in de wondere wereld die 'Gezondaar' heet, daar word je echt een slechter mens van.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een keilief hart onder de riem..
Wat kneuzig zegquote:'Boete voor oversteken met iPod'
Uitgegeven: 8 februari 2007 17:03
Laatst gewijzigd: 8 februari 2007 17:04
AMSTERDAM - Oversteken terwijl je naar je iPod luistert of met je mobiele telefoon belt, kan in New York binnenkort een boete van honderd dollar opleveren.
Volgens de New Yorkse Senator Carl Kruger zijn er alleen al in de wijk Brooklyn in korte tijd drie dodelijke ongelukken voorgekomen waarbij voetgangers overstaken terwijl zij werden afgeleid door een iPod of een mobiele telefoon.
Bij één van de dodelijke ongelukken zouden voorbijgangers nog tevergeefs 'kijk uit!' hebben geschreeuwd. De senator heeft een wetsartikel ingediend waarmee het verboden kan worden om de straat over te steken met gadgets als de iPod, een mobiele telefoon, Blackberry's en draagbare spelcomputers.
"De overheid heeft de taak om de bevolking te beschermen", verklaart de senator tegenover Reuters. "Het gebruik van elektronische apparatuur heeft in het verkeer een dieptepunt bereikt. Het is een gevaar voor de openbare veiligheid."
De goeie ouwe walkmanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:48 schreef Re het volgende:
mijn moeder heeft ooit een tiener onder een tram vandaan moeten vissen, die had zo een toffe hippe nieuwe walkman gekocht
de tiener zijn hoofd lag doormiddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De goeie ouwe walkman![]()
Ooit nog de mijne "opgevoerd"
en naar Snoops Doggystyle album geluisterd
Maak je geen illusie, Snoop rapte Lodi Dodi nog steeds lekker ontspannen
Erectie: initialized.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef rena het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |