buikklachten..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
ze zeggen verse ui op de salsa abri van mc. hoe vers is die? en hoe vers is de verse ui van bk?
ik weet namelijk dat de verse ui van bk heel veel mensen buikklachten geeft, tot aan braken toe.
quote:
Die ui van de BK skip ik altijd op m'n Whopper.. Die snipperen ze niet, altijd van die uienringen. Overheerst die smaak, dus doe ik altijd zonder (voordeel is ook, datie dan vers voor je wordt gemaakt, dat je niet zo eentje hebt die er al een kwartier ligt). De uitjes van de Mac vind ik zelf wel okay.. weinig beīnvloedende smaak..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
ze zeggen verse ui op de salsa abri van mc. hoe vers is die? en hoe vers is de verse ui van bk?
ik weet namelijk dat de verse ui van bk heel veel mensen buikklachten geeft, tot aan braken toe.
Ow milkshake kers... das grappig...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Vrijdag die chicken gehad in duitsland, die was fokking lekker![]()
![]()
Alleen het broodje was n beetje erg droog en taai![]()
[afbeelding]
De Flurry was ook supertoll!!!
en niks gekregen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:52 schreef Flashwin het volgende:
Wat een kuttent, de Mac in Barendrechtvandaag zonder overdrijven een fucking half uur staan wachten op een bestelling van 14 euro
achterlijk zooitje
Zijn gewoon grove uien van 1 a 2 cm lang. Er zijn andere uien maar deze zijn geweld in water (voor de hamburger/cheeseburger/bigmac)quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
Die prefab uien van de mac daar moet ik vanquote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
Ja, medewerkers van de BK staan elke dag een uur de uien te pellen om ze vervolgens netjes in ringen te snijden.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:09 schreef vats het volgende:
[..]
Die prefab uien van de mac daar moet ik vande BK doet er tenminste echte verse ringen uit tussen! Heb toch altijd al het gevoel dat ik bij de BK kan zie wat ik eet en bij de MAC dat het zo ongeveer smakeloze prefab is.
Mac![]()
BK![]()
De voorgesneden groenten van de AH zijn toch ook vers......quote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Ja, medewerkers van de BK staan elke dag een uur de uien te pellen om ze vervolgens netjes in ringen te snijden.
in een restaurant maar van de mac kun je dat verwachten qua prijs en kwaliteit.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:47 schreef rashudo het volgende:
In amerika moet je eens in een restaurant een echte cheeseburger bestellen. Alles prima vers, vers brood, verse uitjes, verse sla, supergoed vlees. Drie keer zo groot als bij de mac en geniaal. Je betaald ook drie keer zoveel, dat wel.
Hij is er al weer uit. Deze week is er de Paris Royaal. Over twee weken is de London Bacon er helaas weer (die dingen zijn erg vervelend om klaar te maken).quote:Op maandag 30 april 2007 15:48 schreef dutchdevil het volgende:
Afgelopen week in Torremolinos geweest. Daar bij de Mc Donalds een Capricho Oriental gehad. Was een maisbroodje met kip en sla en een orientaalse salsa. Soort mc chicken dus met aparte saus. Vond de saus helaas niet zo![]()
Gisteren in Nederland kwam ik erachter dat er Mc Donalds Stedentrip weken waren. Gelijk maar de London Bacon uitgeprobeerd. Heerlijk! Die mag van mij wel in het assortiment blijven
Wat is er zo vervelend aan dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:33 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Hij is er al weer uit. Deze week is er de Paris Royaal. Over twee weken is de London Bacon er helaas weer (die dingen zijn erg vervelend om klaar te maken).
zouden die behouden, copieer-grage belgen wel eens moeten doen idd. maar dan met iets lekkerdere mosterdsaus...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze hebben geen McKroket in België, ofwel?
die vond ik echt lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef JustinK het volgende:
London Bacon is echt super!!(is btw hetzelfde als de McAustralie van een paar jaar geleden
)
Nou snap ik waarom ik d8 dat ik em al eens eerder gehad hadquote:Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef JustinK het volgende:
(is btw hetzelfde als de McAustralie van een paar jaar geleden)
Hoezo niet?quote:
ik dacht doe prowl een gunst en rij naar de mac en haal voor hem de laatste keer een mc london. helaas ze hadden de mc paris.quote:
ooow das vreemd... hoewel ik volgens mij de paris reclame vandaag ook al voorbij zag komen...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Popples het volgende:
[..]
ik dacht doe prowl een gunst en rij naar de mac en haal voor hem de laatste keer een mc london. helaas ze hadden de mc paris.daar stond ik dus.
oow nee das ook mijn favoriet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef dutchdevil het volgende:
Ben ik dan de enige die de mc paris wel lekker vinid?![]()
Heb hem dan wel zonder kaas gegeten want ben niet zo'n fan van cheddar kaas
Is super lekker die burgerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef dutchdevil het volgende:
Ben ik dan de enige die de mc paris wel lekker vinid?![]()
Heb hem dan wel zonder kaas gegeten want ben niet zo'n fan van cheddar kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |